Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 787
  • 9 693

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Tiukka viikko HC Turhia vastaan. Äijä puristi tasapeliin hyvien maalivahtien ansiosta.. :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Pistäkään treidi-ehdotuksia tulemaan. Ihan sama millaisia. Tuppaa olemaan mielenkiinto pelkkään kokoonpanon kunnossa pitämiseen koetuksella.

P.S. En siltikään vaihda esim Staalia, Tyson Nashiin. Järkeviä ehdotuksia siis. Pelipaikoilla ei vain ole väliä mitenkä menevät.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Omien treidien pikainen analysointi

HC Pisteautomaatti jatkaa nousuaan. Hävittyään kauden kolme ensimmäistä ottelua olimme liigan huonoin joukkue. Sen jälkeen manageri vaihtoi koko joukkueen uusiin pelaajiin ja nyt viimeiset kuusi ottelua ovat tuottaneet viisi voittoa ja tasapelin HC Turhia vastaan. Tämän viikon tehokkain pelaaja on ehkä hieman yllättäen Matt Pettinger viidellä pisteellä. Tällä hetkellä on tavoitteena päästä top-12 joukkoon.

Analysoidaan treidejä (raaka versio, kaikkia tilastoja ei huomioida!):

Horcoff <-> Doan, Parrish

Vaihdoin Horcoffin ennen kauden alkua, koska minulla oli liikaa senttereitä ja oli huutava pula laitureista. Minusta treidin kaikki kolme pelaajaa ovat pelanneet alle odotusten. Doan lähti myöhemmin pois, mutta Parrish vielä löytyy joukkueessa. Tällä hetkellä aika pettymys, mutta odotetaan vielä...

Horcoff, 25 peliä, 2+11=13
Doan, 6 peliä, 2+4=6
Parrish, 26 peliä, 5+6=11

Treidin arvo: +/-0

Doan, Richards, Redden <-> Andy McDonald, Roberts, Ryan Whitney

Tässä treidissä pääsin eroon Mike Richardsista (0+0 kuudessa pelissä), joka oli pelannut surkean alkukauden. Myös Redden oli melkoinen pettymys (0+0). Tilalle sain taitavan McDonaldin, vanhuksen Robertsin ja Pittsburghin nuoren pakin Whitneyn.

Doan (treidin jälkeen): 9 peliä, 3+1=4
Mike Richards (treidin jälkeen): 21 peliä, 1+9=10
Redden (treidin jälkeen): 13 peliä, 2+4=6

Yhteensä: 20 pistettä

McDonald (treidin jälkeen): 24 peliä, 7+12=19
Roberts (treidin jälkeen): 22 peliä, 4+6=10
Whitney (treidin jälkeen): 21 peliä, 1+15=16

Yhteensä: 45 pistettä

Treidin arvo: +3

Pominville, Amonte, Gonchar, Joe Thornton, Boucher <-> Jason Blake, Danny Markov, Lecavalier, Kölzig

Tästä treidistä sarjajohtaja voi kiittää mua. Tällä treidillä haettiin ykkösmaalivahtia ja Lecavalieria vaihdossa Thorntoniin.

Pominville (treidin jälkeen): 20 peliä ja niissä 10+6=16
Amonte (treidin jälkeen): 17 peliä, 5+2=7
Gonchar (treidin jälkeen): 20 peliä, 3+14=17
J. Thornton (treidin jälkeen): 21 peliä, 7+13=20
B. Boucher (treidin jälkeen): 10 peliä, 1 voitto, 1 nollapeli

Yhteensä kenttäpelaajat: 60 pistettä

Jason Blake (treidin jälkeen): 20 peliä, 12+11=23
D. Markov: muutama peli, 0+0 (lähti waiveriin)
Lecavalier (treidin jälkeen): 21 peliä, 11+15=26
Kölzig (treidin jälkeen): 16 peliä, 8 voittoa, ei nollapelejä

Yhteensä kenttäpelaajat: 49 pistettä

Pitkässä juoksussa Lords of the Rink on varmaan tämän treidin voittaja, mutta minä olen myös tyytyväinen tähän, koska pääsin eroon Goncharista, josta en jostain syystä tykkää. Myös Kölzig pelaa aina silloin tällöin mahtavasti.

Treidin arvo: -1

Stoll, Ryan Craig, Pascal Leclaire <-> O'Neill, Legace, Robert Lang

Minulta lähti silloin erinomaisen alkukauden pelannut Leclaire vaihdossa huonoon, mutta myös ykkösmaalivahtiin Legaceen. Ryan Craig oli treidin tekoaikana Tampan paras pistemies, mutta pian treidin jälkeen loukkaantui. Jarret Stoll oli pelannut myös hyvän alkukauden. Vaihdossa sain veteraani O'Neillin, joka on RW:n lisäksi myös sentteri ja voittaa aloituksia.

Stoll (treidin jälkeen): 16 peliä, 3+7=10
Craig (treidin jälkeen): 12 peliä, 3+4=7
Leclaire (treidin jälkeen): 12 peliä, 3 voittoa, 1 nollapeli

Yhteensä kenttäpelaajat: 17 pistettä

Jeff O'Neill (treidin jälkeen): 18 peliä, 5+6=11
Lang (treidin jälkeen): 16 peliä, 3+7=10
Legace (treidin jälkeen): 11 peliä, 3 voittoa, ei nollapelejä

Yhteensä kenttäpelaajat: 21 pistettä

Treidin arvo: +1

Alkuperäisestä minulle tietokoneen draftatusta joukkueesta löytyvät ainoastaan San Josen Michalek ja Bell, sekä Lapperiere ja maalivahti Raycroft - yhteensä neljä pelaajaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke kirjoitti:
Pistäkään treidi-ehdotuksia tulemaan. Ihan sama millaisia. Tuppaa olemaan mielenkiinto pelkkään kokoonpanon kunnossa pitämiseen koetuksella.

P.S. En siltikään vaihda esim Staalia, Tyson Nashiin. Järkeviä ehdotuksia siis. Pelipaikoilla ei vain ole väliä mitenkä menevät.

Selänteen myyminen taisi olla fiksu teko? Mirasane on varmaan ainakin tyytymätön mitä on saanut Temeltä viime aikoina. Kuten todettua niin jos olisin arvannut Selänteen olevan kaupan niin olisin ollut itsekin apajilla.

Nimim. En ole katkera mutta kuitenkin...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Selänteen myyminen taisi olla fiksu teko? Mirasane on varmaan ainakin tyytymätön mitä on saanut Temeltä viime aikoina. Kuten todettua niin jos olisin arvannut Selänteen olevan kaupan niin olisin ollut itsekin apajilla.

Nimim. En ole katkera mutta kuitenkin...

Ihan turha vinkua tyytymättömyyttä, kun ei sieltä päin ole tipahtanut yhtään treidi-ehdotusta. Ja kyllä on jälkeenpäin helppo todeta, että Selänteen myyminen oli vikatikki.
Mutta miehen peli oli ihan oikeasti todella paskaa siinä vaiheessa kun miehen myin (olin ihan nähnyt niitä pelejä). Tiesin kyllä flunsasta, mutta en uskonut sen vaikuttavan noin paljoa. Toisaalta taas tilanne voi kuukauden päästä olla ihan toinen. Lottoahan nämä kaupat kuitenkin on.

Kaikki on kaupan ja aina. Minulle tämä peli ei edusta mitään perkeleen lojaalisuutta tiettyjä pelaajia kohtaan. Ei paljon kiinnosta, vaikka kaupat menee päinhelvettiä. Ne on kuitenkin ainoa syy miksi pelaan koko peliä. En todellakaan pelaa sen takia, että saa noita kokoonpanoja pyöritellä, ja munapystyssä hehkuttaa 15-0 voittoja.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke kirjoitti:
Ihan turha vinkua tyytymättömyyttä, kun ei sieltä päin ole tipahtanut yhtään treidi-ehdotusta.

Mä kun en jaksa tehdä ehdotuksia vain ehdottelun vuoksi ja varsinkin alkukaudesta ainakin itse haluan nähdä kuinka perseelleen sitä on onnistunut pelaajansa valitsemaan. Kun mä teen treidi ehdotuksia niin olen ihan vakavissani kokeilemassa korjata jotain puutetta omassa joukkueessa.

Selänne on omia suosikkejani joten siitä syystä minä tuosta jauhoin, eli jos olisin tiennyt Temen olevan kaupan olisin toki ollut ainakin ehdotuksen muodossa apajilla. Omaa syytähän se tietenkin on että en Selänteen saatavuutta edes mennyt kokeilemaan, nyt sitä lienee turha yritellä tai ainakaan järjelliseen hintaan turha luulla saavansa kun vertaa siihen mitä mirasane tässä on viime aikoina ehdotellut. ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
flintstone kirjoitti:
nyt sitä lienee turha yritellä tai ainakaan järjelliseen hintaan turha luulla saavansa kun vertaa siihen mitä mirasane tässä on viime aikoina ehdotellut. ;)

Mitä vikaa ehdotuksissani on ollut? Viimeinen ehdotus (jonka kohdalla painoin tänään cancelia, kun et moneen päivään viitsinyt päivää rejectiä tai acceptia sen kohdalla) oli seuraavanlainen:

Toskala & Semin <----> Rolston & Alfredsson

Jos katsotaan vaikka aluksi noiden hyökkääjien pisteitä, näyttävät ne seuraavilta:
Semin, 21p (ylivoimalla 5+6=11p)
Alfredsson, 23p (ylivoimalla 1+3=4)
Rolston, 22p (ylivoimalla 3+5=8p)
Koska Semin oli vielä loukkaantumisen takia sivussa pari viikkoa, on hänellä itse asiassa paras pisteitä-per-ottelu -keskiarvo tuosta porukasta. (Semin 0,95p/o, Alfredsson 0,85p/o, Rolston, 0,84p/o).

Toskalaa taas pidän koko tuon treidiehdotuksen parhaana pelaajana. Hän on pelannut 15 ottelua, voittanut niistä 13 niin, että hänen torjuntaprosenttinsa on 93 ja päästettyjen maalien keskiarvo on alle 1,98. Myös Yahoo on rankannut Toskalan tuon ehdotuksen arvokkaimmaksi pelaajaksi. Toskalan O-Rank on 26, Rolstonin 43, Seminin 59 ja Alfredssonin 115.

Tuo oli mielestäni kaikin puolin reilu ehdotus, jonka ajatuksena oli se, että molemmat kaupan osapuolet voittaisivat (nyt maalivahtiosastosi on liikaa Lehtosen varassa ja hänen huilatessaan tilanteesi sillä osastolla on lähes katastrofaalinen). Jos omasta mielestäsi hyvät ehdotukset ovat niitä, joissa tarjoan Teemu Selännettä vaihdossa Shean Donovaniisi, niin aika hiljaista voi olla treidirintamalla.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
Selänne on omia suosikkejani joten siitä syystä minä tuosta jauhoin, eli jos olisin tiennyt Temen olevan kaupan olisin toki ollut ainakin ehdotuksen muodossa apajilla.

On Teemu minunkin suosikkeja. Ja varmasti aika monen muunkin suomalaisen. Itse vaan satuin näkemään pari kolme todella huonoa peliä alkukaudesta Teemulta, ja tein johtopäätökseni niiden mukaan.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
repe_joke kirjoitti:
On Teemu minunkin suosikkeja. Ja varmasti aika monen muunkin suomalaisen. Itse vaan satuin näkemään pari kolme todella huonoa peliä alkukaudesta Teemulta, ja tein johtopäätökseni niiden mukaan.

Kauppahan olikin pitkään edullinen sinun kannaltasi. Selänteen taaperrus jatkui hetken aikaa kaupan jälkeenkin, mutta sen sijaan heti joukkueeseesi päästyään Afinogenov syttyi liekkeihin ja johti jossain vaiheessa koko NHL:n pistepörssiä.

Itse taas päädyin hankkimaan Selännettä sen jälkeen, kun olin saanut tilaisuuden kuulla herralta itseltään, että vaikka tehoja ei ollut tullut, ei hän ollut huolissaan, koska matkassa oli ollut paljon epäonnea. Hänellä oli ollut hyviä maalipaikkoja joka pelissä ja hän tiesi, että jossain vaiheessa ketsuppipullo aukeaa. Nyt se on sitten auki :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
mirasane kirjoitti:
Kauppahan olikin pitkään edullinen sinun kannaltasi. Selänteen taaperrus jatkui hetken aikaa kaupan jälkeenkin, mutta sen sijaan heti joukkueeseesi päästyään Afinogenov syttyi liekkeihin ja johti jossain vaiheessa koko NHL:n pistepörssiä.

Itse taas päädyin hankkimaan Selännettä sen jälkeen, kun olin saanut tilaisuuden kuulla herralta itseltään, että vaikka tehoja ei ollut tullut, ei hän ollut huolissaan, koska matkassa oli ollut paljon epäonnea. Hänellä oli ollut hyviä maalipaikkoja joka pelissä ja hän tiesi, että jossain vaiheessa ketsuppipullo aukeaa. Nyt se on sitten auki :)

Afi ei muuten siirtynyt tuossa Selänne kaupassa minulle. Se siirtyi jo aikaisemmin.
Afi on ollut hurjassa vedossa tällä kaudella, ja varmaankin johtaisi pistepörssiä, jos ei olisi ollut muutamia pelejä sivussa.

Ja tosiaan niissä peleissä, jotka minä näin Selänteeltä alkukaudesta, ei voinut sanoa että oli huonoa tuuria. Mies oli yksinkertaisesti huono. Liukui paitsioon yhdessä pelissä varmaan 10 kertaa, syöttöjen vastaanotot olivat luokattomia, ja syötöt omille ihan yhtä huonoja. Ja tähän kun lisäsi vielä päälle sen, että miehellä ei kestänyt edes kiekko kunnolla matkassa, niin vähän huono kuva tosiaan miehestä jäi.
Tosin minä varmaankin katsoin ne Selänteen kauden huonoimmat pelit, ja tein päätökseni niiden pohjalta. Hyvä minä ;) .
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
repe_joke kirjoitti:
Afi ei muuten siirtynyt tuossa Selänne kaupassa minulle. Se siirtyi jo aikaisemmin.
Afi on ollut hurjassa vedossa tällä kaudella, ja varmaankin johtaisi pistepörssiä, jos ei olisi ollut muutamia pelejä sivussa.

Heh, me ollaan treidailtu liikaa, kun menee jo kaupat sekaisin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
mirasane kirjoitti:
Mitä vikaa ehdotuksissani on ollut? Viimeinen ehdotus (jonka kohdalla painoin tänään cancelia, kun et moneen päivään viitsinyt päivää rejectiä tai acceptia sen kohdalla) oli seuraavanlainen:

Toskala & Semin <----> Rolston & Alfredsson

---

Tuo oli mielestäni kaikin puolin reilu ehdotus, jonka ajatuksena oli se, että molemmat kaupan osapuolet voittaisivat (nyt maalivahtiosastosi on liikaa Lehtosen varassa ja hänen huilatessaan tilanteesi sillä osastolla on lähes katastrofaalinen). Jos omasta mielestäsi hyvät ehdotukset ovat niitä, joissa tarjoan Teemu Selännettä vaihdossa Shean Donovaniisi, niin aika hiljaista voi olla treidirintamalla.

No minä en nyt vain ole hakemassa maalivahtia (vaikka sinusta ilmeisesti pitäisi) ja Semin oli tosiaan loukkaantuneena kun teit ehdotuksesi. Alfredsson aloitti paskasti mutta on pikku hiljaa vertynyt kohti parempaa. Ei Alfrredsonin taidot minnekään ole kadonneet. Ja Rolston aloitti loistavasti, jonka jälkeen tuli heikonpi jakso. Rolstonin etuna tehojen lisäksi on kuitenkin se että Rolston saa pelata kaikilla hyökkääjien paikoilla (C, RW ja LW). Ja ainakin minulle on merkitystä sillä millä pelipaikalla pelaaja pelaa ja että kaverin saisi mahdollisimman hyvin kokoonpanoon myös ruuhkapelipäivinä.

Ja se kauppa johon viittaat tuolla Donovan heitolla oli kyllä kokonaisuutena pisteissä ainakin omien laskujen mukaan varsin tasaväkinen (silloin alku kauden tehoja vertailtaessa) mutta mitäpä siitä, silloinkaan ei syntynyt kauppoja. Se kun on kato niin että onnistuneessa kaupankäynnissä kysynnän ja tarjonnan on kohdattava.
 
Viimeksi muokattu:

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
loukkaantumiskierre alkaa onneksi kohta helpottamaan, kun Havlat ja Gaborik palaavat taas elävien kirjoihin...Sarjasijoitus on tipahtanut alas; syystäkin kun samaan aikaan IR:llä Handzus(ei enää tiimissä), Havlat, Gaborik, Smyth, Doan...
Ja samaan aikaan oli pahimmillaan 6 kaveria IR-osastolla..ffs...no
enää on Esche(turha) ja Smyth pitkäaikaispotilaina
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Sarjajohtajan syöksykierre on hyvässä vauhdissa. Joukkue ei saa yhtään mitään aikaan, Joe Thorntonin johdolla vedetään 0+0:aa. Yashin, Ouellet ja Nieuwendyk loukkaantuneina.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Ei päivity Yahoo... :/ TeamKoivulla maalivahdit ovat pelanneet kaksi ottelua ja molemmista tuli nollapelit.. huh.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kopteri kirjoitti:
Onpas täällä hiljaista.

Toivottelen hyviä ja rauhallisia joulunaikoja kaikille liigalaisille.

Samoin sinulle sekä muille managereille!
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Ho-Ho!

Hyvää joulua vaan kaikille täältäkin päin!

Pakko laittaa hieman "työasioita" vielä tähän mukaan. Eli HC Andersenille saapi laitella treidiehdotuksia. Kaikki pelaajat ovat kaupan paitsi Brodeur. Erityisesti otan tarjouksia vastaan näistä hemmoista:

Datsyuk
Nagy
Prospal
Hamilton
Arnason
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
No siinäpä ei pitkään mennyt.

Vierille:
Datsyuk
Nagy
Arnason
Cajanek

HC Andersenille:
Kovalchuk
Dvorak
Mike York
Brendan Morrison

Ja jotkut vielä väittävät, ettei mainostaminen kannata...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kopteri kirjoitti:
Onpas täällä hiljaista.

Toivottelen hyviä ja rauhallisia joulunaikoja kaikille liigalaisille.

Se on kato tää joulunrauha mikä täällä vallitsee.

No jos mainostaminen toimii niin maalintekijöitä kaivattaisiin, kaikki paitsi Kari Lehtonen ja Scott Niedermeyer on kaupan.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aurinkoista joulua kanssamanagereille vaikkei kukaan joululahjaa suostunutkaan antamaan kovasta yrityksesta huolimatta. Viela.

Vahan on erikoinen joulufiilis taalla São Paulon kupeessa, ei ole lumesta ja loskasta tietoakaan. Yolla on sentaan pimeaa. Feliz Natal!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös