Lätkämanageri: Jatkoaika 2-liigan keskustelu

  • 567 715
  • 9 693

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
InSideHockey kirjoitti:
Älä nyt itkuun pillahda iso mies.

Oletko muuten aikaisemmin ollut tässä liigassa mukana? En vain muista, että täällä olisi tällaista ilmapiiriä aiemmin ollut.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
tiki10 kirjoitti:
Oletko muuten aikaisemmin ollut tässä liigassa mukana? En vain muista, että täällä olisi tällaista ilmapiiriä aiemmin ollut.

Mitä ihmeen ilmapiiriä? Jos loukkaannuit tuosta lauseestani niin miten pärjäät oikeassa elämässä? Pitääkö jokaisen sanan perään laittaa hymiö?
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
InSideHockey kirjoitti:
Mitä ihmeen ilmapiiriä? Jos loukkaannuit tuosta lauseestani niin miten pärjäät oikeassa elämässä?

Ainakin mulla sitä elämää on...paljonkin. Et vastannut kysymykseeni. Oletko ollut aiemmin mukana. Ei oikein muista näin ulkoa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
tiki10 kirjoitti:
Ainakin mulla sitä elämää on...paljonkin. Et vastannut kysymykseeni. Oletko ollut aiemmin mukana. Ei oikein muista näin ulkoa.

Ja säkö määrittelet mun elämän sen perusteella kun aamukahvin lomassa huomaan että tulokset on päivitetty ja ilmoitan siitä ystävällisesti muillekin?

En ole ollut aiemmin tässä liigassa. Nyt lähden duuniin, hyvää päivänjatkoa.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
InSideHockey kirjoitti:
Ja säkö määrittelet mun elämän sen perusteella kun aamukahvin lomassa huomaan että tulokset on päivitetty ja ilmoitan siitä ystävällisesti muillekin?

En ole ollut aiemmin tässä liigassa. Nyt lähden duuniin, hyvää päivänjatkoa.

Kiitos samoin. Hyvää päivänjatkoa. Pahoitteluni huomaamattomuudestani.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
tiki10 kirjoitti:
Aika outo treidi mielestäni. Eikös Gomez ole loukkaantunut?!? Stuartin ja Hillin nyt voi unohtaa, mutta kyllä Forberg/Fedotenko kaksikko hakkaa mennen tullen Gomez/Miettinen kaksikon. Tämä siis mun mielipide.

Kauankohan Gomez on poissa peleistä??? (Stuartkin näyttää olevan IR-statuksella?!?)

Minä kerroin nuo molemmat loukkaantumiset ennen kuin kaupankäynti edes alkoi. Ja tämä oli Blue Devilsin managerin tekemä tarjous, ei minun tekemäni. Minä tarjosin itse kaupassa alunperin bonuksena Stuartia (multa 3 pelaajaa ja Blue Devilsiltä 2) koska kaupassa tosiaan oli loukkaantuneina olevia pelaajia.

Blue Devilsin manageri oli se joka aloitti kaupanhieromisen minun loukkaantuneista pelaajista, jo ensimmäisessä tarjouksessa oli mukana molemmat Gomez ja Stuart. Ja tuo tarjous minulle tuli sen jälkeen kun olin täällä mainostanut että minulla on sairastuvalla tungosta.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
flintstone kirjoitti:
Minä kerroin nuo molemmat loukkaantumiset ennen kuin kaupankäynti edes alkoi. Ja tämä oli Blue Devilsin managerin tekemä tarjous, ei minun tekemäni. Minä tarjosin itse kaupassa alunperin bonuksena Stuartia (multa 3 pelaajaa ja Blue Devilsiltä 2) koska kaupassa tosiaan oli loukkaantuneina olevia pelaajia.

Blue Devilsin manageri oli se joka aloitti kaupanhieromisen minun loukkaantuneista pelaajista, jo ensimmäisessä tarjouksessa oli mukana molemmat Gomez ja Stuart. Ja tuo tarjous minulle tuli sen jälkeen kun olin täällä mainostanut että minulla on sairastuvalla tungosta.

Jeps. En tarkoittanutkaan, että olisit tehnyt mitään väärää tai tyhmää. Sinun osaltasi loistava treidi. En vain ymmärrä mitä Blue Devils tästä hyötyi?!?

No, meikäläisen viikon ottelu Devilsejä vastaan helpottui kummasti, kun Forsberg on poissa. Valitettavasti Peter ehti viime yönä nakuttaa pari maalia ja muutenkin hienot statsit.... Nyt helpottuu kummasti.

Olisi mukava kuulla, mitä Blue Devilsin manageri tästä treidistä miettii?!? Miksi näin?
 

oliwa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Supercell
tiki10 kirjoitti:
Jeps. En tarkoittanutkaan, että olisit tehnyt mitään väärää tai tyhmää. Sinun osaltasi loistava treidi. En vain ymmärrä mitä Blue Devils tästä hyötyi?!?

...

Olisi mukava kuulla, mitä Blue Devilsin manageri tästä treidistä miettii?!? Miksi näin?

:) Pääsin eroon Foppasta ( joka pelaa ailahtelevaisesti ) ja sain tilalle Gomezin. Valitettavasti Fedotenko meni mukana, mutta Stuart tuo tervehdyttyään mukavasti pisteitä ( toivottavasti ).

Gomez pelaa jo seuraavassa matsissa, joten DTD-status on "väärä".
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Täytyy sanoa että kyllä kulkee. Vasta pari hassua peliä takana maanantaina ja tiistaina ja kasassa jo 7+8=15 joista 2+3 ylivoimalla. Vastustaja on saanut aikaan 3 pistettä.

Joukkueessa on 7 yli 10 pisteen miestä ja niiden lisäksi 5 yli 8 pisteen miestä. Numerolla 274. varaamani Matt Carle johtaa pakkien pistepörssiä. Nice.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Sepä on nyt sitten turha itkeä enää Pennerin tai Higginsin perään, vaikka niitä olen mielestäni edulliseen hintaan kaupannut. Jätkät ei ole myytävänä piste.

Odotetaan sitten vaikka kauden loppuun sitä laiturimerkintää näille "keskushyökkääjille", tulee jos on tullakseen.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Hah, mitkä tilastot Kölzigillä viime ottelusta, 15.19, .400%. :) Loistavaa!

Viime viikon peli oli tiukkaa vääntöä Vierin kanssa. Ihan jees.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Nyt pistit ISH aika pahan tarjouksen, monta kertaa on käyty sekä rejectin että acceptin kohdalla miettimässä. Lupaan vastauksen tän päivän aikana.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Kopteri kirjoitti:
Nyt pistit ISH aika pahan tarjouksen, monta kertaa on käyty sekä rejectin että acceptin kohdalla miettimässä. Lupaan vastauksen tän päivän aikana.

Pistähän vauhtia ;)

Lords of the Rink jatkaa ilman tappioita sarjan kärjessä vaikka selvästi piristynyt Kullaa Kings antoi viime viikolla kunnon vastuksen. Vai mitä sanotte sarjajumbon teholukemasta +31 yhden viikon aikana!

Nyt on käynnissä etukäteen "pelkäämäni" matsi Team Koivua vastaan. Kahden yön jälkeen tilanne 9-3 joten eiköhän tästä jatketa voittojen tiellä ;)
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Accept, piiiitkän harkinnan jälkeen.

Zubrus oli yksi osatekijä, koska pelaa Oven kanssa samassa ketjussa ja pisteitä tulee mukavasti kunhan Ove pysyy terveenä.
Nyt ei tarvitse pelätä niin paljoa jommankumman loukkaantumista.

Tervetuloa Hassuihin Lapsiin, Martin St.Louis.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kävin hyväksymässä kaupan, vaikka en millään ymmärrä järkeä sen takana. Ove on kuitenkin koko liigan top3 hyökkääjä, joka on pelannut liigassa vasta yhden kauden ja rikkonut silloinkin sadan pisteen rajan. St.Louis taas on 31-vuotias konkari, joka on pitkällä urallaan VAIN KERRAN saanut kasaan yli 70 pistettä kaudessa.

Ja vaikka ei verrattaisi pisteitä, niin laukaisumäärissäkin Ove on ihan omissa lukemissaan St.Louisiin verrattuna.

InSideHockey on tämän kaupan jälkeen jo todella vaikea voitettava.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Tottakai olen itsekin tyytyväinen tähän kauppaan.

Jokainenhan tekee sellaisia kauppoja kuin itse haluaa, siitä vaan. Kopteri tuossa jo omalta puoleltaan asioita mainitsikin. Tämä kausi:

Ovechkin 14 pelissä 10+8=18
St. Louis 15 pelissä 11+6=17

Joten aika samoissa mennään. Viime kausi oli late bloomer St. Louisilta "vaisu" (31+30) mutta edelliskaudella voittikin pistepörssin ylivoimaisesti tehden mm. 20 pistettä enemmän kuin Jagr.

Vittuilua tuli myös kaupasta jossa sain Thorntonin ja Ozo Lecavalierin. Toki siinä kaupassa siirtyi muitakin mutta kuitenkin.

Lecavalier 15 pelissä 8+12=20
Thornton 16 pelissä 3+16=19

Mutta kuten sanottua, senkun ehdottelette treidejä. Ei ne haluamanne pelaajat itsestään teille tule!
 
Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
mirasane kirjoitti:
InSideHockey on tämän kaupan jälkeen jo todella vaikea voitettava.

Eipä tuo ole ollut lähellä tähänkään mennessä ;)

Mutta vedän edelleen kolmella kakkosveskarilla että sieltä puolelta on kyllä harmia tulossa.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
InSideHockey kirjoitti:
Eipä tuo ole ollut lähellä tähänkään mennessä ;)

Sä et olekaan vielä pelannut mua vastaan. ;)
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Jiihaa, Sundin sivussa 3-4 viikkoa, Bertuzzi sivussa 6-8 viikkoa, Leopold sivussa X viikkoa, Malone sivussa X viikkoa! Nämä poissaolot alkaisi jo kohta tuntumaan ellei mulla olisi niin hyvä joukkue.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
No voihan p***e. Viikko näytti menevän suunnitelmien mukaan ja voittokulku jatkuvan mutta mitäs sitten tapahtuikaan. Team Koivun pelaajat nakuttivat käsittämättömät 11 maalia perjantain ja lauantain välisenä yönä.

Nyt saa Ovechkin, Thornton, Gagne, Brind'Amour ja kumppanit tehdä lauantaina tosissaan töitä ettei ensimmäinen tappio pääse yllättämään.

Omiin luotetaan eikä suostuta häviämään vieläkään.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
ozo kirjoitti:
Toivottavasti häviät :)

Hävisin tämän viikon kahdelle pelaajalle. Kozlov ja Hossa tekivät yhteensä 8+12=20 ja ylivoimalla 4+7=11, 2 voittomaalia, 34 laukausta, +4 ja 12 jäähyminuuttia. Ilman näiden kahden riehumista ei olisi ollut mitään hätää sillä Lords of the Rink oli kuitenkin erinomainen kaikissa kategorioissa tälläkin viikolla.

Miksi mun pitikin kohdata tehokaksikko juuri ennen kuin Atlantalla alkaa melkein viikon tauko :(

EDIT: onhan tässä tietty langanohuet mahdollisuudet kääntää vielä joitan kategorioita voitoksi sunnuntaina mutta tuskinpa, sen verran parempia pelaajia Team Koivulla kehissä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös