InSideHockey kirjoitti:Älä nyt itkuun pillahda iso mies.
Oletko muuten aikaisemmin ollut tässä liigassa mukana? En vain muista, että täällä olisi tällaista ilmapiiriä aiemmin ollut.
InSideHockey kirjoitti:Älä nyt itkuun pillahda iso mies.
tiki10 kirjoitti:Oletko muuten aikaisemmin ollut tässä liigassa mukana? En vain muista, että täällä olisi tällaista ilmapiiriä aiemmin ollut.
InSideHockey kirjoitti:Mitä ihmeen ilmapiiriä? Jos loukkaannuit tuosta lauseestani niin miten pärjäät oikeassa elämässä?
tiki10 kirjoitti:Ainakin mulla sitä elämää on...paljonkin. Et vastannut kysymykseeni. Oletko ollut aiemmin mukana. Ei oikein muista näin ulkoa.
InSideHockey kirjoitti:Ja säkö määrittelet mun elämän sen perusteella kun aamukahvin lomassa huomaan että tulokset on päivitetty ja ilmoitan siitä ystävällisesti muillekin?
En ole ollut aiemmin tässä liigassa. Nyt lähden duuniin, hyvää päivänjatkoa.
tiki10 kirjoitti:Aika outo treidi mielestäni. Eikös Gomez ole loukkaantunut?!? Stuartin ja Hillin nyt voi unohtaa, mutta kyllä Forberg/Fedotenko kaksikko hakkaa mennen tullen Gomez/Miettinen kaksikon. Tämä siis mun mielipide.
Kauankohan Gomez on poissa peleistä??? (Stuartkin näyttää olevan IR-statuksella?!?)
flintstone kirjoitti:Minä kerroin nuo molemmat loukkaantumiset ennen kuin kaupankäynti edes alkoi. Ja tämä oli Blue Devilsin managerin tekemä tarjous, ei minun tekemäni. Minä tarjosin itse kaupassa alunperin bonuksena Stuartia (multa 3 pelaajaa ja Blue Devilsiltä 2) koska kaupassa tosiaan oli loukkaantuneina olevia pelaajia.
Blue Devilsin manageri oli se joka aloitti kaupanhieromisen minun loukkaantuneista pelaajista, jo ensimmäisessä tarjouksessa oli mukana molemmat Gomez ja Stuart. Ja tuo tarjous minulle tuli sen jälkeen kun olin täällä mainostanut että minulla on sairastuvalla tungosta.
tiki10 kirjoitti:Jeps. En tarkoittanutkaan, että olisit tehnyt mitään väärää tai tyhmää. Sinun osaltasi loistava treidi. En vain ymmärrä mitä Blue Devils tästä hyötyi?!?
...
Olisi mukava kuulla, mitä Blue Devilsin manageri tästä treidistä miettii?!? Miksi näin?
Kopteri kirjoitti:Nyt pistit ISH aika pahan tarjouksen, monta kertaa on käyty sekä rejectin että acceptin kohdalla miettimässä. Lupaan vastauksen tän päivän aikana.
mirasane kirjoitti:InSideHockey on tämän kaupan jälkeen jo todella vaikea voitettava.
InSideHockey kirjoitti:Eipä tuo ole ollut lähellä tähänkään mennessä ;)
ozo kirjoitti:Toivottavasti häviät :)