Jere pysyy aika aktiivisesti otsikoissa. Onko kenelläkään IFK organisaatiossa pienintäkään käryä missä mies on ja mitä hän aikoo ensi kaudella tehdä?
Itseäni kiinnostaisi tietää täyttääkö tämä nyt sen useamman päivän kuurin määrityksen? Tuostahan edellisellä sivulla jaariteltiin F-ninjan kanssa. Eli voisiko jo nyt päätellä että Jerelle useamman päivän ränni menossa? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, saattoihan Jerde olla selvinpäinkin.Kuuluisi ehkä tuonne "Bongaa liigakiekkoilija"-ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne => Jere nähty bilettämässä Ozzyn keikalla Jaffalassa Bandidos-porukoissa vuokra-aitiossa... päivän kunnosta en osaa sanoa.
Kuuluisi ehkä tuonne "Bongaa liigakiekkoilija"-ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne => Jere nähty bilettämässä Ozzyn keikalla Jaffalassa Bandidos-porukoissa vuokra-aitiossa... päivän kunnosta en osaa sanoa.
Oletkos ihan varma että kyseessä oli juuri bandiitit??
Samaa jäin itsekin pohtimaan. Minusta Jeren kaverit (osa) on siipiveikkoja. Vai oisko J todella vaihtamassa jengiä.
Siis kuten kirjoitin "Jere on nähty" => tarkoittaapi, notta itse en ollut näkemässä; saattoi olla ihan mikä kerho hyvänsä ja kys.jengissä Jere oli näyttänyt varsin hoikalta pojalta;-)jaa..Itse olen törmännyt Jereen noissa tykinkuula-porukoissa.. ei sulje pois mahdollisuutta olla missä vain, kenen kanssa vain.. rauha on isoimpien kerhojen välillä nyt..
Eilinen Seiska taas tiesi kertoa Jeren olleen Sportissa yhdessä iki-jokeri Kim Hirschovitsin kanssa. Herrat olivat kumonneet tuoppeja ja näytelleet keskisormea. Myöhemmin Hirso oli heitetty pihalle, mutta Jere sai jäädä..
Voimia toivottelen itsekin Jeren perheelle. Ei ole varmaan helppoa tällä(kään) hetkellä. Vakava sairaus on tuo alkoholismi ja läheiset kärsivät. Nähty on niin monta kertaa.Voimia Jerelle ja etenkin Jeren perheelle, ei ole lapselle helppoa tuollainen.
Niin, ehkäpä tämä uutisointitapa johtuu siitä, että ko. laatuaviisi on IFK:n sponsori?
Täältä tähän
Niin, ehkäpä tämä uutisointitapa johtuu siitä, että ko. laatuaviisi on IFK:n sponsori?
Täältä tähän
Oletkos ihan varma että kyseessä oli juuri bandiitit??
Olen ainakin itse erään toisen kerhon tallilla törmänny monesti jereen, enemmän tai vähemmän humalassa, mutta siitä on jo aikaa..
Viime aikoina Jere on liikuskellut enempi nimenomaan Bandojen kanssa ja Ozzyn keikallakin Jere vietti aikaa aitiossaan nimenomaan Bandojen ei kuulien kanssa. Taitaa Jeren ensi vuoden seura alkaa MC ei HC kirjaimilla:-)
Taisi IFK:n pelaajilla alkaa tänään se virallinen kesäloma, sillä Karalahti matkasi perheensä kanssa aamulla Kreetalle.
Noni, Jere veti vaimon "luvalla" kuukauden viinaa ja pelaa ens kaudella venäjällä. Harjoittelu alkaa Juhannuksen jälkeen. Ei tässä oo mitään ihmeellistä.
Lainaan itseäni heti sen jälkeen kun asia on julkistettu.
Noni, Jere veti vaimon "luvalla" kuukauden viinaa ja pelaa ens kaudella venäjällä. Harjoittelu alkaa Juhannuksen jälkeen. Ei tässä oo mitään ihmeellistä.
Lainaan itseäni heti sen jälkeen kun asia on julkistettu.
Eli Penan kaavailemien kokoonpanojen mukaan Karalahtea ei edes lasketa mahdollisuudeksi enää.