Lähikuvassa-Jere Karalahti

  • 1 521 989
  • 4 353

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Jere pysyy aika aktiivisesti otsikoissa. Onko kenelläkään IFK organisaatiossa pienintäkään käryä missä mies on ja mitä hän aikoo ensi kaudella tehdä?

Ei tietoa. Tietääköhän itsekään? Tuskin. Pääasia että aurinko paistaa ja bisse on kylmää, muulla ei liene väliä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuuluisi ehkä tuonne "Bongaa liigakiekkoilija"-ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne => Jere nähty bilettämässä Ozzyn keikalla Jaffalassa Bandidos-porukoissa vuokra-aitiossa... päivän kunnosta en osaa sanoa.
Itseäni kiinnostaisi tietää täyttääkö tämä nyt sen useamman päivän kuurin määrityksen? Tuostahan edellisellä sivulla jaariteltiin F-ninjan kanssa. Eli voisiko jo nyt päätellä että Jerelle useamman päivän ränni menossa? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, saattoihan Jerde olla selvinpäinkin.

Toivottavasti Iso-J pääsee tolpilleen ennen syyskuuta, Jere-Lupaschuk olisi kuitenkin liigan kovin pakkikaksikko.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
varmasti bandiitit?

Kuuluisi ehkä tuonne "Bongaa liigakiekkoilija"-ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne => Jere nähty bilettämässä Ozzyn keikalla Jaffalassa Bandidos-porukoissa vuokra-aitiossa... päivän kunnosta en osaa sanoa.

Oletkos ihan varma että kyseessä oli juuri bandiitit??

Olen ainakin itse erään toisen kerhon tallilla törmänny monesti jereen, enemmän tai vähemmän humalassa, mutta siitä on jo aikaa..
 

Harry Manback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä on oiva paikka menettää palstan neitsyys,onhan kyseessä todella tärkeä asia.Mutta kyllä Jere liikuskelee "kuulien" kanssa enemmäkseen jos jonkun virkistys-seuran matkassa on.Ei välttämättä ihan urheilullisinta sakkia.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
tykinkuula

Samaa jäin itsekin pohtimaan. Minusta Jeren kaverit (osa) on siipiveikkoja. Vai oisko J todella vaihtamassa jengiä.

jaa..Itse olen törmännyt Jereen noissa tykinkuula-porukoissa.. ei sulje pois mahdollisuutta olla missä vain, kenen kanssa vain.. rauha on isoimpien kerhojen välillä nyt..
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
jaa..Itse olen törmännyt Jereen noissa tykinkuula-porukoissa.. ei sulje pois mahdollisuutta olla missä vain, kenen kanssa vain.. rauha on isoimpien kerhojen välillä nyt..
Siis kuten kirjoitin "Jere on nähty" => tarkoittaapi, notta itse en ollut näkemässä; saattoi olla ihan mikä kerho hyvänsä ja kys.jengissä Jere oli näyttänyt varsin hoikalta pojalta;-)
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itse viikko sitten näin Jeren kisahallin pohjoispäädyssä hengailemassa. IFK:n auto oli pysäköity viereen, joten eiköhän Jerellä vielä se ole käytössä. Vaikutti ihan selväpäiseltä.
Eilinen Seiska taas tiesi kertoa Jeren olleen Sportissa yhdessä iki-jokeri Kim Hirschovitsin kanssa. Herrat olivat kumonneet tuoppeja ja näytelleet keskisormea. Myöhemmin Hirso oli heitetty pihalle, mutta Jere sai jäädä. Tämä siis "referaattina" Seiskan jutusta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Liigan seiska

Eilinen Seiska taas tiesi kertoa Jeren olleen Sportissa yhdessä iki-jokeri Kim Hirschovitsin kanssa. Herrat olivat kumonneet tuoppeja ja näytelleet keskisormea. Myöhemmin Hirso oli heitetty pihalle, mutta Jere sai jäädä..

Niin, ehkäpä tämä uutisointitapa johtuu siitä, että ko. laatuaviisi on IFK:n sponsori?

Täältä tähän
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Voimia Jerelle ja etenkin Jeren perheelle, ei ole lapselle helppoa tuollainen.
Voimia toivottelen itsekin Jeren perheelle. Ei ole varmaan helppoa tällä(kään) hetkellä. Vakava sairaus on tuo alkoholismi ja läheiset kärsivät. Nähty on niin monta kertaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Niin, ehkäpä tämä uutisointitapa johtuu siitä, että ko. laatuaviisi on IFK:n sponsori?

Täältä tähän

Ottamatta kantaa siihen, kuka sponssaa ketä, kerroin vain mitä Jerestä on kirjoitettu, samoin kuin sen, missä itse Jeren olen nähnyt. Sen tarkemmin ei laatuaviisi kertonut, miksi Hirso pihalle oli heitetty, eikä sillä ole tämän ketjun kanssa mitään tekemistäkään.
Jos selaa tämän ketjun viimeisiä viestejä, huomaa että homma on mennyt enemmänkin "bongaa Jere Karalahti"- ketjuksi, kuin itse Jerestä keskustelemiseen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, ehkäpä tämä uutisointitapa johtuu siitä, että ko. laatuaviisi on IFK:n sponsori?

Käypä huviksesi lukaisemassa "Bongaa Liigakiekkoilija"-ketjua. Viime viikonlopultakin on tervehenkistä meininkiä osoittanut mm. herra Mikko Jokela. Eikä siitä kukaan ole kohuotsikoita vetänyt yhtään mihinkään, vaikka aihetta ehkä olisi. On siinäkin esikuva, kun sammuilee urheilutapahtumassa pitkin poikin. Kertakaikkiaan pöyristyttävää käytöstä! Pitänee ottaa yhteyttä Jokereiden toimistoon ja vaatia selvitystä, mitä seura aikoo moisille turjakkeille jatkossa tehdä.

Yhtään en symppaa Jereä ördäilyistään. Mutta aika turhaa on väittää, että sponssisopparin takia Jerestä kirjoitetaan sievistellen.

Et silviisii, diipadaapa.
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Oletkos ihan varma että kyseessä oli juuri bandiitit??

Olen ainakin itse erään toisen kerhon tallilla törmänny monesti jereen, enemmän tai vähemmän humalassa, mutta siitä on jo aikaa..

Viime aikoina Jere on liikuskellut enempi nimenomaan Bandojen kanssa ja Ozzyn keikallakin Jere vietti aikaa aitiossaan nimenomaan Bandojen ei kuulien kanssa. Taitaa Jeren ensi vuoden seura alkaa MC ei HC kirjaimilla:-)
 

hilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisi IFK:n pelaajilla alkaa tänään se virallinen kesäloma, sillä Karalahti matkasi perheensä kanssa aamulla Kreetalle.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Noni, Jere veti vaimon "luvalla" kuukauden viinaa ja pelaa ens kaudella venäjällä. Harjoittelu alkaa Juhannuksen jälkeen. Ei tässä oo mitään ihmeellistä.

Lainaan itseäni heti sen jälkeen kun asia on julkistettu.
 

Greffin

Jäsen
Noni, Jere veti vaimon "luvalla" kuukauden viinaa ja pelaa ens kaudella venäjällä. Harjoittelu alkaa Juhannuksen jälkeen. Ei tässä oo mitään ihmeellistä.

Lainaan itseäni heti sen jälkeen kun asia on julkistettu.

Hieno homma jos näin. IFK pääsee eroon miehestä, joka kerta toisensa näyttää auttajalle(IFK:lle) persettä. Ensi kausi olisi tullut olemaan Jeren huonoin kausi, eli ehkä hieman huonompaa kuin mitä keväinen pelaaminen oli.

Toisaalta on myös hyvä, että Jerelle löytyy ottaja niin ei pääse talvella ryyppäämään itseään hengiltä. Kaikkea hyvää kuitenkin Jerelle, vaikka sairaus onkin aika vakavalla asteella ja työn kautta tekohengitys onnistuu vielä korkeintaan pari kautta...sitten taitaa tulla noutaja.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä Jere-asiasta pitäisi ihan seuran nimeltä HIFK parhaaksi, tehdä loppu.

Mä oon tavallaan aina ollut "jerefani" ja pitänyt Jeren äijämäisyydestä laatikossa, baarissakin tullut äijän kanssa notkuttua kerran, jollei kaksikin. Olen aina pitänyt äijää hienona osana nyky-HIFK:ta kaikkine puutteineen, ja tavallaan osoituksena organisaation uskollisuudesta omilleen (Jeren paluu NHL:stä) sekä ihmisen uskollisuudesta organisaatiolle.

Nyt alkaa kuitenkin olla se fiilis, että jos Jere haluaa Venäjälle, niin siitä vaan. Turha kai sitä on enää vatkoa, millään "vittuillessaan ei pureta sopparia" hommalla. Ei se ainakaan mua lämmitä, eli antaa äijän mennä jos haluaa.

Eli oli Jere kuinka Jere olikin, niin mies ei ole kuitenkaan HIFK:ta isompi.
 

SidStathos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Tottenham,Glasgow Celtic.
Kaikki kunnia Jerelle hyvistä ajoista Ifk:ssa, mutta ne ajat ovat valitettavasti menneen talven lumia. Terve menoa mihin lieneekään menossa, jos ei Ifk:ssa pelaaminen maistu niin sitten ei maistu,tuskin Venäjäkään Jeren motivaatiota enää nostaa.

Onhan se ikävää että ura Ifk:ssa päättynee näin koska edellytykset hienompaan lopetukseen olisivat olleet olemassa.
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Noni, Jere veti vaimon "luvalla" kuukauden viinaa ja pelaa ens kaudella venäjällä. Harjoittelu alkaa Juhannuksen jälkeen. Ei tässä oo mitään ihmeellistä.

Lainaan itseäni heti sen jälkeen kun asia on julkistettu.

Jere on munaäijä ja Pena kaa.
 

HemmoP

Jäsen
Eli Penan kaavailemien kokoonpanojen mukaan Karalahtea ei edes lasketa mahdollisuudeksi enää.

“Meillä on nyt kokoonpanossa Eskelinen, Laakso ja Ilkka Heikkinen, joten emme ole jäämässä peräpään osalta kovinkaan kauas muista liigajoukkueista.."
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Eli Penan kaavailemien kokoonpanojen mukaan Karalahtea ei edes lasketa mahdollisuudeksi enää.

Se nyt lienee selvää. Ei kai jengiin voida ottaa miestä, joka sopimuksenalaisena hoitaa kesätreenit lähinnä käden koukistajalihasta harjoittamalla. Samaan aikaan muu porukka vetää kieli vyön alla peruskuntoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös