Hmm, yritäpä "neuvotella" kaverin kanssa joka on ollut "omatoimisella" pari viikkoa. Voi olla ettei ole hirveän paljon kerrottavaa sellaisesta neuvottelusta :DOlisi tosiaan kiva tietää mikä oli Jeren ja Penan tapaamisen saldo.
zaluun kirjoitti:Jos tässä on Karalahden kiitos joukkueelle ja faneille niin ulos vaan.
Nyt sitten päästetäänkö menemään vai mitä tehdään? Itse laittaisin koirankoppiin, vaikka tulisi kalliiksi. Vähän samalla tavalla mitä Nashville teki.
Kaiken sen jälkeen mitä IFK on Jerelle tehnyt, niin onko tässä todellä hänen kiitos?? Jere se vaan jatkaa toilailuja. Käsittämätöntä kiittämättömyyttä. Ei tule ikävä.
Nyt sitten päästetäänkö menemään vai mitä tehdään? Itse laittaisin koirankoppiin, vaikka tulisi kalliiksi. Vähän samalla tavalla mitä Nashville teki.
Olisi tosiaan kiva tietää mikä oli Jeren ja Penan tapaamisen saldo.
Itse antaisin vapaat kädet etsiä seura ulkomailta ja samalla pyrkisin rahastamaan sopimuksella "uutta joukkuetta". Mahdollisesti saatavalla rahalla ja säästyneillä palkkakuluilla uusi kirjoitti:Jos ulkomaille lähtee niin menköön. Saa sieltä ainakin korvauksen siirrosta. Suomeen en soisi kaverin menevän, vaikka toisaalta jokeri-peikkoa ei tässä asiassa olekaan. Suomesta ei vaan korvausta miehestä saa.
Jeren kiittämättömyys on sitä luokkaa, että oksat pois.
Harmi, että kaikki hyvät hetket ja ajat jäävät unholaan tai ainakin taka-alalle tämän jälkeen.
Surullinen tarina tämä Jere Karalahti.
Vielä kun Karalahtea vie niin kovasti tämä "lähipiiri", joka huoraa heti soittamalla iltapäivälehdet läpi tietoineen, niin ongelmissa mies tosiaan on.
Tajusihan HIFK viimeinkin tehdä ainoan oikean ratkaisun. Jere oli mielestäni jo näyttänyt, että hänestä ei ole sitoutumaan SM-liigajoukkueeseen sen vaatimalla tavalla. Huvittavaa myöskin lukea tiettyjen nimimerkkien takinkääntöä.. Noh, ehkä hekin ovat tajunneet missä todella mennään ja lopettaneet Jeren puolustelun.