Lähikuvassa-Jere Karalahti

  • 1 519 136
  • 4 353

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Eihän täällä kukaan ole väheksynyt sitä mitä Jere PARHAIMMILLAAN on petopaidassa esittänyt! Kyllä Jere on ollut suuri mies Hifk;ssa, ja on vieläkin. Kysymyshän on vaan Jeren asenteesta työnantajaansa kohtaan, ja miksei meitä fanejakin. Jerelle on annettu kaikki mahdollinen anteeksi. Takanani on kohta 20 vuotta työelämää enkä ole missään kuullut tai nähnyt yhtä reilua työnantajaa yksittäistä ihmistä kohtaan kuin mitä Hifk on ollut Jerelle. Missä kiitos? Ei kiinnosta harjoittelu, ei kiinnosta pronssipelit jne jne. Tehdään vaan mitä oma pää sanoo tai vielä pahempaa, se mitä kaveripiiri sanoo.

Alkoholisti on alkoholisti. Suomessa ymmärretään deekuja ihan liiaksikin. Siksi joka helvetin päivä joku tappaa kännissä jonkun auton ratissa tai itsensä, tai hakkaa muijansa, sukulaisensa tai lapsensa hengiltä, kännissä tottakai!

Kaikki kunnia Jerelle pelaajana! Ihmisenä ja Suomalaisena Miehenä halveksin niitä joita kuningas alkoholi vie kuin pässiä narussa!
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
En käytä kirjoittelussa voimasanoja joten minut voit unohtaa.
Olen lopen väsynyt siihen kuinka nuoret ihmiset tuhoavat elämänsä viinan takia.
Jatkuvasti kuulee juttuja kuin se ja se on taas heikossa kunnossa sairaalassa kun putki on jatkunut viikko toisensa jälkeen.
Jeren kohdalla harmittaa eniten se että kun mies saa lahjat käyttöön ja sitten heittää ne roskikseen.Ei anna mitään arvoa faneille eikä seuralle joka on tukenut häntä vuosikaudet ja maksanut näyttöihin nähden ylisuurta palkkaa.
Vaikka en pidä Kovasen tai Turusen pelityylistä noin yleensä niin arvosta tälläisiä kavereita paljon enemmän jotka harjoitelulla on päässyt siihen missä on.Jere pelasi melkein tyystin lahjoillaan jotka kantoivat melko pitkälle mutta ei edes puoliväliin siitä mihin olisi ollut mahdollisuus.
Tavallaan ymmärtää sen että jos mies on viinaan menevä niin nyt alkaa ne ajat elämässä jolloin katkeruus hukatuista vuosista nousee pinnalle ja sitten otetaan taas viinaa kun ei kestetä katsoa peiliin.
Alkoholiongelma sinänsä on tietysti valitettava ja surullinen asia. Ei siitä kahta sanaa.

Ja HIFK:n työnantajana on tietysti tehtävä omat ratkaisunsa Jeren ja töiden laiminlyönnin suhteen siten kuin johto näkee viisaimmaksi. Nyt se voi lopulta olla irtisanominen. Etenkin jos valmentaja Baxter todella vaatii nollalinjaa viinalle, niin eihän siinä rajattomasti vaihtoehtoja jää. Eipä siinäkään mitään.

Mutta tuo, että "Jere ei anna arvoa faneille" tms. on mieletäni täyttä bs:iä. Ei Jere ole faneille mitään velkaa. Hän on noussut fanien suosikiksi aikanaan pelaamalla hyvin ja ansainnut suosionsa. Nyt jos hyvät peliesitykset HIFK-paidassa ovat historiaa, se suosio tietysti hiipuu, mutta ei Jere jää mitään velkaa faneille. Päin vastoin ainakin itse olen kiitollinen nähdyistä loistavista peleistä ja haikea sen suhteen, että nytkö se on sitten ohi? Kenenkäs peliä nyt ihastellaan ja hurrataan? No tuleehan uusia nimiä.

Joku Kovanen ja Turunen ei ikinä herätä sitä ihailua faneissa peliotteillaan, kun eivät taidot riitä. Eikä silloin ole juuri mitään väliä sillä kuinka paljon tekee duunia pelipaikkansa eteen, jos lopputulemana katsojat joutuvat kuitenkin miettimään että "miten helvetissä toikin tunari mahtuu ilta illan jälkeen kokoonpanoon?". Vastaavasti, jos näiden jannujen ura loppuu nuorena liikaan dokaamiseen, ei sitä juurikaan edes noteerata. Todetaan vain, että heippa ja tervemenoa. Se mitä kaukalossa esittää ratkaisee. Kukaan ei muistaisi Turusta ja Kovasta enää kahden vuoden kuluttua, jos näiden ura nyt loppuisi. Jeren muistavat kaikki vielä 20 vuoden kuluttuakin.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei Jere ole faneille mitään velkaa. Hän on noussut fanien suosikiksi aikanaan pelaamalla hyvin ja ansainnut suosionsa. Nyt jos hyvät peliesitykset HIFK-paidassa ovat historiaa, se suosio tietysti hiipuu, mutta ei Jere jää mitään velkaa faneille. Päin vastoin ainakin itse olen kiitollinen nähdyistä loistavista peleistä ja haikea sen suhteen, että nytkö se on sitten ohi? Kenenkäs peliä nyt ihastellaan ja hurrataan? No tuleehan uusia nimiä.

Allekirjoitan.
Surettaa. Yhden ihmisen elämä on käännekohdassa. Toivotan voimia ja kestävyyttä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jeren muistavat kaikki vielä 20 vuoden kuluttuakin.

Aivan varmasti muistetaan.Kuten Atik Ismail tai Arto Tolsa.
Mutta se ykkösasia mistä muistetaan on se että tuokin kaveri tuhosi viinaan Nhl,maajoukkue - ja lopulta myös liigauransa.Kuka kaipaa tuollaista huomiota?

Aika monelle tuntuu Jere olevan se ykkösnimi joka Hifkissä on pelannut.Voin kertoa että siellä on monen monta suurempaa nimeä ollut ja tulee olemaan.
Jeren suurimmat jääkiekkohetketkin liittyy enemmän maajoukkueeseen kuin Hifkiin.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeren muistavat kaikki vielä 20 vuoden kuluttuakin.
Tämä pitää varmasti paikkaansa. Muutaman vuoden sisällä nähdään se, mikä tulee olemaan päällimmäinen muisto Karalahdesta. Pahoin pelkään, ettei se ole miehen urheilulliset saavutukset.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Onneksi Speedye ei petä koskaan. Yllättävän vähän tänne on ilmaantunut jeesustelijoita ja muita provoajia, olen jopa hieman pettynyt muutaman hiljaisuudesta tämän osalta. Kyllä näitä tulee vielä lisää tänne, pitäkää vaan kiinni valitsemastanne linjasta.

Oikeesti, vituttaa aivan helvetisti, että tänne tulee nyt kaikki Speedyet ja muut aukomaan päämään ja sanomaan koska IFK:n olisi pitänyt tehdä ja mitä tehdä ja mikä on Jeren suhde alkoholiin ym. Saatana mitä paskaa. Eikä tässä kenenkään takki ole kääntymässä, vaan joskus on aika tehä tiettyjä ratkaisuja.

Sääli, jos Jeren ura HIFK:ssa on loppumassa. Sääli sekä Jeren että seuran kannalta. En olisi uskonut tätä päivää näkeväni näin pian ja tällä tavalla, mutta pahalta näyttää. Mutta jos Jereä ei oikeasti kiinnosta, tämä on kaikkien kannalta se paras ratkaisu.

Voivoi kun taitaa ottaa koville. Jos otat tuon viestin päänaukomisena niin sinulla taitaa olla taksijonossa aika monta haastajaa? Vai onko VT:n takki sittenkin kääntynyt ihan totaalisesti, ja kun kuuppa ei sitä kestä niin pitää alkaa syyttämään muiden mielipiteitä? Jokaisella on onneksi oikeus sanoa mielipiteensä, ja jos et sitä kestä niin kannattaa varmaan vaihtaa palstaa.

Pakko antaa kehuja HIFK:n johdolle siitä, että antoivat Jerelle noinkin monta mahdollisuutta. Missään muussa seurassa ei kukaan pelaaja olisi saanut noin monta kertaa "armoa". Mutta onneksi sentään nyt tajusivat, että Jere on Jere eikä ole muuksi muuttumassa.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Aivan varmasti muistetaan.Kuten Atik Ismail tai Arto Tolsa.
Mutta se ykkösasia mistä muistetaan on se että tuokin kaveri tuhosi viinaan Nhl,maajoukkue - ja lopulta myös liigauransa.Kuka kaipaa tuollaista huomiota?

Aika monelle tuntuu Jere olevan se ykkösnimi joka Hifkissä on pelannut.Voin kertoa että siellä on monen monta suurempaa nimeä ollut ja tulee olemaan.
Jeren suurimmat jääkiekkohetketkin liittyy enemmän maajoukkueeseen kuin Hifkiin.
Myös Dennisille:

Ehkä se riippuu sitä, mitä on tykännyt seurata. Itse olen nauttinut siitä, kun olen saanut katsella Jere Karalahden pelaavan jääkiekkoa - niin HIFK:ssa kuin Suomen maajoukkueessakin. Ilta-Sanomien kirjoittelu Jeren baarireissuista ei ole kiinnostanut, mitäpä siinä mulle olisi? Jääkiekkoilija Jere Karalahtea olen "fanittanut" vuosien ajan hänen peliesitystensä (ja tietysti edustamansa seurajoukkueen) takia. Muuten ihminen Jere Karalahteen en ole halunnut mitään kantaa ottaa, enkä ota, sillä en minä häntä tunne. Mutta kiekkosaavutuksia ihailen.

Kun mulle sanotaan Jere Karalahti on ensimmäinen mieleen napsahtava mielikuva kevään -99 MM-kisoista, kun ajassa 59.58 Jere tällää Koivun syötöstä 3-3 tasoituksen Venäjän reppuun ja seisoo kädet ylhäälllä paikallaan tuulettamassa Sakun ja Selänteen hypätessä kaulaan onnittelemaan ja Mertarannan huutaessa suoraa huutoa mikrofoniin.

Minä muistan Matti Nykäsen hyppyrimäkien kuninkaana ja kolminkertaisena kultamitalistina Calgarysta. Varmasti tulen myös Jere Karalahden muistamaan loistavana jääkiekkoilijana. Uskon, että on paljon kaltaisiani. Haaskansyöjät ovat sitten erikseen.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minä muistan Matti Nykäsen hyppyrimäkien kuninkaana ja kolminkertaisena kultamitalistina Calgarysta. Varmasti tulen myös Jere Karalahden muistamaan loistavana jääkiekkoilijana. Uskon, että on paljon kaltaisiani. Haaskansyöjät ovat sitten erikseen.
Ei ole kyse mistään haaskansyönnistä, jos ensimmäinenä tulee surulliset fiilikset siitä, että loistava urheilijan ura loppuu ennen aikojaan alkoholismin tai jonkun muun henkilökohtaisen tragedian johdosta.

Ja ei tässä Jeren ura ole vielä mihinkään lopullisesti tuhoutunut, mutta suunta on huolestuttava. Nykyisin itsestään huolta pitävät pelurit pelaavat helposti nelikymppisiksi ja ylikin, joten Jerellä on vieläkin sauma tehdä kunnon comeback, jolloin varmasti jäisi miehestä hyvät fiilikset.
 

Meedio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Atletico Madrid
Olen samoilla linjoilla Buccaneer:n kanssa. Urheilijana Jere on ollut huippuluokkaa. Hänen siviilielämänsä ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Istukoon missä haluaa ja kenen kanssa. Toivotan Jerelle hyvää jatkoa missä sitten pelaileekaan.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Joka tapauksessa kaikesta sekoilusta huolimatta Jere on antanut HIFK:lle PALJON enemmän kun joku nobody kaikissa harjoituksissa ekana paikalla ollut jätkä. Jere on taiteilijasielu ja joukkueen parissa hyvä jätkä. Noi kundithan on piilotellu kaljapulloja jeren kypärään jo aikoja sitten hyvänä pukukoppikevennyksenä pilke silmäkulmassa.

Jere on yks seurauskollisimmista jannuista jota suomalaisessa jääkiekossa on ollut (ja HIFK Jere uskollisimmasta...). Sääli vaan että kun Jere on HIFK:lle tästä aikamoisessa kiitollisuudenvelassa niin sitten ei pysty kuitenkaan sitä toteuttamaan.

Hurmeen Makeahan Jere kiitteli aikoinaan jo legendaarisessa Sports Illustratedissa (jonne ei kovin moni täältä peräpohjolasta ole edes päässy) kun jeesas miestä huumesekoiluaikoina 90-luvun puolivälissä.

Oikeesti vaan parempi että kaveri ei pelaa lätkää nyt jos motivaatio on oikeesti noin pahasti hukassa. Pahempi skenaario olisi ottaa pelipaikka motivoituneelta lahjakkaalta junnulta ja sekoilla kesken kauden. Nyt on vielä saumaa saada korvaajia. Vaikka jerellekin kuppi maistuu niin mies on kyllä satoja kertoja osannu ottaa sitä ihan iisistikin ilman viikon ränniä. Pointti on vaan nyt se, että motivaatio on pudonnu ja vituttaahan se tässä mutta alkakoon nyt jeren jälkeinen aika. HIFK on kuitenkin se juttu, kuten Schollikin sanoi. Piste.
 
Viimeksi muokattu:

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos hän kesällä haluaa välillä ryypätä, niin miksei? Jos se ei haittaa harjoittelua. Kauden aikana tapahtuvat ryyppyreissut ovat sitten asia erikseen.

Jos ja jos. Jeren ongelmahan on se, että ryyppääminen haittaa harjoittelua. Toivon, että Karalahti saa itsensä kondikseen, mutta ymmärrän kyllä hyvin HIFKiä, jolle viimeinen pisara on nyt juotettu. Ei kymmenien ihmisten työorganisaatiossa voida antaa yhden perseillä miten sattuu ja jättää sovittuja asioita tekemättä (pronssiottelut, harjoitukset) vain siksi, että ei nyt sattunut huvittamaan.
 

Shanahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers
Olen samoilla linjoilla Buccaneer:n kanssa. Urheilijana Jere on ollut huippuluokkaa. Hänen siviilielämänsä ei kiinnosta minua pätkän vertaa. Istukoon missä haluaa ja kenen kanssa. Toivotan Jerelle hyvää jatkoa missä sitten pelaileekaan.

Komppaan kanssa Buccaneeria, Shamaania, Meediota & co! Hyvää jatkoa Jerelle!!!

Kun mulle sanotaan Jere Karalahti on ensimmäinen mieleen napsahtava mielikuva kevään -99 MM-kisoista, kun ajassa 59.58 Jere tällää Koivun syötöstä 3-3 tasoituksen Venäjän reppuun ja seisoo kädet ylhäälllä paikallaan tuulettamassa Sakun ja Selänteen hypätessä kaulaan onnittelemaan ja Mertarannan huutaessa suoraa huutoa mikrofoniin.

Ei liity ketjunaiheeseen, mutta muistelisin että syötön tuohon legendaariseen tasoitusmaaliin antoi Raipe!
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ja kun Jeren ura HIFK:ssa nyt päättyy, on se ainoa oikea ratkaisu tällä hetkellä jokaiselle osapuolelle. En epäile hetkeäkään, etteikö Jere olisi pidetty henkilö joukkueen sisällä, mutta haluttiin se myöntää tai ei, Jereen kuluu ylimääräistä energiaa, jotka olisi aiheellisempaa suunnata olennaisempiin asioihin. Vaikka Jere on kuinka pidetty ihmisenä, työkaveriksi enemmistö IFK:nkin pelaajista ottaisi varmasti luotettavan ja motivoituneen Karalahden. Sellaisen, joka antaa kaiken osaamisensa joukkueen käyttöön. Tarvetta nimittäin tällä hetkellä olisi, ehkä enemmän kuin pitkään aikaan. Jere on kuitenkin itse valinnut olevansa tällä hetkellä mielummin muualla. Sekin kertoo ja paljon. Ehkä olennaisimman.

Takana loistava tulevaisuus, edessä kuka tietää, mitä. Toivottavasti saa elämänsä järjestykseen, koska kokemustensa kautta olisi omalla tavallaan kuitenkin aivan loistava esikuva niille tuhansille suomalaisille nuorille miehille, jotka painivat samojen asioiden kanssa. Tavalliselle "kunnon" nuorelle Jere voi taas toimia varoittavana esimerkkinä, miten käy, kun usko itseen ja omiin tekemisiin on väärällä tavalla rajaton. Ehkäpä uusi ura urkeneekin jonkin sortin tukihenkilönä nuorille, joilla elämä on mennyt sekaisin. Kyllä Jerelle käyttöä löytyy kaukaloiden ulkopuolellakin, jos herralla itsellään on halua auttaa muita. Ja uskoisin, että Jerellä itsellään on juuri nyt kaikkein vaikeinta, mutta kun ylpeys ei anna periksi. Nöyrtyminen ei ole nöyristelyä. Jos joku sen Jerelle kertoisi, niin jatkossa voisi olla elämässäkin oikeasti hauskempaa.

Sääli, että nyt näyttää pelien olevan pelatut. Mielelläni olisin motivoituneen Karalahden otteita jatkossakin seurannut. Nyt estradi näyttää aukeavan jollekin toiselle, joka Jeren paikkaa ei koskaan voi täyttää, eikä se kai ole tarkoituskaan. Jere on Jere, mutta ei sovi väheksyä muita siksi, että he eivät ole Jere. Jos jerejä pelaisi joka ketjussa, homma olisi menettänyt kiinnostuksensa jo ajat sitten, eikä Karalahden kohtalo kiinnostaisi ketään.
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Ei ole kyse mistään haaskansyönnistä, jos ensimmäinenä tulee surulliset fiilikset siitä, että loistava urheilijan ura loppuu ennen aikojaan alkoholismin tai jonkun muun henkilökohtaisen tragedian johdosta.
Kyse olikin siitä mistä Jere muistetaan 20 vuoden kuluttua. Tällä hetkellä asia on niin kuin kirjoitat. Mutta jos vuosien kuluttua muistaa Jerestä ensimmäisenä viinalla läträämisen, voivat nämä henkilöt mun puolesta jatkossakin etsiä jääkiekkojuttunsa Seiskasta. Jere on jääkiekkoilija ja Matti mäkihyppääjä.
 

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Ei liity ketjunaiheeseen, mutta muistelisin että syötön tuohon legendaariseen tasoitusmaaliin antoi Raipe!

Pitää paikkansa. Joo ne oli mahtavia aikoja. Vieläkin on mielessä kisakatsomot kavereitten kanssa ja Mertarannan selostaminen, joka silloin oli vielä tuoretta ja hauskaa. Mulle tulee mieleen "...kiekko maalin takana. Hyvä syöttö viivaan JA KARALAHTI TÄLLÄÄ, KARALAHTI TÄLLÄÄ!"

Vielä tuosta asemasta HIFK:ssa. Otetaanpa vaikkapa Oulusta randomilla kymmenen vastaantulijaa(oletuksella, että he edes jonkinverran seuraavat kiekkoa) ja kysytään yhtä HIFK:n pelaajaa. Uskallan väittää, että heistä 8 vastaa Jere Karalahti, 1 vastaa Kimmo Kuhta ja 1 Kristiina Elstelä...Sen jälkeen alkaakin olemaan hiljaisempaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitää paikkansa. Joo ne oli mahtavia aikoja. Vieläkin on mielessä kisakatsomot kavereitten kanssa ja Mertarannan selostaminen, joka silloin oli vielä tuoretta ja hauskaa. Mulle tulee mieleen "...kiekko maalin takana. Hyvä syöttö viivaan JA KARALAHTI TÄLLÄÄ, KARALAHTI TÄLLÄÄ!"

Ei näitä tarvitse vain muistella. Tsekata voi esim. täältä: http://www.youtube.com/watch?v=49wB6vU2VMk
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Kyse olikin siitä mistä Jere muistetaan 20 vuoden kuluttua. Tällä hetkellä asia on niin kuin kirjoitat. Mutta jos vuosien kuluttua muistaa Jerestä ensimmäisenä viinalla läträämisen, voivat nämä henkilöt mun puolesta jatkossakin etsiä jääkiekkojuttunsa Seiskasta. Jere on jääkiekkoilija ja Matti mäkihyppääjä.

Kyllä Jeren jääkiekosta muistaa, mutta eri asia missä valossa. Tällä hetkellä suunta näyttää että samassa valossa kuin juuri Nykäsenkin. Toki Jere nyt ei ollut maailman paras koskaan lajissaan, mutta kuitenkin viinalla läträäminen on vienyt kaverilta paljon ja mahdollisuudet oli paljonpaljon enempään.

Alkoholismi on sairaus ja näin valitettavasti käy, jos sitä ei saada hoidettua kuntoon.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi voi. :(

06-07-kauden perusteella on kyllä pakko todeta, että pelillisesti menetys ei ole korvaamattoman suuri, mutta se ei kyllä vähennä Jeren arvoa yhtään IFK-ikonina.

Kiitti vaan Jerelle menneistä vuosista ja tsemppiä jatkoon.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Jännä nähdä jos Jere jatkaa uraansa jossain toisessa Liigajoukkueessa kuinka siellä leirissä takit kääntyilee arvostelijoiden kohdalta. Kaikkien jereilyjenkin jälkeen mies on kuitenkin tämän liigan pakkiosastolla top-5-kamaa.
 

Maalituomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Kaikkien jereilyjenkin jälkeen mies on kuitenkin tämän liigan pakkiosastolla top-5-kamaa.

Ei ole, ainakaan pelillisillä esityksillään. Viime kaudella Karalahti oli ajoittain joukkueen surkeimpia pakkeja. Vain nimi taisi estää vilttikomennuksen. Joojoo, katsotaan peliminuutteja syksyn matseista. Pelasihan Jere Francisin aikana tajuttommilla minuuttimäärillä, mutta oli kaukana TOP5-tasosta. Ehkä joskus aikaisemmilla kausillaan oli TOP5-kamaa, mutta ei ole ollut sitä enää parilla viime kaudellaan.. Ja vaikea uskoa, että olisi jatkossakaan nykymenollaan. Ylipainoinen ja ylimielinen, siinä oli kyllä TOP5-tasoa.

Kiitos vaan menneistä kausista Jerelle ja parempaa tulevaisuutta. Aika aikaansa kutakin, sopimuksen purkaminen on paras vaihtoehto molemmille osapuolille tässä tilanteessa.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Ei ole, ainakaan pelillisillä esityksillään. Viime kaudella Karalahti oli ajoittain joukkueen surkeimpia pakkeja. mutta ei ole ollut sitä enää parilla viime kaudellaan.. Ja vaikea uskoa, että olisi jatkossakaan nykymenollaan. Ylipainoinen ja ylimielinen, siinä oli kyllä TOP5-tasoa.
.

Kyllä mää sen ymmärrän, että vituttaa ikonin lähteminen ja varsinkin jos menee kilpaileviin seuroihin, mutta näin paljon... Toissa kaudella Jere oli loukkaantuneena suurimman osan kaudesta, mutta tehot 4+11 20:ssä ottelussa eivät kerro ihan surkeasta kaudesta varsinkin kun ei ole kyse mistään pistenikkarista.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Valitettavasti se viimeinen silaus Jereltä uupui ja tuo NHL-tähteys jäi. Toivottavasti saa itsensä nyt kuitenkin sellaiseen mielentilaan, ettei tarvitse seurata erään mäkihyppääjän jalanjälkiä.

Tsemppiä Jerelle, mihin sitten päätyykään.

Eiköhän levy ole jo tekeillä. Strippikeikkoja odotellessa...

En näe tällä stoorilla kovinkaan onnellista loppua.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Minä muistan Matti Nykäsen hyppyrimäkien kuninkaana ja kolminkertaisena kultamitalistina Calgarysta. Varmasti tulen myös Jere Karalahden muistamaan loistavana jääkiekkoilijana. Uskon, että on paljon kaltaisiani. Haaskansyöjät ovat sitten erikseen.

Myös minä muistan Karalahden aina loistavana pelaajana ja HIFK:n ikonina. Jere on antanut paljon hienoja hetkiä peleissä ja se riittää, hänen siviilielämästään en ole kiinnostunut eikä se minulle kuulu. Nyt tie Jeren osalta vaan taitaa olla kuljettu loppuun ja motivaatiota pelaamiseen ei enää löydy. Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kiitos Jere.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös