Voi VITTU! Anteeksi v-sanan käyttö, mutta kun tuon jutun luki niin alkoi sylettää ko. tyyppi sen verran rankasti etten tiedä mitä tekisi. Siis kerrataan vielä, KUKA haluaa tämän tyypin joukkueeseen ensi kaudeksikin?
"- Valmentaja sanoi, että jos ryyppäät kerrankin, ura on ohi. Olin sillä hetkelläkin jurrissa. Ajattelin, että tämä on nähty, HIFK saa jäädä. Vappuna lopetin HIFK:n harjoituksissa käymisen ja ryyppäsin siitä juhannukseen."
"- Olen saanut HIFK.lta lainoja monta kertaa uran aikana."
"- Talvet olen pelannut, kesät olen juhlinut kovaa. "
"Karalahti kertoi, että HIFK:lla oli sopimus taksifirman kanssa, että se kuskaisi Jereä suoraan harjoituksiin tai kotiin, jos hän ei ole ajokunnossa. Taksifirma lähetti laskut suoraan HIFK:lle."
Voiko tähän vielä sanoa jotain muuta kuin että jokainen hallituksen jäsen joka on ollut siunaamassa Jeren juopottelua näillä juoppokuskisopimuksilla ja muilla, saisi jättää eroanomuksensa vielä TÄNÄÄN.
Juu, kun muut ovat pitäneet huolta siitä että ovat kondiksessa kauden alusta loppuun, niin meidän vitun-vässykkä-pelle-****pää-sopimusrikkuri-Jere se on vaan varmistanut että iloinen elämä jatkuu.
Oikeasti, nyt tulee sellaista tekstiä että joka helvetin tyyppi HIFK:n organisaatiossa joka on tätä mätäpaisetta hyysännyt, saa oikeasti lähteä mäkeen heti. Vaikka menisi koko hemmetin läpimätä "organisaatio" niin antaa palaa.
Tässä ainakin näkee että HIFK ei ole ammattimainen seura/jääkiekkojoukkue, vaan todellakin sisäsiittoinen läpimätä rahaatuhlaava läjä paskaa.
Juu, nähdään hallilla ehkä joskus vuonna 2050.