kritiikki kirjoitti:Jaahas, morjenselen samalla koko porukan. Tästä tullee loppu. Moderaattorit hoitavat muodollisuudet.
Älä nyt niin helpolla luovuta...
Jospa minäkin vuoden viimeisenä päivänä avaisin sanaisen arkkuni ja kohdistaisin huomioni arvon Moderaattoreihin.
Kaikki muistanevat hetken jolloin Moderaattorit etsivät uusia moderaattoreita tälle palstalle.
Ei siinä mitään, että minua ei hyväksytty toimeen mutta mielenkiintoista valintaprosessissa oli se, että sain joitain päiviä sen jälkeen kun olin jättänyt hakemukseni sisään entiseltä käyttäjältä (Uusiksen kaveri) mailia jossa hän ilmoitti suoraan, että tekee kaikkensa jottei minua tulla valitsemaan Moderaattoriksi.
Herää vain kysymys, että kuka vuotaa ja missä jos kyseinen nimimerkki (Uusiksen kaveri) ei kuulukaan palstan vaikuttajiin?
Tein ilmoituksen tapahtuneesta Moderaattoreille mutta arvon Moderaattoreiden vastaus oli kaikkea muuta kuin uskottava - he nimittäin epäilivät, että kyseinen nimimerkki on kuullut jossain (vitun) ravintolassa heidän keskustelustaan pätkän ja sen perusteella ottaneen yhteyttä minuun.
Jokainen voi tietty uskoa pitääkö tämä selvitys jonka arvon Moderaattorit minulle antoivat paikkansa - aika hyvä sattuma täytyy olla, että kyseinen entinen nimimerkki sattuu juuri oikeaan ravintolaan jossa aiheesta keskusteltiin.
Niin, että kuka vuotaa ja missä?
Niin, että hyvää uutta vuotta Moderaattoreille!
vlad.