No no, ei Turku sentään koko Suomi ole.Aeroman kirjoitti:Tämä julistus oli lainattu suoraan Suomen virallisesta Joulurauhanjulistuksesta
No no, ei Turku sentään koko Suomi ole.Aeroman kirjoitti:Tämä julistus oli lainattu suoraan Suomen virallisesta Joulurauhanjulistuksesta
Modepukin tontut valvovat varmaan joulunakin, joten olkaahan kilttejä.finnishninja kirjoitti:- Tuskinpa joku päivä jouluna on jotenkin erikoisesti vaarana sille, että joku pääsisi varkain ampumaan yli. Ja vaikka pääsisikin, niin mikä estää väijymisen sitten joulun jälkeen?
Toiseksi, liikenne täällä on varmasti joka tapauksessa hieman hiljaisempaa jouluna, joten uskon, että myös mode-sedät saavat syödä kinkkunsa rauhassa, ilman että palsta suistuu tuhoon sillä aikaa.
kritiikki kirjoitti:Jaahas, morjenselen samalla koko porukan. Tästä tullee loppu. Moderaattorit hoitavat muodollisuudet.
Kiisa kirjoitti:vlad, ota lisää valkkaria mjitääh? sähän et edes vietä uutta vuotta vai miten se meni. Päivä muiden joukossa.
vlad kirjoitti:Älä nyt niin helpolla luovuta...
kritiikki kirjoitti:Ei tätä vapaata yhteiskuntaa jatkoajan moderointi vie yhtään eteenpäin.
Päinvastoin. Tulee tunne ihan muusta,,,
kritiikki kirjoitti:Minä en kuitenkaan palaisi edes siinä mielessä, koska ongelma on moderoinnissa, ei minussa, tai muissakaan kirjoittajissa. Ylilyönnit pois, mutta kun nämä hölmömoderaattorit vetävät kaikki pois jotka heitä itseään juuri siloin sattuu vituttamaan.
Tommy kirjoitti:Kirjoittamista pyritään rajoittamaan ja vähentämään kaikilla eri säännöillä
kritiikki kirjoitti:Miten tämä foorumi voi olla niin (pienestä kiinni,) ailahtelevainen.
Kirjoittajana joutuu todellakin punnitsemaan sanansa monta kertaa, eikä siltikään riitä.
Moderointi ei vastaa sananvapauden oikeaa ihannetta, vaan se on ottanut pilkunmukaisen vallan.
Minä en tiedä miten tänne voi kirjoittaa vapaan viestin. Pitääkö ensin ottaa huomioon moderaattori, ja vasta sitten se taho jolle on kirjoittamassa.
Te olette luoneet "jatkoajasta" teknisessä mielessä aivan huipputuotteen, mutta muun te olette unohtaneen.
Perkeleen, vitun idiootti moderaattori. Oletko huomannut että täällä toisella puolella on myöskin ihminen. Tarkemmin sanottuna erehtyväinen ihminen.
Pelikiellot ja muut ovat oikeutettuja tottakai. Mutta, ei teidän rangaistuskäytäntö toimi. Ne heiluvat äärimmäisyydestä toiseen eikä teihin voi luottaa.
Jaahas, morjenstelen samalla koko porukan. Tästä tullee loppu. Moderaattorit hoitavat muodollisuudet.
Tommy kirjoitti:Olen samaa mieltä kanssasi, itse näen että Jatkoajan Moderaattorit tulevat olemaan Jatkoajan tuho. Liikaa valtaa ja liikaa noussut kusi päähän. Liikaa sääntöjä jotka helpottavat moderaattoreiden töitä ja vaikeuttavat keskustelupalstalle kirjoittamista. [--]
Nykyään on erilaisia sääntöjä todella paljon, saa ihan ajatuksella miettiä onko tämä nyt oikea osio viestille, olikohan tässä jotain provosoivaa ja toivottavasti en laita fantasiarostereita tähän koska ne ovat kiellettyjä. Ei jeesus.
Miguel kirjoitti:Jatkoajan keskustelupalsta kaipaa hyvillä alustuksilla avattuja ketjuja. Kun asiapitoisuus välittyy heti avauksesta, kuka tahansa neropatti ei niin helposti tule terrorisoimaan mielenkiintoista ketjua hauskoilla heitoilla. Näihin "Kanada!"-tason onelinereihin voisi ehkä puuttua entistäkin kerkeämmin, vaikka kirjoittajasta viestin lähettäminen niin kovin hauskalta varmasti tuntuukin.
sebba kirjoitti:Asia on niin että näin, että haluaisin vaihtaa nimimerkkini. En tiedä onnistuuko se.
sebba kirjoitti:Tervehdys ylläpito. Pitääkö teitä teititellä vai olisiko paikallaan ottaa käyttöön rehellinen teiniX-asenne ja sanoa vaikkapa "No siis niiX hei!!!!1".
Mutta koska yritän iskeä Teitä, päätin aloittaa teitittelyni.
Minä kaikessä ääliömäisyydessäni lähetin Teille yksityisviestin ja hetken päästä päässäni syttyi ajatus "jumalauta, ei ne mulle vastaa!" oli pakko turvautua tähän ketjuun hätävarana mielessä toive, että Te vastaisitte pikimiten tähän mielen lokeroita nakertavaan kysymykseen.
Eli asiaan. Asia on niin että näin, että haluaisin vaihtaa nimimerkkini. En tiedä onnistuuko se. Yksi vaihtoehto on tietysti se, että tämä nimimerkki poistettaisiin ja voisin luoda uuden mutta se olisikin perin raskasta meille pullamössösukupolven kasvattilapsille. Olen niin kiltti, että en ole luonut uutta kaksoisnimimerkkiä. Hyvä että edes joku kunnioittaa Ylläpitoa!
Olisiko mitenkään mahdollista vaihtaa tätä "sebbaa" pois suoraan, ilman ylimääräisiä koukeroita? Olen lopen kyllästynyt tähän harmaan massan seassa suketelevaan tusinanimeen, että olisin valmis keksimään erittäin hyvän tekosyyn jotta minun ei tarvitsi jaksaa olla "sebba". Jos minä keksin oikein hyvän tekosyyn, niin olisiko mitenkään mahdollista vaihtaa sitä nimimerkkiä näin lennosta? Jos ei, niin älkää ruvetko vielä hiomaan terävää älyänne nimimerkin poistamiseksi - vastauksen mukaan; minä pidän kriisikokouksen!
SS
Moderaattorit kirjoitti:Kiitämme palautteesta. Oli palaute sitten positiivista tai negatiivista, yritämme aina sen avulla tehdä tästä palstasta entistä paremman.
Hyvää alkanutta vuotta kaikille palstalaisille toivottaen,
Moderaattorit