Viestiketjujen vieressä on tuo "vastauksia" -sarake, josta klikkaamalla näkee montako viestiä kukin on ketjuun lähettänyt. Viestimäärää klikkaamalla on sitten saanut näkyville kaikki tietyn käyttäjän ketjuun lähettämät viestit. Nyt tuo on jo muutaman viikon ollut rikki, koska viestimäärää klikkaamalla tulee vaan ilmoitus "This forum requires that you wait 10 seconds between searches. Please try again in 10 seconds."
Kyllä tuo toiminto ainakin minun koneessani toimii ihan normaalisti. Selaimena FF, jos sillä on jotain merkitystä.
Thanks, näköjään Firefoxilla tuo toimii, Chromella taasen ei. No, olkoon sitten toimimatta, ei tuo nyt niin äärestä tärkeä toiminto ole.
Kyllä se myös Chromella toimii, ainakin minulla. Taitaa vika olla ainoastaan sillä suunnalla.
Moderaattorien linjaus, mutta eiköhän kaikki ole samaa mieltä muutenkin ettei näitä "turhia allekirjoituksia" tarvita.Tapatalk lisää oletuksena viestin loppuun, notta "Lähetetty minun pimpelipom-kännystä käyttäen Tapatalkia". Tuohon voisi heti alkuun ottaa jonkun kannan, että onko tämä "ylimääräinen" ja sinänsä turha allekirjoitus ok vai ei. Tuonhan saa pois Tapatalkin asetuksista.
Ei ole. Palstan päivityksessä meni valtava määrä noita määrittelyjä uusiksi ja tuo jäi valitettavasti vielä vaiheeseen. Uudistuu piakkoin.Onko käyttäjien profiilit muutettu näkymättömiksi? Huomasin tuossa etten näe julkisista profiileista mitään tietoa, vai onko mulla itsellä jossain vikaa?
Kiitos, pidetään tunkkimme.No perkeles, näin se sitten kai on nähtävä. Taidan asentaa Chromen uudestaan, mikäli sekään ei auta, niin pitäkää tunkkinne.
Näihin hommiin toimiva työkalu on FfvB- vBulletin Management. Saat ignorattua käyttäjiä ja ketjuja ja paljon muita toimintoja. Edellyttää tosin firefoxin käyttöä sekä asennuksen jokaiselle käyttämällesi koneelle erikseen.Liitynee em. palstasoftan päivitykseen: käyttäjän lisääminen ignore- tai ystävälistalle on nykyään hankalaa, kun käyttäjän profiilista ei ole suoria linkkejä näiden operaatioiden suorittamiseen. Workaroundina voi tietysti kopioida käyttäjän nimen ja käydä lisäämässä sen sinne listan loppuun, mutta se on hankalaa.
Tuo ignore on hiukan liian tehokas. Tykkään enemmän palstan mahdollisuudesta klikata ignoroidun persoonan viesti auki.Näihin hommiin toimiva työkalu on FfvB- vBulletin Management. Saat ignorattua käyttäjiä ja ketjuja ja paljon muita toimintoja. Edellyttää tosin firefoxin käyttöä sekä asennuksen jokaiselle käyttämällesi koneelle erikseen.
Tuo ignore on hiukan liian tehokas. Tykkään enemmän palstan mahdollisuudesta klikata ignoroidun persoonan viesti auki.
Avaussivun mainos (Nelosen kiekko tmv.) on aikas perkeleen iso. Eiko mainoksia voisi myyda siten etta ne pakotetaan tiettyihin mittoihin, koska nyt se ottaa melkein koko sivun ensinakymalla?
Otteluketju ja otteluseurantaketju ovat kaksi eri asiaa. Veikkaan että tässä on syy.
Kerrankin keskustelupalstalla on keskustelua ja heti poliisit paikalle. Kamoon, kierrätyskeskuksessa voi kukkia pari ohdaketta ja horsmaakin välillä.Voisivatko Moderaattorit käydä hieman ärähtämässä tuolla letkautusketjussa. Se on mennyt ihan lekkeripeliksi jolla ei ole mitään tekemistä ketjun otsikon ja aiheen kanssa.
Kerrankin keskustelupalstalla on keskustelua ja heti poliisit paikalle. Kamoon, kierrätyskeskuksessa voi kukkia pari ohdaketta ja horsmaakin välillä.
Minä vinetänkin lähinnä siksi, että tuo keskusteluksi kutsumasi joutava ja ketjun aiheeseen kuulumaton jankkaaminen pilaa yhden suosikkiketjuistani.
Kysyn nyt modeilta täällä (vielä kun voin), että missä menee raja youtube-videoiden linkityksen kanssa? Kuinka tarkkaan sisältö pitää kuvailla?