Kyseinen ongelma esiintyi IE selaimella, eikä tätä valitettavasti huomattu alkuperäisessä testauksessa.Viasatin mainosbanneri jyrää kaiken alleen. Esim. Pikalinkeistä ylimpiä ei näy niissä osioissa missä tuo pyörii.
Aikavyöhyke johtuu jokaisen omista asetuksista.Miten toi aikavyöhyke näyttää tuolla alalaidassa kokoajan +3. Omissa asetuksissa on +2 tuntia! Ärsyttävä seurata keskustelupalstaa, kun se menee tunnin edellä.. Siis silloin, kun en ole kirjautuneena sisälle!
Aikavyöhyke johtuu jokaisen omista asetuksista.
GMT +2:00 (Helsinki, Tallinna) sekä kesä-ja talviajan tunnistus päälle, niin ajan pitäisi muuttua.
Moderaattorit
Jep, näinhän ne siellä asetuksissani on ja silloin kun olen kirjautuneena sisään näyttää oikeaa kellon aikaa. Jos seuraan keskustelupalstaa sillain, etten ole kirjautuneena sisään, niin se näyttää +3 tuntia. Aikaisemmin toi aika on näkynyt ei kirjautuneenakin oikein, mutta ei nyt.
Jos seuraan keskustelupalstaa sillain, etten ole kirjautuneena sisään, niin se näyttää +3 tuntia. Aikaisemmin toi aika on näkynyt ei kirjautuneenakin oikein, mutta ei nyt.
Myös minulla samainen ongelma!
Anteeksi nyt, mutta miten helvetissä toi on muka joku ongelma? Onko se jotenkin liian vaivalloista aina kirjautua sisään palstalla surffatessa?Täällä on sama ongelma myös.
Anteeksi nyt, mutta miten helvetissä toi on muka joku ongelma? Onko se jotenkin liian vaivalloista aina kirjautua sisään palstalla surffatessa?
Jos tässä sattuu olemaan kyseessä huutoäänestys, niin minun ääni myös tälle.Olisi mahtavuutta saada jatkoaika mukaan tapatalk nimiseen kännykkä softataan.
Ilmeisesti Nokia E71 ei tue tuota Tapatalkia, mistä on maininta ilmoituksissa. Vai enkö vain osaa?
Viestiketjujen vieressä on tuo "vastauksia" -sarake, josta klikkaamalla näkee montako viestiä kukin on ketjuun lähettänyt. Viestimäärää klikkaamalla on sitten saanut näkyville kaikki tietyn käyttäjän ketjuun lähettämät viestit. Nyt tuo on jo muutaman viikon ollut rikki, koska viestimäärää klikkaamalla tulee vaan ilmoitus "This forum requires that you wait 10 seconds between searches. Please try again in 10 seconds."