Kysymyksiä, kommentteja, palautetta moderaattoreille ja keskustelupalstan ylläpidolle

  • 615 635
  • 3 079
Tila
Viestiketju on suljettu.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kaipa tämä tähän ketjuun kuuluu. Testasin hakua käyttäjänimen mukaan nähdäkseni kuinka monta viestiä (tässä tapauksessa minä) olen kirjoittanut kullekin osastolle. Ongelma on sitten se, että hakutulos näyttää "vain" 500 ensimmäistä viestiä (esim. Vapaan keskustelun puolella 1.11.2009 saakka), sitä vanhemmat viestit jäävät historiaan. Kiinnostaa siis tietää, että enkö minä osaa käyttää hakua oikealla tavalla vai onko softa tällainen? Kiitokset!

vlad.

P.S. Ei olisi ensimmäinen kerta jolloin tämä herra ei ymmärrä tällaisten asioiden päälle mitään.
 
Testasin hakua käyttäjänimen mukaan nähdäkseni kuinka monta viestiä (tässä tapauksessa minä) olen kirjoittanut kullekin osastolle. Ongelma on sitten se, että hakutulos näyttää "vain" 500 ensimmäistä viestiä (esim. Vapaan keskustelun puolella 1.11.2009 saakka), sitä vanhemmat viestit jäävät historiaan. Kiinnostaa siis tietää, että enkö minä osaa käyttää hakua oikealla tavalla vai onko softa tällainen? Kiitokset!
Kyseessä on softan ominaisuus.

Tuota määrää emme kuitenkaan halua suurentaa, koska se rasittaa entistä enemmän serverin toimintaa.

Esim. uusien viestien haku-palvelu on ollut välillä pois käytöstä tästä samaisesta syystä johtuen.
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tästä on ennenkin mainittu, mutta ottakaas nyt jokin ote tuohon UrhoTV-ketjuun. Aina pelin alkaessa ketjuun tulee onelinereita Urhon toimimattomuudesta ja kaikki tärkeä informaatio itse kanavasta jää jonnekin sekaan. Kun kerran otteluketjufoorumilla on UrhoTV:n näkyvyydelle avattu ihan oikea ketjukin, niin eikös ne viestit silloin kuulu pelkästään sinne?
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Koiranpaskalle voisi harkita omaa ketjua. Nyt tuo kilpalaulanta hallitsee jo ainakin paria ketjua. Ja sama toistunee tulevinakin vuosina tähän aikaan.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Kiitokset siitä, että pelikeskustelu siirrettiin omaksi foorumikseen, mutta miksi sen täytyy olla myös kierrätyskeskuksen alafoorumina? Nyt kun joku kirjoittaa pelifoorumiin, näkyy uusimpana viestinä molemissa foorumeissa tämä pelifoorumin viesti.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olisiko mitenkään mahdollista siistiä vapaan keskustelun otsikkoa "MOKOMA! NEROUTTA SUOMALAISESSA METALLISSA!" yhtään vähemmän päällekäyväksi. Itse kuuntelen Hanna Ekolaa ja käyn pyhinä kirkossa joten tällaiset hevihuutelut ahdistavat ja aiheuttavat itkukohtauksia.

edit. Kiitos! Nopeaa toimintaa.
 
Viimeksi muokattu:

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Moderaattorit kirjoitti:
Nimimerkki Kaukosäädin saa viikon pelikiellon turhasta huutelustaan Lukko-osiossa. Nimimerkin rangaistushistoria on jo sen verran pitkä, että sillä on merkitystä pelikiellosta päätettäessä.

Minulle ei nyt aukea tämä. Tiedän, että rangaistuskavalkadiin kuuluvat myös pelikieltoa pienemmät piiskaukset varoituksista ja osiokohtaisista kirjoitusoikeuksien eväämisestä ties mihin kidutusmenetelmiin, mutta kun tuo viikko nyt rapsahtaa minimaalisestakin rikkeestä (esmes linkki ilman kuvausta) niin tuo kuulostaa paljousalennukselta.

Ehkä nukkuisin hieman levollisemmin jos jatkossa tuollaiset hämmentävät täsmennykset jäisi pois.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Minulle ei nyt aukea tämä. Tiedän, että rangaistuskavalkadiin kuuluvat myös pelikieltoa pienemmät piiskaukset varoituksista ja osiokohtaisista kirjoitusoikeuksien eväämisestä ties mihin kidutusmenetelmiin, mutta kun tuo viikko nyt rapsahtaa minimaalisestakin rikkeestä (esmes linkki ilman kuvausta) niin tuo kuulostaa paljousalennukselta.

Ehkä nukkuisin hieman levollisemmin jos jatkossa tuollaiset hämmentävät täsmennykset jäisi pois.
Hämmästelin itsekin tuota! Aivan kuin tuossa olisi ensimmäisellä kerralla lukiessani puhuttu kuukauden pelikiellosta. Silloin tuo perustelukin kävisi järkeen. Jos se taas on jälkeenpäin muutettu vain viikoksi, mutta jätetty perustelut paikoilleen, niin silloin voidaan todeta, että tää on meidän SM-liiga ja Jatkoaika!
 
TPS-JYP -välieräsarjan ketju lukkoon ja auki kahdeksi tunniksi joka pelin jälkeen. Kaameaa luettavaa, ei mitään syytä pitää auki. Joukkueiden kannattajat keskustelkoon omista näkemyksistään omien joukkueidensa alueilla, ei yleisellä puolella.
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
muodostetaan yhteyttä osoitteeseen adserver.adtech.de...

Mainosbannereiden lataus kestää ikuisuuden ja tekee tällä hetkellä palstasta lukukelvottoman. Käytössä firefox 3.6.
 

Ylläpito

Administrator
Muutoksia palstajakoon ja asiaa mainosbannereista

Vapaan keskustelun alafoorumijakoa muutettiin nyt loogisemmaksi useiden käyttäjien toiveiden mukaisesti. Peliluola ei ole enää Kierrätyskeskuksen alafoorumi vaan suora Vapaan keskustelun alafoorumi. Edelliseen foorumijakoon oli syynsä, mutta selkeästi kävi ilmi ettei ratkaisu ollut toimiva.

Keskustelupalstan mainosbannerit eivät tietenkään saa missään tapauksessa hidastuttaa toimivuutta. Mainosjärjestelmää on nyt muutettu siten, että mainosbanneri ladataan vasta koko sivun lataamisen jälkeen. Näinhän sen olisi heti pitänyt olla, ylläpidon huolimattomuusvirhe. Pahoittelut.

Lopuksi pieni huomio mainosblokkaajista. On varsin ymmärrettävää että nettiniilot käyttävät Adblockeja sun muita vastaavia järjestelmiä pitääkseen sivustot luettavina mainostulvan keskellä. Pitäkää kuitenkin mielessä, että Jatkoaika on täysin riippuvainen mainostuloistaan ja toiminta ei olisi mahdollista ilman näitä tuloja.

 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Tuolla muilla palstoilla on virinnyt keskustelua Jatkoajan kirjoitustunnusten hakemisesta ja saannista. Porukkaa tuntuu askarruttavan millä aikataululla nuo hakemukset käsitellään ja mikä ns. viive hakemusten kohdalla on? Eli onko noita hakemuksia jonoksi asti vai millä aikataululla ne käsitellään. Eniten tätä mietttivät ne jotka eivät tunnuksia ole saaneet, heille kun ei kuulemma mitään kuittausviestiä "Olemme käsitelleet hakemuksesi, mutta emme voi antaa sinulle tunnuksia".
Jos joku tähän vastaisi niin moni ihminen saisi tiedonnälkänsä tukahdutettua tämän asian tiimoilta.
 
Tuolla muilla palstoilla on virinnyt keskustelua Jatkoajan kirjoitustunnusten hakemisesta ja saannista. Porukkaa tuntuu askarruttavan millä aikataululla nuo hakemukset käsitellään ja mikä ns. viive hakemusten kohdalla on? Eli onko noita hakemuksia jonoksi asti vai millä aikataululla ne käsitellään. Eniten tätä mietttivät ne jotka eivät tunnuksia ole saaneet, heille kun ei kuulemma mitään kuittausviestiä "Olemme käsitelleet hakemuksesi, mutta emme voi antaa sinulle tunnuksia".
Jos joku tähän vastaisi niin moni ihminen saisi tiedonnälkänsä tukahdutettua tämän asian tiimoilta.

Kopionti hakemustekstistä, kun omia tietoja kirjoitetaan hakemukseen:
Pyrimme käsittelemään hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti, mutta sinun on syytä varautua 1-2 viikon mittaiseen viiveeseen.

Kopiointi tekstistä, kun hakemus on lähetetty eteenpäin:
Kun olet varmistanut sähköpostiosoitteesi, käsittelemme hakemuksesi, ja ilmoitamme sen jälkeen sähköpostitse sinulle, mikäli käyttäjätunnuksesi hyväksytään.

Kopiointi tekstistä, kun sähköpostitse tullut vahvistuspyyntö on kuitattu:
Pyrimme käsittelemään hakemuksesi mahdollisimman pikaisesti, mutta sinun on syytä varautua 1-2 viikon mittaiseen viiveeseen. Hakemuksesi hyväksymisestä ilmoitetaan sinulle sähköpostitse. Mikäli hakemus hylätään, siitä ei ilmoiteta enää erikseen toistuvien herjaus- ja uhkailuviestien takia.

Mielestämme asia on kerrottu hakemuksen teon yhteydessä. Ongelmahan on se, että nykypäivänä harva viitsii lukea jonkun nettisivuston tekstiä tarkemmin. Hylkäyksestä ilmoittamisesta tosiaan luovuttiin useita vuosia sitten jatkuvien häiriköintiviestien takia.

Hakemuksessa olleesta 1-2 viikosta käsittelyyn menevästä ajasta on pidetty lähes sataprosenttisesti kiinni. Viime vuoden puolella oli kahteen tai kolmeen otteeseen jono venynyt yli kahteen viikkoon, mutta muuten ilmoittamamme käsittelyaika on pitänyt.


Moderaattorit
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Tämän päivän aikana on nettiselain alkanut menemään aivan jumiin joka kerta kun tuo kirottu Kotipizzan mainos ilmestyy yläbanneriin. Muiden mainosten kanssa ei jumita.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän päivän aikana on nettiselain alkanut menemään aivan jumiin joka kerta kun tuo kirottu Kotipizzan mainos ilmestyy yläbanneriin. Muiden mainosten kanssa ei jumita.

Sama homma täällä. Menee sivu aivan juntturaan aina kun aukeaa tuo pizzamainos tuonne ylös. Muiden mainoksien kanssa ei jumita.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tännekkö näistä piti valittaa, tuo rakkausmainos missä selvitetään suhteen kestoa pitää ääntä. Ja näkyy maksavankin 12euroa kuukausi. Kalliiksi tulee nähdä suhteen kestot.

Sama vika täällä, rakkausmainos rääkäisee aina kun osuu sen päälle. Enkä viitsi enää tällä iällä maksaa suhteen keston selvittämisestä, se on tullut selväksi ettei se vaihtamalla parane...
 

Noma

Jäsen
Olisiko mahdollista saada foorumin vBulletiniin asennetuksi tämä plugin? Useassa threadissa ympäri foorumia esitellään erilaisia tilastoja, niin taulukkomuodossa ne olisivat huomattavasti paremmin hahmotettavissa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon puolella on nyt kaksi ketjua avattu tänään tulleille vahvistuksille. Jos voitte yhdistää mun avaamani ketjun Jupsterin ketjuun niin olisi kiva. Kiitos.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nimimerkki Kaukosäädin saa viikon pelikiellon turhasta huutelustaan Lukko-osiossa. Nimimerkin rangaistushistoria on jo sen verran pitkä, että sillä on merkitystä pelikiellosta päätettäessä.

Minulle ei nyt aukea tämä. Tiedän, että rangaistuskavalkadiin kuuluvat myös pelikieltoa pienemmät piiskaukset varoituksista ja osiokohtaisista kirjoitusoikeuksien eväämisestä ties mihin kidutusmenetelmiin, mutta kun tuo viikko nyt rapsahtaa minimaalisestakin rikkeestä (esmes linkki ilman kuvausta) niin tuo kuulostaa paljousalennukselta.

Ehkä nukkuisin hieman levollisemmin jos jatkossa tuollaiset hämmentävät täsmennykset jäisi pois.

Minulle aukenee. Tämä kirjoitus Moderaattoreilta oli ainoastaan törkeää maineeni likaamista. "Nimimerkin rangaistushistoria on jo sen verran pitkä, että sillä on merkitystä pelikiellosta päätettäessä." Ja vitut. Minulla on aiemmin ollut vain yksi viikon kirjoituskielto ja kerran olen saanut ketjunavaamiskieltoa. Siinäpä vasta hurja rangaistushistoria! Eli moderaattorit jostain ihmeen syystä olettivat, että minulla on pitkä rangaistushistoria kun kirjoittivat tuota tekstiä, ilmeisesti sitten tarkastivat tietonsa vääräksi, mutta unohtivat sen sitten varsinaiseen ilmoitukseensa. Huolellisuutta huolellisuutta...

Ja mitä tulee itse viikon karanteeniin niin tulihan se aivan naurettavasta asiasta. Ilmeisesti jollain Lukko-Moderaattorilla oli jostain kumman syystä huono päivä! :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös