Eli ruman sanan saa sanoa, jos haukkuu omia?Twite kirjoitti:Omiaanhan Jalonen tuossa arvostelikin. Sisälukutaito, missä pelaa?
Eli ruman sanan saa sanoa, jos haukkuu omia?Twite kirjoitti:Omiaanhan Jalonen tuossa arvostelikin. Sisälukutaito, missä pelaa?
Eihän Liljaniemen kolumnin pointti ollut se että Ässä-valmentaja käytti rumaa sanaa, vaan se että tuomari oli syyllinen, Ässät ei.Radek kirjoitti:Eli ruman sanan saa sanoa, jos haukkuu omia?
Tuollaista ehdottelin jo joskus vuosi sitten, mutta vastaus oli, että ei ole resursseja toteuttaa tjsp. Sinänsä harvinaisen vaikea ymmärtää tätä, kun luulisi olevan max. viiden minuutin homma ja lopputulos sentään näkyisi sivustolla erittäin hyvin. Eli ei mikään täysin turha uudistus.AnaMasa kirjoitti:Noista jatkoaikapelien merkitsemisistä tuli pieni kehitysajatus. Nyt voitoille ja tappioille on vain kaksi väriä, vihreä ja punainen. Tämä riippumatta siitä, että tuliko pisteitä 0, 1, 2 vai 3. Eikös jatkoaikavoitoille ja tappioille voisi laittaa omat värit, esim. kahden pisteen voitolle vaaleanvihreä ja yhden pisteen pelille oranssi?
Jos Katkoajan foorumin kelloa tarkoitat niin senhän saa itse muutettua profiilista, minulla ainakin oli muuttunut ihan automaattisesti.mjarkko kirjoitti:koska kello siirtyy normaaliaikaan?
JuVii kirjoitti:EDIT: Mutta mikä vitun normaaliaika?
JuVii kirjoitti:Jos Katkoajan foorumin kelloa tarkoitat niin senhän saa itse muutettua profiilista, minulla ainakin oli muuttunut ihan automaattisesti.
Yleisestihän kello siirtyi viime yönä klo 4 tunnin taaksepäin.
EDIT: Mutta mikä vitun normaaliaika?
Tinke-80 kirjoitti:Itsellä oli myös asetuksissa "Automaattinen kesä- ja talviajan päivitys" päällä mutta eipä tuo vaihtunut automaattisesti. Laitoin automaattisen päivityksen pois päältä jolloin kello vaihtui normaaliaikaan aka talviaikaan.
- tinke.80
mjarkko kirjoitti:Käytätkö FireFoxia?
Mika Suonsyrjä@Ilves-Kalpa-otteluraportti kirjoitti:KalPalle tänään kovalla työllä ansaittu voitto. Maaottelutauon alkaessa joukkueella lienee edessä kostea kotimatka Kuopioon. Tämän jutun kirjoittajakin siirtyy tästä oluen pariin.
Kaivanto kirjoitti:Viimeinen virke nousee 'hieman' esiin tekstistä, jonka tyylilajin pitäisi olla kuiva eikä kostea raportti. Kännissä kirjoitettu?
Toimitus kirjoitti:Tyylilajiin en sen kummemmin ota kantaa, mutta raportti on kyllä vesiselvänä kirjoitettu.
mirasane kirjoitti:Hienoa että Jatkoaika on saanut Patrick Roylta haastattelun, mutta edelleenkään en ymmärrä JA:n tapaa laittaa nämä jutut Kolumnit-otsikon alle.
Ongelma ei koska vain tuota juttua, vaan on vaivannut Jatkoaikaa jo pitkään. Nyt "Uusimmat kolumnit" -otsikon alla näkyvistä viidestä jutusta ei yksikään ole kolumneja. Joukossa on otteluraportti Suomi-Venäjä -ottelusta ja Lumpeen, Royn, Nikkilän ja ruotsalaisen pelaaja-agentin henkilöhaastattelut.