HIFK-Mania
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,San Jose Sharks,ManU
Miksei mun nimee oo syntymäpäiväosiossa?Oon laittanut päivämääränkin oikein... :D
Nikke kirjoitti:Rohkenenpa väittää että tällainen informaatio kiinnostaa muitakin kuin minua ja ennenkaikkea vähentäisi sitä kritiikkiä ja syyttelyä jota joskus saatte tietynlaisesta salamyhkäisyydestä & sisäpiiritouhusta.
http://www.jatkoaika.com/mestis.php?joukkue=Sport&sivu=uutiset&sivu=uutiset&id=5782Kalakukko kirjoitti:Pasi Roimelan kirjoitus "Onko Sport salonkikelpoinen?" tuntuu ostetulta mainokselta. Juttu kirjoitettu yksipuolisesti vain Sportin näkökulmasta. Keskustelupalstalla mm. nimimerkki Dude kertoi taloustilanteesta ja oikeista luvuista tilinpäätöksissä. Nyt näitä lukuja ei mainittu vaan homma keskittyi Sportin kehumiseen. Ihmettelen.
Kiitoksia muuten hyvästä ja suuresta Mestis ennakosta.
Jussi77 kirjoitti:Mikä pistää kuitenkin silmään, on Liljaniemen vastaavasti oma kyynel joka vierähtää haasteen tiivistelmässä ps. -kohdassa, jossa Liljaniemi ilmoittaa Heikki Mälkiän pudonneen jo kisasta pois aiempien kannanottojen johdosta.
Näinhän muuten onkin Hiitelä tuon haastetiivistelmän allekirjoittajana, totta tosiaan joten korjattakoon tuo huomautus oikeaan osoitteeseen. Pahoitteluni Liljaniemeen sotkemisesta..jarska kirjoitti:Öö, jos tuossa nyt jonkun kyyneleen näkee niin sehän on pt Hiitelän joka tuon haasteen heittää? Enkä ymmärrä kyl mitä haet takaa, sen verran itkuista kommenttia Mälkiältä kyl tuli.
Trenchtown kirjoitti:
Ei välttämättä noin, mutta olisiko softan puolesta mahdollista saada linkitystä otteluketjujan etusivulle suoraan SM-liigapalstalta (ja myös mestispalstalta).punatähti kirjoitti:SM-liigan ketjut SM-liigaosion taakse kuten aikaisemminkin!
Skitsofrenia?Moderaattorit kirjoitti:Vastataan nyt moderaattorien puolesta, koska meille se asia kuuluu.
Olisiko kyseessä tilanne, jossa kuva on koneella ja sille ei netistä löydy sopivaa koloa johon linkkiä varten se änkeä?Ja ensimmäisenä kysymys, että miksi haluat kuvan palstalle suoraan? Mikä on siihen syynä ja onko kuvassa sitten jotain ihmeellistä, että se pitäisi olla palstalla suoraan eikä linkkinä?
Moderaattorit