Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 081 840
  • 6 308

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Jos teillä on resurssipulaa, niin voin ryhtyä moderaattoriksi. Laittakaa YV:tä, niin sovitaan asioista!
 
Eli loppuuko resurssipula sopivasti MM-kisojen jälkeen toukokuun lopussa?

Tässä tapauksessa kyllä. Ei me kaikki yhtä aikaa mummolassa olla, mutta eri tehtäviä on jaettu eri henkilöille. Hakemusten pääasiallinen käsittelijä on nyt estynyt seuraavat viikot. Jatkoa ajatellen mietitään systeemiä uusiksi, mutta tällä hetkellä mennään näin.

Pitäisikö moderaattoritiimin hakea vahvistuksia vai odottaako moderaattoritiimi hakemuksia sinne? Miten päin toimitte?

Sekä että. Juuri tällä hetkellä ei ole aktiivista hakua päällä, mutta kiinnostuneet voivat aina ottaa yhteyttä meihin esim. YV:llä niin pistämme asian muistiin ja palaamme tarvittaessa myöhemmin asiaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Muistanko väärin vai olikos viimevuonnakin aikalailla samoihin aikoihin rekisteröintimahdollisuus poissa käytöstä?
 

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä toi seuraaminen tarkoittaa? Eräs henkilö alkoi seuraamaan minua, pitääkö tässä huolestua?
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Mitä toi seuraaminen tarkoittaa? Eräs henkilö alkoi seuraamaan minua, pitääkö tässä huolestua?
Luulen, että henkilö, joka seuraa sinua saa sinun viesteistä ja sinun avatuista ketjuista ilmoitukset omille sivuilleen.

Ilmoitukset on facebookkimainen termi. Oikea on hälytykset.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Luulen, että henkilö, joka seuraa sinua saa sinun viesteistä ja sinun avatuista ketjuista ilmoitukset omille sivuilleen.

Ilmoitukset on facebookkimainen termi. Oikea on hälytykset.
Onhan se hälyttävää jos jotain kiinnostaa jonkun toisen tekemiset. Siitä sietääkin hätääntyä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Voisitteko yhdistää Yleisen jääkiekkokeskustelun puolella olevat ketjut "Vesa Rantanen & Tuomas Nyholm - Iltapulun videotuomarit" ja "Nelonen Pron duo Vesa Rantanen & Tuomas Nyholm - surkeat valinnat!"?

Ainakin minun mielestäni yksi ketju riittäisi oikein hyvin tämän kaksikon ruotimiseen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Voisiko @Moderaattorit mahdollisesti lisätä palstalle ominaisuuden lisätä kuvia, twiittejä ja videoita suoraan keskusteluun kuten HFBoardsilla? Olisi kiva jos esim. upotettuja youtube-videoita voisi katsella suoraan palstalta sekä twiitit kokoonpanomuutoksista saisi kätevästi joukkueiden ketjuihin niinkuin ne twitterissäkin näkyvät jne..

Olisi uudistus paikallaan, muutenhan tämä Jatkiksen ulkoasu ja toimivuus voittaa HFBoardsin 6-0, mutta nuo upotusominaisuudet voisi kyllä lisätä tännekin ehdottomasti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Voisiko @Moderaattorit mahdollisesti lisätä palstalle ominaisuuden lisätä kuvia, twiittejä ja videoita suoraan keskusteluun kuten HFBoardsilla? Olisi kiva jos esim. upotettuja youtube-videoita voisi katsella suoraan palstalta sekä twiitit kokoonpanomuutoksista saisi kätevästi joukkueiden ketjuihin niinkuin ne twitterissäkin näkyvät jne..

Olisi uudistus paikallaan, muutenhan tämä Jatkiksen ulkoasu ja toimivuus voittaa HFBoardsin 6-0, mutta nuo upotusominaisuudet voisi kyllä lisätä tännekin ehdottomasti.
Juu... ei kiitos. Se tästä enää puuttuisikin, että joka ketju alkaisi olemaan täynnä satojen megojen giffejä, youtube upotuksia yms. roskaa, kun sen linkin laittaminen on niin vaikeata.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuolla maajoukkue-ketjussa eroteltiin MM-kisat muista, mutta sieltä itse kisaosiosta löytyy kaksi vedonlyönti-ketjua, jotka voisi yhdistää.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olen ennenkin kritisoinut linkkejä, joiden sisällöstä ei kerrota juuri mitään. Minusta olisi toivottavaa, että linkkien jakelijat kertoisivat lyhyesti, mitä niissä on. Ongelma ilmenee erityisesti silloin, kun linkit vievät maksullisiin nettilehtiin niin kuin ao. esimerkiksissä, jossa ei ole mitään mainintaa linkkien sisällöstä.

"Salamyhkäisyyttä" havaittavissa Tampereella kannen rakentamiseen liittyen, kertoo aamulehti parissa uutisessaan.
linkki 1
linkki 2

No kai tästäkin saadaan vääntöä vielä aikaan tai ainakin yleisöosastokirjoituksia

Eli olisiko aika täsmentään linkitystä koskevaa sääntöä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Voisiko @Moderaattorit mahdollisesti lisätä palstalle ominaisuuden lisätä kuvia, twiittejä ja videoita suoraan keskusteluun kuten HFBoardsilla? Olisi kiva jos esim. upotettuja youtube-videoita voisi katsella suoraan palstalta sekä twiitit kokoonpanomuutoksista saisi kätevästi joukkueiden ketjuihin niinkuin ne twitterissäkin näkyvät jne..

Olisi uudistus paikallaan, muutenhan tämä Jatkiksen ulkoasu ja toimivuus voittaa HFBoardsin 6-0, mutta nuo upotusominaisuudet voisi kyllä lisätä tännekin ehdottomasti.

Olen itse kaivannut samanlaista ominaisuutta foorumille, maanpuolustus.net -foorumilla kun siihen on tottunut, mielestäni se sujuvoittaa viestien lukemista ja etenkin liitteiden tarkastelua kun ne on upotettu suoraan tekstiin (ja mahdollisesti oikeaan kohtaan tekstiä). Tämä olisi erittäin tervetullut muutos foorumilla.

vlad
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jahas, on tämä aika vuodesta :)

Olisihan tuo todella tervetullut uudistus, joka on arkipäivää lähes jokaisella keskustelufoorumilla maailmassa. Plussia on paljon ja miinuksia ei ole. Jos nyt muutosvastarintaa ei lasketa miinukseksi.
 
On siinä puolensa, että tekstin sekaan ei saa laittaa upotteita. Kenties se kannustaa jotain kirjoittamaan parempaa tekstiä. Itsehän kuitenkin lähinnä trollailen joten ottaisin tietenkin upotteet lämminsydämisesti vastaan, se mukavasti monipuolistaisi ilmaisua ja taitaisi olla vähän niin kuin nykyaikaa.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mahdollistaako palstasofta turhina pitämien ketjujen filtteröinnin? Tarkoitan että jos jonkun ketjun aihe ei kiinnosta niin se ei pomppaa esille mikäli klikkaan sen piilotetuksi. Vähän niin kuin ignore siis.

Ja varaukseton yläpeukalo myös yllä mainituille upotuksille.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Jos teillä on resurssipulaa, niin voin ryhtyä moderaattoriksi. Laittakaa YV:tä, niin sovitaan asioista!

Jos tuo onnistuu, niin uskoni pelikieltojen tasapuolisuuteen järkkyy vahvasti. On olemassa nimimerkkejä, jotka todellakaan eivät ole soveliaita moderaattoreiksi, ja ei millään pahalla, mutta Kanerva on yksi heistä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Voisiko moderaattorit korjata MM-kisojen otteluseurantaketjun otsikon aiemmista kisoista tuttuun muotoonsa. Pe 6.5.2016 Otteluseuranta (1. kisapäivä).
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Jos tuo onnistuu, niin uskoni pelikieltojen tasapuolisuuteen järkkyy vahvasti. On olemassa nimimerkkejä, jotka todellakaan eivät ole soveliaita moderaattoreiksi, ja ei millään pahalla, mutta Kanerva on yksi heistä.

Höh, miksi en olisi? Miksi muuten vasta nyt ilmaiset mielipiteesi, toi mun viestihän on vaikka kuinka vanha.
 
Viimeksi muokattu:

JAgE

Jäsen
Olen varma, että joku on jo asiasta huomauttanut, mutta kysyn silti: Miksi Mestis-osiossa Kiekko-Vantaa on aakkosjärjestyksessä ennen KeuPaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös