Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 083 357
  • 6 313
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten voi poistaa lainatun viestin? Päätän lainata viestiä ja kirjoittaa vastineen, mutta toisiin aatoksiin tullessa(poista) ei lainattu viesti kuitenkaan poistu vaan kummittelee edelleen sivun alaosassa.Ei auta uloskirjautuminen eikä esim. ccleanerin ajaminen.
 

karotenoidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Canucks, PYRY
Miten voi poistaa lainatun viestin? Päätän lainata viestiä ja kirjoittaa vastineen, mutta toisiin aatoksiin tullessa(poista) ei lainattu viesti kuitenkaan poistu vaan kummittelee edelleen sivun alaosassa.Ei auta uloskirjautuminen eikä esim. ccleanerin ajaminen.
Tuossa viestikentän työkalupalkissa, jossa on boldaukset sun muut, kolmas oikealta on disketin kuva. Klikkaa siitä ja sen jälkeen "poista luonnos".
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Vähän kuten Tapatalk.

Niin, tähän Tapatalkiin liittyen, mites tämän listan kanssa menee?

  • Mainostagien uudistus kevyempään + "pomppimisen" vähentäminen
  • Foorumilistauksissa viimeisimmän ketjun linkistä mahdollisuus siirtyä ensimmäiseen lukemattomaan viestiin (nyt uusimpaan viestiin)
  • Samaisen linkin yhteydessä maininta kohdefoorumista
  • Varsinkin mobiili- ja tablettikäyttäjille parannettu navigointi/valikot
  • Pelikiellon muuttaminen niin, että palstaa pystyy selaamaan ja yksityisviestejä lähettelemään kuten aikaisemminkin
  • Etusivulla foorumien pienennysmahdollisuus kirjautuneille käyttäjille
  • Kirjautumisblokin siirtäminen ylälaidasta lähemmäs sitä "vanhaa paikkaa"
  • Tapatalkin käyttöönoton selvitys
  • Ulkoasun/käytettävyyden suhteen vielä hieman tehtävää

Itseäni kiinnostaa lähinnä tuo Tapatalk-osuus. Mobiililla en juuri palstaa enää käytä, mutta sentään isommalla tabletilla tuo ihan ok toimii.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Voisiko tuon "Yhdysvaltojen ajautuminen kohti diktatuuria jatkuu" -ketjun pistää lukkoon? Ainoa virka tuolla ketjulla tuntuu lähinnä olevan erkun ja Action Bronsonin linkitellä jotain Yhdysvalloissa tapahtuneita ampumatapauksia, jotka eivät sinänsä edes liity mitenkään otsikkoon. Lisäksi tuossa on jo "
USA:n sisä-, ulko- ja talouspolitiikka"-ketju olemassa jossa suurin osa Yhdysvaltoja koskevasta keskustelusta
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Voisiko tuon "Yhdysvaltojen ajautuminen kohti diktatuuria jatkuu" -ketjun pistää lukkoon? Ainoa virka tuolla ketjulla tuntuu lähinnä olevan erkun ja Action Bronsonin linkitellä jotain Yhdysvalloissa tapahtuneita ampumatapauksia, jotka eivät sinänsä edes liity mitenkään otsikkoon. Lisäksi tuossa on jo "
USA:n sisä-, ulko- ja talouspolitiikka"-ketju olemassa jossa suurin osa Yhdysvaltoja koskevasta keskustelusta

Millä tavalla ampumiset ja niitä seuraavat synninpäästöt ovat poliittisia asioita? Lisäksi millä mittarilla suurin osa Yhdysvaltoja koskevista keskusteluista on viittaamassasi ketjussa? Ei ainakaan viestien määrässä mitattuna. Mikäli viestiketjujen nimet halutaan neutraaleiksi niin myös minä näytän sille vihreää valoa.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Millä tavalla ampumiset ja niitä seuraavat synninpäästöt ovat poliittisia asioita? Lisäksi millä mittarilla suurin osa Yhdysvaltoja koskevista keskusteluista on viittaamassasi ketjussa? Ei ainakaan viestien määrässä mitattuna. Mikäli viestiketjujen nimet halutaan neutraaleiksi niin myös minä näytän sille vihreää valoa.

Miten nuo ampumistapaukset liittyvät sitten Yhdysvaltojen ajautumiseen diktatuuriin? Enemmän nuo liittyvät omasta mielestäni sisäpolitiikkaan. Suurin osa viimeaikaisesta USA-keskustelusta on tuossa uudemmassa ketjussa, jonka takia se yleensä on vapaan etusivulla kun tuo vanhempi ketju yleensä on jossain kauempana ennen kuin erku tai sinä sen nostatte ylös puolen vuoden välein.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Miten nuo ampumistapaukset liittyvät sitten Yhdysvaltojen ajautumiseen diktatuuriin? Enemmän nuo liittyvät omasta mielestäni sisäpolitiikkaan. Suurin osa viimeaikaisesta USA-keskustelusta on tuossa uudemmassa ketjussa, jonka takia se yleensä on vapaan etusivulla kun tuo vanhempi ketju yleensä on jossain kauempana ennen kuin erku tai sinä sen nostatte ylös puolen vuoden välein.

Tuota jo itse ketjussa kyselin. Vastausta kysymykseen en saanut, mutta kosolti opastusta siitä, miksi @erku teki oikein linkatessaan tuon uutisen nimenomaan tuohon diktatuuriketjuun. Tämän lisäksi sain haukut siitä, koska en keskustellut itse asiasta vaan ketjusta. Sain myöskin tietää olevani USA-trolli.

Esitin ko. ketjussa myös useita kysymyksiä, mutta arvaas kuinka monta vastausta olen kysymyksiini saanut?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos sopii, niin Tappara-JYP-otteluketjun otsikon voisi käydä hetimmiten korjaamassa. Ja olisin kiitollinen, jos ei totaalisesta laitteiston sekoamisesta tulisi kakkua, sakkoa saatana.

E: Ja siinä ohessa voisi yhdistää nuo kaksi ketjua.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Voisiko palstalla alkaa käyttää suomen kieltä otsikoinnissa ennen kuin IV Maailmansota syttyy?
 
Viimeksi muokattu:

Salmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Blues menee konkurssiin, niin poistetaanko Blues-osio kokonaan, vai mitä sille tehdään?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tuleeko U20-kotikisoille oma alaosio Maajoukkue-osioon, ja, jos tulee, milloin? Siellä on kuitenkin Škoda cup-osio nököttänyt jo yli puoli vuotta, joten mielestäni näinkin kiinnostavalle kiekkotapahtumalle olisi myös syytä olla oma alueensa.

Edit: Erinomaista.
 
Viimeksi muokattu:

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen täysin varma, että näin jonkun Kummola-shop ketjun kierrätyskeskuksessa ja jopa pääsin klikkaamaan tätä ketjua. Yrittäessäni mennä ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, palsta ei suostunut tottelemaan käskyä ja ketju hävisi kokonaan.

Mielestäni ketjuun kirjoittanut oli @Radiopää ja joku voisi tulla selventämään mitä oikein tapahtui? Onko mahdollista kirjoittaa johonkin vanhaan ketjuun jotain, poistaa viesti ja ketjuun ei olekaan koskaan kirjoitettu? Vai onko asialla kuitenkin NSA?
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Tuleeko U20-kotikisoille oma alaosio Maajoukkue-osioon, ja, jos tulee, milloin? Siellä on kuitenkin Škoda cup-osio nököttänyt jo yli puoli vuotta, joten mielestäni näinkin kiinnostavalle kiekkotapahtumalle olisi myös syytä olla oma alueensa.

Edit: Erinomaista.
Samaa minäkin kyselin Modeilta pari päivää sitten, olisi ihan kiva jo hahmotella muitakin joukkueita kuin Suomea, eikä kaikki sekaisin saman ketjun alla.

Mikä oli modejen vastaus aikataulusta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Samaa minäkin kyselin Modeilta pari päivää sitten, olisi ihan kiva jo hahmotella muitakin joukkueita kuin Suomea, eikä kaikki sekaisin saman ketjun alla.

Mikä oli modejen vastaus aikataulusta?

Eikös tuo alue tuonne ilmestynyt heti, kun kyselemään aloin?
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Olen täysin varma, että näin jonkun Kummola-shop ketjun kierrätyskeskuksessa ja jopa pääsin klikkaamaan tätä ketjua. Yrittäessäni mennä ensimmäiseen lukemattomaan viestiin, palsta ei suostunut tottelemaan käskyä ja ketju hävisi kokonaan.

Mielestäni ketjuun kirjoittanut oli @Radiopää ja joku voisi tulla selventämään mitä oikein tapahtui? Onko mahdollista kirjoittaa johonkin vanhaan ketjuun jotain, poistaa viesti ja ketjuun ei olekaan koskaan kirjoitettu? Vai onko asialla kuitenkin NSA?

Keskustelupalstan alusta on jossain vaiheessa muuttunut ja siksi poistetut viestit poistuvat kokonaan. Siksi ketjukin siirtyy takaisin siihen kohtaan, johon se viimeisen viestin ajankohdan mukaan kuuluu.

Kirjoitin siis viestin väärään ketjuun ja siksi poistin sen. Viestini on luettavissa SM-liigan puolella, Tampereen areenaa koskevassa ketjussa.
 
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Toronto Maple Leafs
Oisko sivustolle mahdollista saada ikoni joka näkyisi mobiililaitteilla kun kirjanmerkin laittaa työpöydälle? Työpöytä-selaimissahan tuo "65"-logo onkin. Ainakin Applen laitteissa tämä näkyisi myös selaimen kirjanmerkkivalikossa. Nyt Jatkoajan uutissivustolla ei ole mitään ja keskusteluosiossa on XenForon yleinen logo. Menee sekasin muiden kirjanmerkkien kanssa...
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ja minä kysyn edelleen, että olisko mahdollista saada ne tunnukset veke? Jos minä näen demokraatin, lyön sitä päähän. Jos joudun lukemaan demokratteja, en pääse lyömään. Sitä paitsi ainakin kettuherra diggaa, kun minä poistun, joten joko nyt se onnistuisi?
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Ja minä kysyn edelleen, että olisko mahdollista saada ne tunnukset veke? Jos minä näen demokraatin, lyön sitä päähän. Jos joudun lukemaan demokratteja, en pääse lyömään. Sitä paitsi ainakin kettuherra diggaa, kun minä poistun, joten joko nyt se onnistuisi?

Oli iloa täynnä ne päivät,
jotka luonamme viivyit.
Sun työsi kesken jäivät,
pois taivaan pihoille siirryit.

Nuku hyvin, makea prinssi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös