Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 081 867
  • 6 308

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Muutama kysymys Jatkoajan tasosta, helvetisti kysymyksiä markkinatutkimusmaisesti.

Jatkoajan käyttäjäkyselylle on varmasti tärkeää paljonko käyttäjä harrastaa vedonlyöntiä. Eikö vain?

Eeppistä menoa
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Muutama kysymys Jatkoajan tasosta, helvetisti kysymyksiä markkinatutkimusmaisesti.

Jatkoajan käyttäjäkyselylle on varmasti tärkeää paljonko käyttäjä harrastaa vedonlyöntiä. Eikö vain?

Eeppistä menoa
Josko tutkitaan kannattaisiko laittaa affipenoille Seppänen & Valavuori, vain heille kirjoitusoikeudet salliva vedonlyöntiosio pystyyn. Siellä kyseiset humut hakkaisi vetovinkkiä tarjolle, että kansa oppisi pelaamaan voitokkaasti. Ja ohessa linkki josta voi mennä avaamaan pelitiliä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oliskohan syytä ennen kauden alkua kerrata taas miten otteluketjufoorumilla ollaan ja mitä siellä saa tehdä ja mitä ei. Nyt siellä on kaksi seurantaketjua, toinen pelkästään CHL-peleille ja toinen (yhteinen) CHL- ja harjoituspeleille ja samaan aikaan itse otteluketjuissakin on sitä liveseurantaa.

Meinaan vaan että kun joskus se oli niin kamalan tarkkaa että mihin sai pelien aikana kirjoittaa ja mihin ei. Ymmärrän tietysti että kesäterässä tässä on itse kukin, siksi pistinkin tuohon että jospa ennen kauden alkua nuo käytäisiin läpi niin ei ole kaikki sikinsokin sitten kun tosipelit alkavat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Josko tutkitaan kannattaisiko laittaa affipenoille Seppänen & Valavuori, vain heille kirjoitusoikeudet salliva vedonlyöntiosio pystyyn. Siellä kyseiset humut hakkaisi vetovinkkiä tarjolle, että kansa oppisi pelaamaan voitokkaasti. Ja ohessa linkki josta voi mennä avaamaan pelitiliä.

Niin no. Tuossa tutkitaan tasan tarkkaan ainoastaan sitä minkälaisia mainoksia palstalle kannattaa pyrkiä myymään. Tuolle on toimeksiantaja tai voi periaatteessa olla, että ei ole, vaan Jatkiksen markkinointiosasto on itse tuohon ryhtynyt.

Kaikissa tapauksissa oksettavaa käyttäjien päälle kusemista varsinkin, kun oikealle käyttäjätutkimukselle voisi varmasti olla käyttöäkin. Siitä saisi vain lisää tyytyväisiä käyttäjiä, mutta vähemmän suoraan käteistä, vaikka käyttäjämäärien nouseminen voisikin lisätä mainostuloja.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin no. Tuossa tutkitaan tasan tarkkaan ainoastaan sitä minkälaisia mainoksia palstalle kannattaa pyrkiä myymään. Tuolle on toimeksiantaja tai voi periaatteessa olla, että ei ole, vaan Jatkiksen markkinointiosasto on itse tuohon ryhtynyt.

Kaikissa tapauksissa oksettavaa käyttäjien päälle kusemista varsinkin, kun oikealle käyttäjätutkimukselle voisi varmasti olla käyttöäkin. Siitä saisi vain lisää tyytyväisiä käyttäjiä, mutta vähemmän suoraan käteistä, vaikka käyttäjämäärien nouseminen voisikin lisätä mainostuloja.

Jos palsta pysyy jatkossakin käyttäjille ilmaisena, niin tällainen tutkimus kerran vuodessa ei aiheuta minussa mitään pahoinvointia.
Myös "oikea" käyttäjätutkimus on tehty, olikohan ennen palstauudistusta?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Oliskohan syytä ennen kauden alkua kerrata taas miten otteluketjufoorumilla ollaan ja mitä siellä saa tehdä ja mitä ei. Nyt siellä on kaksi seurantaketjua, toinen pelkästään CHL-peleille ja toinen (yhteinen) CHL- ja harjoituspeleille ja samaan aikaan itse otteluketjuissakin on sitä liveseurantaa.

Meinaan vaan että kun joskus se oli niin kamalan tarkkaa että mihin sai pelien aikana kirjoittaa ja mihin ei. Ymmärrän tietysti että kesäterässä tässä on itse kukin, siksi pistinkin tuohon että jospa ennen kauden alkua nuo käytäisiin läpi niin ei ole kaikki sikinsokin sitten kun tosipelit alkavat.
Aina vain paranee... tämän päivän otteluseuranta aloitettiin eilisen otteluseurantaketjussa!

To 20.8.2015 Otteluseurantaketju (CHL ja harjoitusottelut)

Tämä ei voi enää mennä pelkän "kesäterän" piikkiin! Täysin tietoisesta ja tarkoituksellisesta teosta @Warrington voisi kyllä kuitata itselleen pienen muistutuksen.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pahoittelut tuli älyttömällä puhelimella ja sekavilla perjantai silmillä kirjoitettua väärään ketjuun, mikään tarkoituksellinen tempaus tuo ei ollut joten rauhotuppa toveri @Mr.Fox hyvä.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Huomasin eräällä toisella foorumilla, että foorumisofta tarjoaa mahdollisuuden ihka oikeaan live-chattiin. Onko Jatkiksella mahdollisuus toteuttaa tuo sama ominaisuus suoraan foorumille? Mikä olisi parempi tapa liveseurantaan kuin ihan oikea chat? Vastaan itse, ei mikään. Mitä sanoo ylläpito?
 

Ylläpito

Administrator
Huomasin eräällä toisella foorumilla, että foorumisofta tarjoaa mahdollisuuden ihka oikeaan live-chattiin. Onko Jatkiksella mahdollisuus toteuttaa tuo sama ominaisuus suoraan foorumille? Mikä olisi parempi tapa liveseurantaan kuin ihan oikea chat? Vastaan itse, ei mikään. Mitä sanoo ylläpito?

Itse foorumisofta tätä mahdollisuutta ei tarjoa, vaan sellaiseen tarkoitukseen on oma lisäosa. Ylläpidolla ei sen kummempaa kantaa ole suuntaan tai toiseen, mutta laitetaan ylös kun mietitään taas tulevaisuuden suuntaviivoja. (Tai moderaattorit miettii.)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Voisiko Mikä maa omaa kauneimmat naiset? -ketjun otsikon muuttaa suomenkieliseksi?
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Itse foorumisofta tätä mahdollisuutta ei tarjoa, vaan sellaiseen tarkoitukseen on oma lisäosa. Ylläpidolla ei sen kummempaa kantaa ole suuntaan tai toiseen, mutta laitetaan ylös kun mietitään taas tulevaisuuden suuntaviivoja. (Tai moderaattorit miettii.)

Kun nyt lisäosista puhutaan, niin onko siitä Tapatalkista ollut puhetta?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Veikkaisin Tapatalkin tulevan hetkellä kun Ylliksen kokemus vuosina tavoittaa maagisen 43 vuotta

Kuinka kauan saatiin nauttia Jatkoajan palveluista ennen kuin jo legendan asemaan noussut Tapatalk nostettiin taas ylös? Hetki meni, ehti jo ikävä tulla.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Moderaattorit

Minkä johdosta ja millä perusteilla Kyynikon kirjoitusoikeudet poistettiin palstalta? Sääntö § 7 mainitaan perusteluissa, mutta olisi avartavaa kuulla mihin tilanteisiin säännön soveltaminen perustui, ja minkä takia soveltaminen johti Palstan ankarimpaan rangaistukseen.

Terkuin,
Seesam
 
Tiedätte kyllä, että emme lähde ruotimaan yksittäisiä päätöksiä. Mutta yleensäkin rikos- ja rangaistushistorialla on merkitystä.

Tässä tapauksessa nimimerkki oli ollut melkein puolet kuluneesta vuodesta pelikiellossa (kuukauden kirjoituskielto helmikuussa ja vapautunut äskettäin kolmen kuukauden kiellosta), joten katsoimme että hänelle on tarjottu mahdollisuuksia korjata tapojaan jo riittävästi.


Moderaattorit
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@Moderaattorit anoitte siis Kyynikolle useita mahdollisuuksia kuukausien bännien jälkeen. Minua uhkailitte oikeuksien poistolla vasta yhden viikon bännin jälkeen. Ettekä edes viitanneet yhteenkään minun viestiin.

Hatustako vetelette näitä?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@Moderaattorit anoitte siis Kyynikolle useita mahdollisuuksia kuukausien bännien jälkeen. Minua uhkailitte oikeuksien poistolla vasta yhden viikon bännin jälkeen. Ettekä edes viitanneet yhteenkään minun viestiin.

Hatustako vetelette näitä?
Heh! Kyynikko tuli palstalle kymmenen vuotta sitten, sinä viime vuonna. Kyynikko kirjoitti lätkäpuolelle asiaa, paljon, sinä et. Sinä aiheutat jatkuvasti tunteiden kuumenemista kirjoituksillasi - Kyynikko teki tätä myös muttei lainkaan samassa mittakaavassa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
Heh! Kyynikko tuli palstalle kymmenen vuotta sitten, sinä viime vuonna. Kyynikko kirjoitti lätkäpuolelle asiaa, paljon, sinä et. Sinä aiheutat jatkuvasti tunteiden kuumenemista kirjoituksillasi - Kyynikko teki tätä myös muttei lainkaan samassa mittakaavassa.

Jos poliittisesti eri mieltä oleminen kuumentaa tunteita, syy ei ole minun. Anomuksessani sanoin, etten lätkää paljoa seuraa.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@Moderaattorit eli onko niin, jos kirjoittelee aktiivisesti jääkiekko osioon, niin saa olla lähes yksisilmäinen trollaaja, muttei poisteta oikeuksia. Jos ei kirjoita jääkiekosta, niin heti oikeudet pois, varsinkin jos on poliittisesti eri mielinen palstan persuoikeiston kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
@TomiP huomasitko ekan pointtini? Kyynikko oli tällä palstalla 10 vuotta. Hän ei todellakaan ollut mikään yksisilmäinen trollaaja, vaan kirjoitti usein asiaa. Sinun ongelmasi ei ole polittisten mielipiteiden eroavaisuudet valtaosan palstalaisista kanssa, vaan tapa jolla käyttäydyt palstalla. Nytkin ohitit ilmeisimmät sinulle tarjotut syyt siihen, miksi Kyynikko sai viimeisen vuotensa aikana useita mahdollisuuksia parantaa käytöstään verrattuna sinuun, joka sait vakavan varoituksen ensimmäisen vuotesi aikana.

Jatkuva jankuttamisesti ei auta mitään.
 

TomiP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Suomi
@TomiP huomasitko ekan pointtini? Kyynikko oli tällä palstalla 10 vuotta. Hän ei todellakaan ollut mikään yksisilmäinen trollaaja, vaan kirjoitti usein asiaa. Sinun ongelmasi ei ole polittisten mielipiteiden eroavaisuudet valtaosan palstalaisista kanssa, vaan tapa jolla käyttäydyt palstalla. Nytkin ohitit ilmeisimmät sinulle tarjotut syyt siihen, miksi Kyynikko sai viimeisen vuotensa aikana useita mahdollisuuksia parantaa käytöstään verrattuna sinuun, joka sait vakavan varoituksen ensimmäisen vuotesi aikana.

Jatkuva jankuttamisesti ei auta mitään.

Kysymykset oli osoitettu moderaattoreille ei sinulle. Oletko moderaattori.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysymykset oli osoitettu moderaattoreille ei sinulle. Oletko moderaattori.
Modet aika vähän tuollaisiin kysymyksiin täällä vastailee, niin kyllä niihin on lupa muillakin kommentoida. Varsinkin kun eihän sulla ole noissa muutamissa "kysymyksissä" edes kysymysmerkkiä lauseen lopussa. Vaikuttavat siis lähinnä sinun omilta mielipiteiltäsi.
edit. Vai menasitko nyt omia tämänkin ketjun? Avaatko toisen ketjun missä muut voivat kysellä moderaattoreilta omia kysymyksiään ja spekuloida toisten kysymyksiä?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös