Mainos

Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

• 1 136 875
  • 6 542

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Olisikohan Liigan tulevan kauden huhuketju mahdollista pitää siistinä jatkossa? Aika karmeaa ja typerää luettavaa oli, kun äsken avasin pitkästä aikaa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Olisikohan Liigan tulevan kauden huhuketju mahdollista pitää siistinä jatkossa? Aika karmeaa ja typerää luettavaa oli, kun äsken avasin pitkästä aikaa.
Ja voisiko voimasuhteet-ketjussa keskittyä vaihteeksi muuhun kuin siihen, miten Tappara kirjoitetaan ja kuka sanoi "kakka pylly". Vai oliks se kusiviiksi?

godspeed

Jäsen
Voisiko nämä yhdistää, kiitos:

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Anaheim, Raahe-Kiekko, PattU, Lippo
Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Tätä mietin itsekin. Inhimillisesti jäi tekemättä. Keskustelu saatiin onneksi jo tulille.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Taipuuko palstasofta siihen, että voisi tehdä äänestyksen viestiin? Eli ei olisi tarvetta avata omaa ketjua esim. nopealle äänestykselle vaan voisi liittää sen olemassaolevaan ketjuun omassa viestissään?
Tietääkseni täällä palstasoftana toimiva XenForo ei tähän taivu. Tätä on ominaisuutena toivottu vuosikausien ajan, mutta eipä ole tainnut asia edetä mihinkään XenForon suunnalla.

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tietääkseni täällä palstasoftana toimiva XenForo ei tähän taivu. Tätä on ominaisuutena toivottu vuosikausien ajan, mutta eipä ole tainnut asia edetä mihinkään XenForon suunnalla.
Entäs sitten jo luodun äänestyksen siirtämiseen viestiketjuun?

Petofani

Jäsen
Suosikkijoukkue

Nyt sain äänestyksen avattua. Eli se on jälkikäteenkin mahdollista.

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Saako palstalle kopioida maksumuurin takana olevia lehtijuttuja @Moderaattorit ?
Ainakin TPS-osiossa joku sai banaania kun kopioi kokonaan Turun Sanomien uutisen. Eli ilmeisesti osia voi kopioida, ei koko juttua.

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Mikä se tämmöinen on, en ole huomannut ja palstakin toimii ihan normaaliin tapaan?

MM-kisojen, tai CMoren mainos jossa on leijona ja teksti "jäällä vartion minä". Alkaa nykimään aina kun se sattuu oleen sielä, ja sen yli ei meinaa päästä. Ei mulla huippu kännykkä ole, mut ei tän nyt pitäs ihan paskakaan olla. Luen pääsääntösesti NHL osiota, mut kait se muuallakin on. En tosin löytänyt sitä nyt pikasesti enää, tai se tulee jotenkin arvalla välillä.

Ylläpito

Administrator
Palstan selattavuus alkoi nykimään, kun Jäällä vartion minä ilmestyi

Just tulin sanomaan / kysymään että onko muilla sama. Kännykällä varsinkin nykii tosi paljon joka kerta "jäällä vartion minä" on sivulla näkyvissä.

Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla? Itse bannerissa ei pitäisi olla mitään poikkeavaa verrattuna muihinkaan sivulla näkyviin mainoksiin. Ei tietenkään ole tarkoitus että mainokset tekevät selaamisesta kankeampaa.

@Janatuine @Peppuli

Janatuine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen
Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla? Itse bannerissa ei pitäisi olla mitään poikkeavaa verrattuna muihinkaan sivulla näkyviin mainoksiin. Ei tietenkään ole tarkoitus että mainokset tekevät selaamisesta kankeampaa.

@Janatuine @Peppuli
Mobiilissa juu ja silloin ku nykii aina kun mainos on "esillä"

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Pari täsmentävää kysymystä. Nykikö ketjusivulla vai etusivulla vai molemmilla? Mobiilissa ilmeisesti molemmilla?

Sama täälä. Mobiilissa nykii aina kun mainos on esillä.

Sen verran oon huomannut, että se "vaihtaa väriä?" tai jtn siinä tapahtuu, niin ennen kuin se muutos tapahtuu niin ei nyi, ja sitte ku se muutos on tapahtunut niin alkaa nykimään.

Byvajet

Jäsen
Onkohan jako löylyhuoneeseen ja vapaaseen puoleen perusteltu?

Minulle sopisi paremmin jako kevyeen ja asiapitoiseen keskusteluun. Jos löylyhuoneen nimi olisi asiakeskustelu, sinne voisi siirtää esimerkiksi koulutuskeskusteluun liittyvät ketjut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy