En ole ylläpito, mutta ihan mielenkiinnosta: miten tämä moderaattoreiden arvonantamattomuus CHL:lle näkyy käytännössä? Ei kai muistakaan harjoitusturnauksista ole ollut tapana omia osioita perustaa, vaan ihan sujuvasti on joukkueiden omissa osioissa toiminut keskustelu.
En ole aivan välttämättä edes omaa osiota vaatimassa, jos sellaisen perustaminen on niin saatanan vastenmielistä kuin tuntuu olevan, mutta jos nyt edes jonkun kommentin saisi ja ehkä kenties stickyn jonnekin tai jopa ilmoituksen. Vaan ei,
ovat väistelleet kysymykset viikkotolkulla, mikä kertoo minulle täydellisestä välinpitämättömyydestä. Mitä sujuvuuteen tulee, yhtenä esimerkkinä keskustelua sarjan televisioinnista käydään ainakin
HIFK-osiossa,
Kärpät-osiossa,
Lukko-osiossa,
SaiPa-osiossa,
yleisessä Liiga-osiossa,
Muut ulkomaiset sarjat -osiossa ja
Kierrätyskeskuksessa. Saattaapa tuota olla vielä muuallakin, mutta tuollaisenaankin lienee uusi palstan ennätys, mistä voivat modet tosiaan kiittää vain itseään.
Palan halusta kuulla vastauksen tähän mieltäsi askarruttavaan kysymykseesi "Miksi Moderaattorit eivät tottele Maikkaria?"
Moderaattorit myivät jo sielunsa Viasatille vuosi sitten, joten rahan edessä kumartaminen ei olisi edes mitään uutta. Oli ehkä vähän lapsellinen kommentti tuo eilisiltainen, mutta oli siinä perääkin: kyllä mä ainakin kelailisin painostustoimenpiteitä, jos olisin MTV Sportin johtoportaassa töissä ja lukisin tätä ketjua.
CHL:stä keskustellaan nyt myös jokaisen osallistuvan joukkueen omassa osiossa. Keskustelun kehittymiselle ja lisääntymiselle ei ole edullista, että sitä käydään hajautetusti. Omalla osiolla on myös keskustelua lisäävä vaikutus, kuten erillisestä KHL-osiosta on nähty.
Ylläpidon pitää nyt toimia nopeasti ja perustaa CHL-osio. Tai tulla tänne perustelemaan, miksei sitä tule.
Juuri näin. Olisi mielenkiintoista keskustella vaikka Trinecin, Bernin ja Stavangerin joukkueista ja lohkon E voimasuhteista palstalaisten kanssa, mutta Tappara-osiosta en taatusti suurinta osaa keskieurooppalaista kiekkoa seuraavista palstalaisista tavoita. Mulla olisi melko kattava keskustelua sytyttävä analyysi joukkueista valmiina "pöytälaatikossa", ja olin sen jo viikonloppuna postata Muut ulkomaiset sarjat -osioon. Tuonne mammuttimaiseen Jääkiekolle oma Champions League -ketjuun se ei kuitenkaan sovi, sillä siellä liikutaan enemmän yleisellä tasolla. Meinasin avata ketjun lohkolle E, mutta päätin odottaa pari päivää kun ajattelin, että väkisin ne moderaattorit antavat ohjeistusta oikeasta paikasta alkuviikosta. Turhaan odottelen, kun linja on tämä. Avaisin sen ketjun nyt, mutta alkaa hiljalleen tuntua, että keksin jonkun ihan toisen foorumin sen postaamiseen.