Anteeksi mielipiteeni, Leon. Mutta kerro minulle miten keskustelun taso voi laskea jos viestit kirjoitettaisiin niin että kaikki muutkin lukijat kun x-seuran HC-fanit ymmärtävät kenestä puhutaan.Samalla keskustelun taso laskee kuin lehmän häntä.
Anteeksi mielipiteeni, Leon. Mutta kerro minulle miten keskustelun taso voi laskea jos viestit kirjoitettaisiin niin että kaikki muutkin lukijat kun x-seuran HC-fanit ymmärtävät kenestä puhutaan.Samalla keskustelun taso laskee kuin lehmän häntä.
Se taso laskee sillä, kun vaaditaan aina vaan tiukempaa ja tiukempaa moderointia, vaikka ollaan jo nyt kipurajan väärällä puolella. Eihän täällä enää keskustella edes mistään. Nyt vain hymistellään ja ollaan niin pirun kohteliaita, kun pienimmästäkin kuitista lähtee pihalle. Tasapäistä, harmaata, köyhää.Anteeksi mielipiteeni, Leon. Mutta kerro minulle miten keskustelun taso voi laskea jos viestit kirjoitettaisiin niin että kaikki muutkin lukijat kun x-seuran HC-fanit ymmärtävät kenestä puhutaan.
Vaikka sääntölinjauksista osittain jaan näkemyksesi, ei tuosta lainaamastani kyllä jatkoaika.comin keskustelupalsta ensimmäisenä tule minulle mieleen.Nyt vain hymistellään ja ollaan niin pirun kohteliaita
Minustakin idioottia kuuluua kutsua idiootiksi. Jos minä joskus vaikutan idiootilta, olen jopa ilahtunut, jos asiasta minulle huomautetaan.edit: ja haluan siis loukata nimenomaan henkilökohtaisuuksillakin, niin syvästi kuin nettipersoonia pystyy.
Onko kenelläkään muulla ongelmia sivun vaihdon latautumisen kanssa? Mulla heittää tummansinisen pohjavärin päälle kun yritän vaihtaa osiosta toiseen. Mitään ilmoitusta 'serverin odottamisesta' tjsp. ei tule - tyhjä sininen ruutu vain jumittaa.
Onko kenelläkään muulla ongelmia sivun vaihdon latautumisen kanssa? Mulla heittää tummansinisen pohjavärin päälle kun yritän vaihtaa osiosta toiseen. Mitään ilmoitusta 'serverin odottamisesta' tjsp. ei tule - tyhjä sininen ruutu vain jumittaa.
Täällä samaa, tosin olen kartoittanut ongelman koskemaan vain siirtymisiä keskustelusta takaisin keskusteluvalikkoon. Valikosta keskusteluun siirtymät ja siirtymät sivulta toiselle keskusteluissa sujuvat ongelmitta.
Huhuu ylläpitäjät. Omega vapaa kierto - mainosbanneri tilttaa koko muun sivun. Ei liene mainostajallekaan hyvää mainosta kun mainos pilaa surffikokemuksen.
Juuri olin tulossa nillittämään samasta. Nyt nopeasti helvettiin ko. mainos.
Työpaikan koneelle ei mitään AdBlock Plussia asennella. Kyllä palstan pitäisi toimia selaimella kuin selaimella. Töissä käytän IE:tä ja kotona Firefoxia. Ongelmaa esiintyy kummallakin selaimella.Firefox + AdBlock Plus, niin ei häiritse mitkään mainokset. Ihan normaalisti ovat sivut toimineet viime aikoina, paitsi tiistai-iltana matsin aikana aavistuksen tökki. Mikä selain?
Mitään absoluuttista mittaa meillä ei ole käytössä, vaan tapauskohtaisesti näitä katsotaan ja mietitään.
Jos perustan äänestysketjun, joka liittyy jääkiekkomediaan, kiekkotoimittajien ja nettiuutisten laatuun, meneekö se yleisen puolelle vai jääkiekkoaiheisiin äänestyksiin?