Moderaattorit
Jäsen
Missäs vaiheessa kuvien liittäminen viesteihin tuli sallituksi?
Ei missään vaiheessa. Sääntöjen 15§ on edelleen voimassa.
Kiitos huomautuksesta ja kuva on nyt poistettu kyseisestä viestistä.
Moderaattorit
Missäs vaiheessa kuvien liittäminen viesteihin tuli sallituksi?
Ruksaa ne kuvien lataamiset pois siitä mobiilistasi. Kevenee kummasti.
No joo, olin ehkä hätäinen kommentissani. Itse asiassa Safarista ei näköjään edes saa kuvien latausta pois. Enkä tuota kuvasääntöä niin kamalasti muutenkaan kritisoi. Paitsi että muistan hyvin, että sitä perusteltiin serverin kuormittumisella joskus aikanaan. Sallikaa minun edelleen nauraa. Serverille tallettuu kuvan osoite, ei itse kuvatiedosto. Siis jos käytetään img-tageja niin kuin varmaan kaikki foorumit tekevät.Ja tekee surffaamisesta myös käytännössä sietämätöntä, kun suuri osa kuvalinkeistä on täydellisiä arvoituksia, esimerkiksi Uusi Rauma . Ehdottoman hyvä sääntö tuo, ettei kuvia saa suoraan palstalle laittaa.
Jatkoajan tapauksessa luettavuus on huippuluokkaa sekä mobiililla että tietokoneella. En näe miten kuvien salliminen parantaisi luettavuutta.Kyllä luettavuussäännöt pitää perustua sille, että palstaa luetaan tietokoneella.
Omalla sivullani kontakteissa luki Avatar + eräs toinen nimimerkki. Poistin jo, mutta mitäs tuo tarkoitti?
Kyse on - tai ainakin pitäisi olla - laadusta, ei määrästä. Mikset yksinkertaisesti raportoi sääntöjenvastaisia viestejä? Jos olet niin tehnyt eikä pelikieltoja näy, olet luultavasti eri mieltä moderaattorien kanssa sääntöjenvastaisuudesta. Oneliner-sääntö koski aluksi niitä "JES!" -viestejä otteluketjuissa. Silloin elettiin aikaa ennen liveseurantoja. Siellähän vastaavat nyt rehottavat, kaikkien hiljaisella hyväksynnällä. Ja hyvä niin. Jos nyt taas halutaan rangaistavaksi kaikki alle kahden rivin viestit, niin kysyn ihan tosissani, että miksi?Modeille kysymys; onko oneliner-pykälä kaikessa hijaisuudessa kuopattu? Aika vähän niistä pelikieltoja jaetaan suhteessa niiden määrään.
Kyse on - tai ainakin pitäisi olla - laadusta, ei määrästä. Mikset yksinkertaisesti raportoi sääntöjenvastaisia viestejä? Jos olet niin tehnyt eikä pelikieltoja näy, olet luultavasti eri mieltä moderaattorien kanssa sääntöjenvastaisuudesta. Oneliner-sääntö koski aluksi niitä "JES!" -viestejä otteluketjuissa. Silloin elettiin aikaa ennen liveseurantoja. Siellähän vastaavat nyt rehottavat, kaikkien hiljaisella hyväksynnällä. Ja hyvä niin. Jos nyt taas halutaan rangaistavaksi kaikki alle kahden rivin viestit, niin kysyn ihan tosissani, että miksi?
Ettei vaan olisi alkolukko pettänyt?
Siitä olen satavarma, etten itse ollut tuota nimimerkkiä sinne lisännyt.
Ja edelleen olisin kiinnostunut kuulemaan, mitä tuo tarkoitti.
Siinä vaiheessa kun olet katsonut jonkun kirjoittajan profiilia olet todennäköisesti vahingossa painanut tuota "lisää nimimerkki kontakteihisi".
Eiköhän kyse ole lähinnä palstasoftasta, mutta näin ensiapuna tarjoamme sinulle yksityisviestisivulla oikeassa alakulmassa olevaa mahdollisuutta tallentaa yksityisviestisi omalle koneellesi.Onko keskustelupalstan serverit kapasiteetteineen syynä sille, että yksityisviestejä mahtuu laatikkoon vain sata? Olisiko teknisesti mahdollista lisätä yv-laatikon kokoa jollain tavalla, esim arkistoimalla vanhoja viestejä? Tämä nyt lähinnä sillä, että jos joku kaunis päivä joku sattuisi lähettämään minullekin yksityisviestejä. Uskoisin, että monella muulla on lähtenyt ikimuistoisia viestejä historiaan, koska postilaatikko on muuten meinannut täyttyä.
Omalla sivullani kontakteissa luki Avatar + eräs toinen nimimerkki. Poistin jo, mutta mitäs tuo tarkoitti?
Avatar on visuaalinen hahmo/profiilikuva. Avatarit eivät ole tällä palstalla käytössä.Tähän kaipaisin edelleen vastausta. Mikä avatar ja mitä se käytännössä tarkoittaa?
Avatar on visuaalinen hahmo/profiilikuva. Avatarit eivät ole tällä palstalla käytössä.
Sinulla on siis ollut kaverilistalla kaksi nimimerkkiä, tämä ja joku toinen, halusit tai et. En tiedä eikä kiinnosta, että vaatiiko kaverilistalle pääsy molempien hyväksymisen vai toisia nimimerkkejä vain lisätä kaverilistalleen.
Mulla on muutama kaveri ja samalla lailla näkyy avatar "täpättynä" ja linkki ko. henkilön profiiliin. Eiköhän tuo vain tarkoita että voit itse valita, näyttäisikö avatarin tuossa kaverilistallasi, jos avatarit olisivat palstalla sallittuja.Ei ole ollut ainuttakaan nimeä kaverilistalla, koska en ymmärrä, mitä hyötyä siitä olisi tällaisella saitilla.
Menin siis omalle sivulleni poistelemaan saapuneita kaveripyyntöjä - jotka tosiaan pitää hyväksyä, ennen kuin ne ilmestyvät minnekään. Silloin huomasin siellä tekstin "Avatar Nimimerkkisejase (hyperlinkkinä ko. nimimerkin profiiliin)."
Ei ole ollut ainuttakaan nimeä kaverilistalla, koska en ymmärrä, mitä hyötyä siitä olisi tällaisella saitilla.
Menin siis omalle sivulleni poistelemaan saapuneita kaveripyyntöjä - jotka tosiaan pitää hyväksyä, ennen kuin ne ilmestyvät minnekään. Silloin huomasin siellä tekstin "Avatar Nimimerkkisejase (hyperlinkkinä ko. nimimerkin profiiliin)."
En asiaa tiedä, mutta pidän erittäin todennäköisenä sitä että myös Jatkoajassa tämä tapahtuu niin että keskustelupalstalla on osio joka näkyy vain modeille ja siellä sitten tapahtumista keskustelevat.6. Kuinka päätätte suuremmat pelikiellot? Kysytte mahdollisimman monen mielipidettä, mutta miten? Yksityisviestein, sähköpostein, pikaviestimin...?
Nyt ei ole enää tarvetta kursailla muutamien viestien kanssa. Yksityisviestien maksimimäärä nostettu nyt arvoon 300.Eiköhän kyse ole lähinnä palstasoftasta, mutta näin ensiapuna tarjoamme sinulle yksityisviestisivulla oikeassa alakulmassa olevaa mahdollisuutta tallentaa yksityisviestisi omalle koneellesi.