Meille yksityisviestiä tai sähköpostia, niin katsomme mitä asialle voidaan tehdä.Itse haluaisin vaihtaa käyttäjänimeni, että mitenkähän mahtaa onnistua?
Mikä on vikana allekirjoituksissa? Säännöissä ei ainakaan kielletä kursivoinnin käyttöä allekirjoituksessa ja omassani se onkin ollut käytössä viime keväästä lähtien. Nyt tässä sitten parin viikon sisällä on kursivointi lakannut toimimasta ja tagit tulleet näkyviin. Olen huomannut muutamalla muullakin kirjoittajalla käyneen saman.
Säätelimme asetuksia hieman, mutta tehokeinojen ei pitänyt poistua. Selvittelemme ongelmaa.
Moderaattorit
Miksi niitä pitäisi siivota? Minulle riittää, että ne ovat nätisti aakkosjärjestyksessä. Enemmän täällä on haittaa niistä kirjoittajista, jotka ovat aktiivisia. Pahimmat voi onneksi laittaa ignoreen.Siivotaanko käyttäjälistoja koskaan? Eräs nimimerkki esim. on ollut 6v käyttämättä (ei ainakaan viestejä) ja tilillä yhteensä vain 10 viestiä.
Miksi niitä pitäisi siivota? Minulle riittää...
Työn alla edelleen.
Moderaattorit
Siivotaanko käyttäjälistoja koskaan? Eräs nimimerkki esim. on ollut 6v käyttämättä (ei ainakaan viestejä) ja tilillä yhteensä vain 10 viestiä.
Ymmärrän hyvin, miksi haluat vaihtaa. Ei sen puoleen, minua nopeampi on kirjoittanut "nimimerkilläni" kaksi viestiä, eikä ole hänkään muutamaan vuoteen palstalla vieraillut. Laitetaanko addressi siivoustalkoiden puolesta?No siksi, että voisin vaihtaa oman nimimerkkini tähän "käyttämättömään".
Eikös olisi vain parempi lakaista nuo tv-sarjatkin samaan peliluolaan? Pieni viilaus nimeen vain. Marginaalihörhöille riittää yksi alaosio.Olisiko aivan mahdotonta saada tv-sarjoille täysin omaa alalokerikkoa "Vapaan keskustelun" alle, kun kerta peleillekin on oma luolansa?
Eipä tuo mieltäni pahoita, ihmettelen vain, että millä perusteella tuo ei ole henkilökohtaisuus ja syy banniin. Juu, raportoin sen jo päiviä sitten, samoin "ihmisrauniokaverikin" raportoi, ei pelikieltoa tuon sitaatin kirjoittajalle. En kysyisi, ellen todellakin kosolti ihmettelisi.
Miksi yksityisviestejä saa julkaista ilman rangaistuksia? Tai siis jos niitä referoi ja samalla väärentää ja liioittelee niitä, niin onko se sitten ok jos ei kuitenkaan sanasta sanaan lainaa?
Viestisi Janne Pesosta käsittelevässä ketjussa oli äärimmäisen mauton. Ei sellaista viestiä kukaan halua lukea ko. ketjussa.
Eikö tuolle voisi tehdä jotain?
Evil, sinulla ei ole riittäviä käyttöoikeuksia tälle sivulle. Mahdollisia syitä:
Käyttäjätunnustasi ei ole vielä hyväksytty, tai käyttäjätunnuksesi on suljettu.
Käyttäjäoikeutesi ei riitä tämän sivun käyttöön. Yritätkö kenties editoida jonkun muun käyttäjän viestiä tai päästä käsiksi ylläpitotyökaluihin? Ei onnistu.
Juuri tuollaisten idioottimaisuuksien takia tämä foorumi on jo nyt sellainen sääntöviidakko, että pelikiellotta selviäminen on pieni ihme. Samalla keskustelun taso laskee kuin lehmän häntä. Ja lisää typeryyksiä vielä halutaan? Voi jeesus!Voisiko näille saada aikaan järkevät säännöt?