Cranbrooker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Red Wings
Pääseekö tuohon palstan käyttäjäkyselyyn vastaamaan vielä jostain, kun epähuomiossa klikkasin sen pois?
Kokeiles poistaa cookiet sun muut väliaikatiedot, tai toisella selaimella.
Pääseekö tuohon palstan käyttäjäkyselyyn vastaamaan vielä jostain, kun epähuomiossa klikkasin sen pois?
Molemmat toimivat, kiitos.Kokeiles poistaa cookiet sun muut väliaikatiedot, tai toisella selaimella.
Onkohan sivustosta tulossa lähiaikoina mobiiliversiota tai jopa appsia?
Käyttämästämme palstasoftasta vBulletinista on tarjolla 5-versio, joka tarjoaa suoraan paketista responsiivisen palstan sekä erilliset sovellukset iOS:lle ja Androidille.Onkohan sivustosta tulossa lähiaikoina mobiiliversiota tai jopa appsia?
olemme kuitenkin valmiita hihat käärimään.
Mistä tällainen huutomerkki löytyy?
Jokaisessa palstalla olevassa viestissä on ns. raportointinappula (huutomerkkisymboli), jonka avulla lukijat voivat ilmoittaa moderaattoreille sääntöjen vastaisista ja asiattomista viesteistä.
Jokaisen "viestilaatikon" vasemmassa alareunassa on pieni sininen neliö, jonka sisällä on pienen pieni huutomerkki. Voisihan symboli tietty suurempikin olla, mutta näillä mennään.
vlad.
Miksi ne pitäisi sitten olla stickyinä?Nämä ketjut ovat joka tapauksessa aina pinnalla ja keräävät eniten viestejä.
Kysymyksiin 1 ja 2 pätee sama vastaus. Me olemme sen verran yksinkertaista porukkaa, että katsomme kirjoituskiellon olevan totaalista.Kysymys 1: (Moderaattorit/Ylläpito)
Miksi pelikiellossa myös omien viestien editointi on kiellettyä?
Kysymykseni kuitenkin kuuluu: olisiko mahdollista (teknisesti sekä valvonnallisesti) antaa kirjoituskiellossa olevien henkilöiden editoida omia wanhoja postauksiaan?
Kysymys 2: (Moderaattorit/Ylläpito)
Miksi kirjoituskiellossa oleva henkilö ei voi käyttää Testialuettakaan?
Meidän on oikeastaan aika vaikea vastata tuollaisesta ehdotuksesta toisten puolesta.Moderaattoreilta kysyisin, että onko tällainen mahdollista tällä keskustelupalstalla?
Miksei sticky-toimintoa käytetä palstalla enemmän niin kuin esim. HFBoardsilla?
Siitä ei ollutkaan kyse. Kysyin sitä, että kuormittaako se muka oikeasti palstaa. Jos käyttäjäkyselyn enemmistö on sitä mieltä, että kuvat on turhia, niin sitten sitä ei tarvitse edes perustella, miksei niitä sallita. Mutta jos enemmistön mielestä ne on kivoja, mutta vedotaan mobiilikäyttäjiin ja palstan kuormittumiseen, niin haluaisin kuulla hiukan faktoja.Hyvä ettei kuvia ja videoita sallita vieläkään.
Minä ainakin haluan lukea tekstiä enkä halua sitä häirittävän millään kuvilla tai videoilla. Jos joku haluaa kuvia tai liikkuvaa kuvaa näyttää, voi ne näppärästi linkillä laittaa viestiin, jolloin kaikkien ei niitä tarvitse nähdä, mutta ne ketkä haluavat, voivat ne avata.
Siitä ei ollutkaan kyse. Kysyin sitä, että kuormittaako se muka oikeasti palstaa. Jos käyttäjäkyselyn enemmistö on sitä mieltä, että kuvat on turhia, niin sitten sitä ei tarvitse edes perustella, miksei niitä sallita. Mutta jos enemmistön mielestä ne on kivoja, mutta vedotaan mobiilikäyttäjiin ja palstan kuormittumiseen, niin haluaisin kuulla hiukan faktoja.
Ja edelleen, kukin voi käydä ruksaamassa omasta profiilistaan, näytetäänkö img-tägätyt kuvat vai ei. Uusavuttomassa maailmassa ymmärrän, että on helpompaa kieltää kuin ohjeistaa.
Minähän olen aivan rauhallinen. Boldaus tarkoittaa sitä, että haluan korostaa jotain. Jos haluan huutaa, käytän CAPSEJA (=isoja kirjaimia).Rauhoitu hyvä mies. En minä sinulle tässä mitään kirjoittanut. Jos olisin jotenkin sinun viestiäsi kommentoinut, olisin käyttänyt noita maanmainioita quote-tägejä.
Minä en mistään palstan kuormituksista mitään ymmärrä, eikä sellaiset asiat minua kiinnostakaan. Kunhan vain toin oman mielipiteeni esille kyselytutkimuksen tuloksista.
Minähän olen aivan rauhallinen. Boldaus tarkoittaa sitä, että haluan korostaa jotain. Jos haluan huutaa, käytän CAPSEJA (=isoja kirjaimia).
Nyt, kun juttelemaan ruvettiin, niin kysyn ihan mielenkiinnosta, kumman valitsisit:
1. Annetaan helpot ohjeet, millä saat ihan kaikki häiritsevät kuvat pois silmistäsi
2. Kielletään ne perkeleen kuvat pelikiellon uhalla!
(salainen vaihtoehto 3. Otat itse selvää, saako sen asetusten kautta valittua jotenkin)