Eipä itselle ole tullut ikinä vastaan.
Näkyy ainakin tässä Siriuksen viestissä.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - NHL-lähetykset televisiossa
Eipä itselle ole tullut ikinä vastaan.
Näkyy ainakin tässä Siriuksen viestissä.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - NHL-lähetykset televisiossa
Ei näy minulla. Eikä minulla ole tässä selaimessa edes adblockeria.
Ei näy minulla. Eikä minulla ole tässä selaimessa edes adblockeria.
Jep. Nyt ei näy täälläkään, mutta aivan varmasti siinä oli linkki suomenkieliselle pelisivustolle. Niin sekaisin en ole, että olisin nähnyt harjoja.
Löysinpä viestin MrMacmanamanilta, jossa linkattu sana on voittaa.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Sport 2012–2013: Paremman huomisen jalanjäljillä osa III
Edit. ja näyttää sama toistuvan nyt tässä viestissä, voittaa-sanan kohdalla.
Jep. Nyt ei näy täälläkään, mutta aivan varmasti siinä oli linkki suomenkieliselle pelisivustolle. Niin sekaisin en ole, että olisin nähnyt harjoja.
Löysinpä viestin MrMacmanamanilta, jossa linkattu sana on voittaa.
Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Sport 2012–2013: Paremman huomisen jalanjäljillä osa III
Edit. ja näyttää sama toistuvan nyt tässä viestissä, voittaa-sanan kohdalla.
Saanen kysyä mitä selainta Radiopää käytät? Minun Chromeni ei ainakaan mitään mainoslinkkejä viesteihin pistä. Epäilisin, että olet saanut jonkun viruksen.
Firefoxia.
Täytyy tosiaan tarkistaa virukset. Normaalisti se olisi tullut ensimmäisenä mieleen, mutta kun täällä on kokeiltu jos jonkinlaista mainostamistapaa, oletin tämän olevan niistä uusin.
Katsotaan miten käy, ja pahoittelut moderaattoreille.
Sulla on ns. mainospöpö päässyt koneelle. Huhujen mukaan vittumainen saada pois. Google osanneen kuitenkin auttaa.
Ei tule.Ja jotta tämä ei aivan off-topiciksi mene, niin kysyn moderaattoreilta, tuleeko tästä penalttia?
Voisiko mitenkään järjestellä koko Peliluola-osio uudestaan, esim päivän vanha "Walking dead"-kirjoitus valuu toiselle sivulle kun änärin gm-kirjoittelijat spämmäilee kymmeniä kertoja päivässä.
Peliluola:
- PS3
- - NHL-sarja
- XBox
- - NHL-sarja
- PC
- Muut
...äkkiseltään kirjoitettuna tuohon suuntaan. Mitä mieltä ollaan?
En tiedä vaatisiko tuo Peliluola ihan noin rankkaa jakoa useampaan alueeseen. Luulisin että pelkästään joku "EA:n NHL-sarja" riittäisi vallan mainiosti, kun tuohon pelisarjaan liittyvät ketjut tungettaisiin sinne ja muu peliaiheinen keskustelu jätettäisiin nykyiselleen.
Olisihan noin jo parempi, mutta en itse näe pienintäkään syytä olla jakamatta myös konsoleita erilleen.
Tuolla mallilla jos haluaisin aloittaa keskustelun jostain tietystä pelistä, jota olen pelannut PS3:lla, minun pitäisi jostain ensin onkia tietooni, onko peli PS3:n yksinoikeuspeli vai multiplatform, eli kuuluuko keskustelu PS3-alueelle vai yleiselle peliosastolle. Ei kätevää.
Tuolla mallilla jos haluaisin aloittaa keskustelun jostain tietystä pelistä, jota olen pelannut PS3:lla, minun pitäisi jostain ensin onkia tietooni, onko peli PS3:n yksinoikeuspeli vai multiplatform, eli kuuluuko keskustelu PS3-alueelle vai yleiselle peliosastolle. Ei kätevää.
Pieni pyyntö. Laittakaa tuo Ville Peltonen pahoinpitely lukkoon, koska se sisältää toinen toistaan heikkotasoisia viestejä, jotka eivät millään tavalla liity kyseiseen tapahtumaan. Case on ratkaistu ja laitettu kirjoihin ja kansiin. Joten, eikö se olisi syytä laittaa myös täällä?