Kysymyksiä keskustelupalstan moderaattoreille ja ylläpidolle II

  • 1 087 073
  • 6 327

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Ei näy minulla. Eikä minulla ole tässä selaimessa edes adblockeria.

Jep. Nyt ei näy täälläkään, mutta aivan varmasti siinä oli linkki suomenkieliselle pelisivustolle. Niin sekaisin en ole, että olisin nähnyt harjoja.

Löysinpä viestin MrMacmanamanilta, jossa linkattu sana on voittaa.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Sport 2012–2013: Paremman huomisen jalanjäljillä osa III

Edit. ja näyttää sama toistuvan nyt tässä viestissä, voittaa-sanan kohdalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Jep. Nyt ei näy täälläkään, mutta aivan varmasti siinä oli linkki suomenkieliselle pelisivustolle. Niin sekaisin en ole, että olisin nähnyt harjoja.

Löysinpä viestin MrMacmanamanilta, jossa linkattu sana on voittaa.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Sport 2012–2013: Paremman huomisen jalanjäljillä osa III

Edit. ja näyttää sama toistuvan nyt tässä viestissä, voittaa-sanan kohdalla.

Ei kyllä näy mitään. Eikä ole koskaan tullut mitään vastaavaa vastaan.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jep. Nyt ei näy täälläkään, mutta aivan varmasti siinä oli linkki suomenkieliselle pelisivustolle. Niin sekaisin en ole, että olisin nähnyt harjoja.

Löysinpä viestin MrMacmanamanilta, jossa linkattu sana on voittaa.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - Sport 2012–2013: Paremman huomisen jalanjäljillä osa III

Edit. ja näyttää sama toistuvan nyt tässä viestissä, voittaa-sanan kohdalla.

Kannattaa varmaan ajaa joku virussofta koneella.
 

penzwei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Saanen kysyä mitä selainta Radiopää käytät? Minun Chromeni ei ainakaan mitään mainoslinkkejä viesteihin pistä. Epäilisin, että olet saanut jonkun viruksen.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Saanen kysyä mitä selainta Radiopää käytät? Minun Chromeni ei ainakaan mitään mainoslinkkejä viesteihin pistä. Epäilisin, että olet saanut jonkun viruksen.

Firefoxia.

Täytyy tosiaan tarkistaa virukset. Normaalisti se olisi tullut ensimmäisenä mieleen, mutta kun täällä on kokeiltu jos jonkinlaista mainostamistapaa, oletin tämän olevan niistä uusin.

Katsotaan miten käy, ja pahoittelut moderaattoreille.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Firefoxia.

Täytyy tosiaan tarkistaa virukset. Normaalisti se olisi tullut ensimmäisenä mieleen, mutta kun täällä on kokeiltu jos jonkinlaista mainostamistapaa, oletin tämän olevan niistä uusin.

Katsotaan miten käy, ja pahoittelut moderaattoreille.

Sulla on ns. mainospöpö päässyt koneelle. Huhujen mukaan vittumainen saada pois. Google osanneen kuitenkin auttaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sulla on ns. mainospöpö päässyt koneelle. Huhujen mukaan vittumainen saada pois. Google osanneen kuitenkin auttaa.

Firefoxin poistaminen kokonaan auttoi paremmin kuin yksikään Googlesta löydetty neuvo. Jos olisin käynyt lukemassa ensin jotain toista foorumia, en olisi ehtinyt raivostua täällä.

Ja jotta tämä ei aivan off-topiciksi mene, niin kysyn moderaattoreilta, tuleeko tästä penalttia?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ainakin sellainen ohjelma kuin Text-Enhance aiheuttaa noita mainoslinkkejä. Googlella löytyy tuolla nimellä hakemalla poisto-ohjeita.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Voisiko mitenkään järjestellä koko Peliluola-osio uudestaan, esim päivän vanha "Walking dead"-kirjoitus valuu toiselle sivulle kun änärin gm-kirjoittelijat spämmäilee kymmeniä kertoja päivässä.

Peliluola:
- PS3
- - NHL-sarja
- XBox
- - NHL-sarja
- PC
- Muut

...äkkiseltään kirjoitettuna tuohon suuntaan. Mitä mieltä ollaan?
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Voisiko mitenkään järjestellä koko Peliluola-osio uudestaan, esim päivän vanha "Walking dead"-kirjoitus valuu toiselle sivulle kun änärin gm-kirjoittelijat spämmäilee kymmeniä kertoja päivässä.

Peliluola:
- PS3
- - NHL-sarja
- XBox
- - NHL-sarja
- PC
- Muut

...äkkiseltään kirjoitettuna tuohon suuntaan. Mitä mieltä ollaan?

Samaa mieltä! Minua ei ainakaan kiinnosta lukea "boxilaisten" ketjuja (esim. GM Connected -ketjut) ja tuskin "boxilaisia" kiinnostaa lukea "pleikkarilaisten" ketjuja. Tietenkin sitten on erikseen ne ketjut, joihin kirjoittavat molempien pelaajat, kuten NHL -pelisarjan "yleisketju".

Eli käytännössä voisi tehdä samalla tavalla, kuin SM-liiga -osiossa eli joukkueiden tilalle pelikoneet ja niiden alle ns. yhteiset ketjut eli näin:
Omat osiot näille:
Playstation
Xbox
PC
Nintendo(tarvitseeko?)

Ja niiden alle muut ketjut, kuten NHL 13, yms.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän tuo Peliluola -osio on erittäin sekava ja vaatisi jonkin sortin fixausta. Tuo yllä ehdotettu malli voisi toimiakin, mutta joka tapauksessa nykyisellään sieltä ei löydä enää mitään, mennyt sellaiseksi hiekkalaatikoksi ettei tosikaan.
 

Teloch

Jäsen
En tiedä vaatisiko tuo Peliluola ihan noin rankkaa jakoa useampaan alueeseen. Luulisin että pelkästään joku "EA:n NHL-sarja" riittäisi vallan mainiosti, kun tuohon pelisarjaan liittyvät ketjut tungettaisiin sinne ja muu peliaiheinen keskustelu jätettäisiin nykyiselleen.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
En tiedä vaatisiko tuo Peliluola ihan noin rankkaa jakoa useampaan alueeseen. Luulisin että pelkästään joku "EA:n NHL-sarja" riittäisi vallan mainiosti, kun tuohon pelisarjaan liittyvät ketjut tungettaisiin sinne ja muu peliaiheinen keskustelu jätettäisiin nykyiselleen.

Olisihan noin jo parempi, mutta en itse näe pienintäkään syytä olla jakamatta myös konsoleita erilleen. Peliluolan pääketjussa tulisi olla: "NHL 13 (xbox360 & ps3) ‎" ja kaikki ne änäriviestit, joissa ei pelkästään yleisellä tasolla käsitellä itse peliä, menisivät ko. konsolialueelle.

[Peliluola]
NHL 13 (xbox360 & ps3) ‎
GTA V (xbox360 & ps3)
Red Alert (PC)‎
...[PS3]
......NHL 13 HUT-Treidaukset (PS3)
......NHL 13 EASHL-keskustelu (PS3)
......Sport Champions(PS3)
...[XBox 360]
......NHL 13 EASHL-keskustelu (XBox)
......NHL13 GM Connected -liiga ‎(Xbox)
......Halo (Xbox)

Näin tämän pitäisi olla vähintään. Lisäyksenä voisi olla se että konsoleiden alla olisi vielä NHL-osiot erikseen kun ne veisivät etusivuilta edelleen puolet tilasta.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kuka moderaattori siellä nyt oikein suuttui, kun pisti otteluseurannan lukkoon tämän päivän osalta pelin ollessa kesken?
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jääkiekkoaiheiset äänestykset -osiossa on äänestys koskien tämän kauden Stanley Cup-voittajaa. Äänestystä tehdessäni en huomannut lisätä äänestyksen päättymispäivämäärää, joten jos olette ystävällisiä, niin voisitteko sulkea äänestyksen nyt kun kausikin on alkanut? Kiitän.

Edit: kiitokset nopeasta toiminnasta!
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Olisihan noin jo parempi, mutta en itse näe pienintäkään syytä olla jakamatta myös konsoleita erilleen.

Tuolla mallilla jos haluaisin aloittaa keskustelun jostain tietystä pelistä, jota olen pelannut PS3:lla, minun pitäisi jostain ensin onkia tietooni, onko peli PS3:n yksinoikeuspeli vai multiplatform, eli kuuluuko keskustelu PS3-alueelle vai yleiselle peliosastolle. Ei kätevää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tuolla mallilla jos haluaisin aloittaa keskustelun jostain tietystä pelistä, jota olen pelannut PS3:lla, minun pitäisi jostain ensin onkia tietooni, onko peli PS3:n yksinoikeuspeli vai multiplatform, eli kuuluuko keskustelu PS3-alueelle vai yleiselle peliosastolle. Ei kätevää.

Niinpä. Eikös voisi luoda vain yhden uuden osion tuonne alle. Esim. kimppaliigat, fantasiadrafrit yms. Kyllä sinne sitten osaisivat nämä näiden ketjujen perustajat pistää nuo.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Tuolla mallilla jos haluaisin aloittaa keskustelun jostain tietystä pelistä, jota olen pelannut PS3:lla, minun pitäisi jostain ensin onkia tietooni, onko peli PS3:n yksinoikeuspeli vai multiplatform, eli kuuluuko keskustelu PS3-alueelle vai yleiselle peliosastolle. Ei kätevää.

Eikö tällä muutoksella olisi tarkoitus palvella lukijoita eikä niinkään kirjoittajaa. Jos uuden pelikeskustelun jaksat kerran avata niin ei liene liikaa vaivaa käyttää muutamaa sekuntia alustojen tarkistamiseen.
 

J.Petke

Jäsen
Eiköhän tässäkin riittäisi se oma osasto NHL-pelisarjalle ja muu keskustelu voitaisiin käydä sillä normaalilla puolella. Useiden turhien osioiden luominen ei mielestäni palvele lukijaa lainkaan. Yleistä jääkiekko-osiotakin vaatimalla vaadittiin ja siellä on nyt lopulta kaksi ketjua missä on pidempää keskustelua, näistäkin toinen ketju käsittelee Petteri Sihvosen persoonaa..
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Pieni pyyntö. Laittakaa tuo Ville Peltonen pahoinpitely lukkoon, koska se sisältää toinen toistaan heikkotasoisia viestejä, jotka eivät millään tavalla liity kyseiseen tapahtumaan. Case on ratkaistu ja laitettu kirjoihin ja kansiin. Joten, eikö se olisi syytä laittaa myös täällä?
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pieni pyyntö. Laittakaa tuo Ville Peltonen pahoinpitely lukkoon, koska se sisältää toinen toistaan heikkotasoisia viestejä, jotka eivät millään tavalla liity kyseiseen tapahtumaan. Case on ratkaistu ja laitettu kirjoihin ja kansiin. Joten, eikö se olisi syytä laittaa myös täällä?

Tähän vahva sama. Ketjussa on kirjoitettu jo sivukaupalla ihan muista asioista kuin aiheesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös