Mitä merkitystä sillä on, ketä viestin raportoi?Tuli mieleen miten modet reagoivat jos raportoi omia viestejään moderaaattoreille? Vai näkyykö se ylipäätään modeilla kuka raportin lähetti?
Kai Moderaattorit tekevät tarvittavat toimenpiteet tuli raportointi keneltä tahansa? Mä olen useastikin raportoinut omia viestejäni - ainakin yhden kerran olen siitä aiemminkin maininnut vastaavanlaiseen ihmettelyyn (tässä ketjussa?).
EDIT: jaa, eipä ollutkaan tässä ketjussa, vaan Palautteet ja bugit uudesta palstasta -ketjussa:
Saatiinhan tuostakin melkoinen ihmettely aikaiseksi...Nyt tämäkin ominaisuus on korkattu - raportoin oman viestini Moderaattoreille!
Perustin aiemmin ketjun TPS:n loukkaantuneet kaudella 2015-16. Raportoin sen saman tien ja pyysin Moderaattoreita pistämään ketjun aiempien kausien tapaan pysyväksi. Olisihan tuo takuuvarmasti tapahtunut ilman raportointiakin, mutta tulipahan nyt testattua kyseistäkin ominaisuutta.
EDIT: tämän viestin kirjoittamisesta on aikaa reilut 45min. Tällä välin raportoimani ketjunavaus on liimattu paikoilleen. Pitäisikö tätä nyt kutsua turhaksi mutta toimivaksi ominaisuudeksi? Ilmankin tultaisiin varmasti toimeen, mutta mikäs siinä kun homma toimii.
"Onko raportointi-nappula tarkoitettu tuollaiseen käyttöön?" jne.
Viimeksi muokattu: