mirasane kirjoitti:Muistanhan minä, että noitakin välikohtauksia nähtiin. Toisaalta olettaisin, että moderaattoreiksi valituilla olisi sen verran paksu nahka, että he uskaltavat esittää omia mielipiteitään (vaikka ne olisivat eriäviä) pelkäämättä sitä, että vastapuoli tekee siitä numeron. Tämä toimii oikein hyvin muilla Jatkoaikaa suuremmillakin foorumeilla, joten en ymmärrä, miksi se ei voisi toimia täälläkin.
Minun muistini ei yllä Jatkoajan alkuun saakka, syynä tietty se etten vielä tuolloin kuulunut tähän hienoon "keskustelukerhoon". En kuitenkaan pitäisi sitä suurena ongelmana jos (ja kun) moderaattori-status näkyisi nickin alapuolena merkkinä tai kirjoituksena. Alkuun se voisi tuottaa jonkin verran vittuilua mutta uskoisin, että siitäkin päästäisi eroon jos pelisäännöt näiden osalta tehtäisi hyvin selkeiksi. Ja, kyseinen käytäntö tosiaan toimii oikein hyvin muillakin foorumeilla (toimin itse sellaisella suht' tuoreena moderaattorina) joten miksei se siis voisi toimia Jatkoajassakin.
vlad.