Gags kirjoitti:Hävettää ihan kysyä, mutta missä tällä sivustolla on SM-liigan sarjataulukko ja pistepörssi vai onko niitä edes?
Kokeile tuolta: http://www.jatkoaika.com/smliiga.php?sivu=tilastot
Gags kirjoitti:Hävettää ihan kysyä, mutta missä tällä sivustolla on SM-liigan sarjataulukko ja pistepörssi vai onko niitä edes?
LaTe_Show kirjoitti:
Olisikos mahdollista saada tuonne tilastosivulle myös maalivahtien tilastot. En siis tietenkään tarkoita maalivahtien tehotilastoja, jotka näyttävät paljolti 0+0=0, vaan torjuntaprosentteja. Tiedän, löytyväthän ne netistä muualtakin (esim. www.sm-liiga.fi), mutta kuitenkin.LaTe_Show kirjoitti:
Johtuisikohan siitä että Arnold oli avannut ketjun muinoin pikkaisen kyseen alaisessa valossa :) ja nyt ilmeisesti ketjusta haluttiin tehdä vähän asiallisempi versio? Alkuperäiset viestit näkyivät muuten olevan alkuperäisessä ketjussa.Olkku kirjoitti:Eilen kaivoin menneisyydestä Teemu Normion ketjun ja pistin siihen viestiä. Tänään huomasin, että olen avannut ketjun Normiolle ? Alkuperäisiä viestejä ei ole missään, pelkästään minun viimeinen viesti ja sekin ketjunavauksena.
Mikä on homman nimi?
Minä pyysin, ei tullut vastausta. Ehdin jo ajatella että eikö asia todellakaan ketään muita kuin nipottavaa itseäni häiritse.Yxsarvinen kirjoitti:Tuohon ylempään viestiin vielä viitaten, että voisiko pelaajakortteihin edes laittaa perään sen päivämäärän koska se on kirjoitettu, niin voisi ainakin siitä laskea onko kyseessä tämä kausi vai viime kausi. Muistelen että tätä on pyydelty joskus aiemminkin. Tulikohan siihen vastausta, en muista.
Samoihin aiheisiin liittyen, sain varoituksen modeilta:Iceberg kirjoitti:Olisi kiva saada mode-sediltä perustelut miksi "Jouko Narvanmaa - Kiitos ja näkemiin!" -ketju on lyöty TPS-osiossa lukkoon?
Ja koska minä en saa vastausta YV-tiedusteluun modeilta, niin kysytään nyt sitten tätä kautta.Saat varoituksen tästä viestistä: http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1133519#post1133519
Jatkoajan palstalla jokainen kirjoittaja vastaa itse kirjoittamistaan teksteistä, joten suosittelemmekin että käyt heti editoimassa tuota viestiäsi.
Twite kirjoitti:Minä pyysin, ei tullut vastausta. Ehdin jo ajatella että eikö asia todellakaan ketään muita kuin nipottavaa itseäni häiritse.
AnaMasa kirjoitti:Nyt lähti Kaiserin oikat heppoisesti.
kausi kirjoitti:Tuetaan taustalta, voidaan aika perustellusti kysyä toteutuuko tasapuolisen kohtelun vaatimus palstalla kaikkien kesken. Jos tämä on ennakkotapaus niin sitten ilmeisesti iso luuta lakaisee pian laajaasti.
Pressiboxi kirjoitti:Mikä yleinen järki tässä linjauksessa on?
Jatkis ajaa itsensä ennenaikaiseen umpikujaan tälläisellä hitleröinnillä.
Moderaattorit kirjoitti:10 § Nimimerkin ja hänen oikean nimensä yhdistäminen tai aiheeseen liittyvä vihjailu sekä arvuuttelu ovat poikkeuksetta äärimmäisen rangaistavia.
Suomeksi sanottuna tämän säännön rikkomisesta tulee pääsääntöisesti aina potkut Jatkoajasta.
Yxsarvinen kirjoitti:Tuohon ylempään viestiin vielä viitaten, että voisiko pelaajakortteihin edes laittaa perään sen päivämäärän koska se on kirjoitettu, niin voisi ainakin siitä laskea onko kyseessä tämä kausi vai viime kausi. Muistelen että tätä on pyydelty joskus aiemminkin.
Orsmo kirjoitti:En silti ymmärrä mihin tarvitaan tällaista kieltojen ja sääntöjen luetteloa keskustelupalstalla. Kun kerran pystytte poistamaan viestit,niin miksette vain yksinkertaisesti tee niin.
Jos sulla vuotaa katto, kuivaatko lattian sateella vai paikkaatko katossa olevan reiän?Orsmo kirjoitti:En silti ymmärrä mihin tarvitaan tällaista kieltojen ja sääntöjen luetteloa keskustelupalstalla. Kun kerran pystytte poistamaan viestit,niin miksette vain yksinkertaisesti tee niin.