Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan toimitukselle ja moderaattoreille

  • 201 102
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Everton kirjoitti:
Minä ainakin näen, listassa just nyt neljänneksi ylimpänä. Todisteet ketjun olemassaolosta: http://www.jatkoaika.com/keskustelu/showthread.php?t=28276

Joo, kyllähän minäkin sen tosta linkistä nään ja löydän hakutoiminnolla. Etsimättä se ei kuitenkaan siellä ole missä pitäisi. Melko erikoista, en ole sekoamassa vaan ihan tosissani.

PS. Ei auttanut yön yli nukkuminen.

EDIT: no nyt näkyy, sekoileekohan tää mun tietokone, kun tarkemmin viestejä katseltuani huomaisin että juuri visailupuolella 5 minuuttia sitten näkyneet uusimmat viestit olivat saaneet kellonajan reilusti eilisen puolelta. Voisikohan olla että tää kone olisi hakenut jostakin "väliaikaisten internet-tiedostojen" kasasta vain mulle vanhaa tietoa? Ei haittaa, Lukko-Ässät 55min kuluttua ja pataan tulee.
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
Kiva munkin päästä pilkkua viilaamaan.

Jatkoajan uutisoinnissa lukee Holikin ulososton yhteydessä: "Kaudella 2003-04 Holik oli Rangersin paras pistemies tehden 82 runkosarjan ottelussa 25 maalia ja 56 pistettä."
Rangersin paras pistemies oli kylläkin Jagr(74 Pts), vaikka kesken kauden New Yorkkiin tulikin.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Miksi vain Moderaattorit saavat avata otteluketjun?
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
SSee kirjoitti:
Miksi vain Moderaattorit saavat avata otteluketjun?

Onko Moderaattoreilla ja FutisForumin Ylliksellä sama mummola?
 
SSee kirjoitti:
Miksi vain Moderaattorit saavat avata otteluketjun?
Tällä hetkellä kun on menossa harjoitusottelukausi, kirjoittajat voivat itse avata ketjun joukkueiden harjoitusottelulle otteluketjufoorumiin. Ketjun otsikon tulee kuitenkin pysyä asiallisina, joista käy ilmi pelipäivä, pelaavat joukkueet ja pelipaikka.
Esimerkkeinä:
5.8. Pelicans - Amur Tigers, Lahti
9.-10.9. Ärrä-cup, Helsinki

Tämä ketjujen avaus käytäntö koskee siis vain meneillään olevaa harjoituskautta, liigakauden alkaessa tilannetta tarkastellaan uudelleen.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Mestiksen Jukurit-osiossa sarvipäiden tehot on näköjään ynnätty jo ennen kauden alkua. Pelaajien pisteet ovat muuten tismalleen samat kuin viime kaudella.

Näinkö vahvasti Jatkoajan toimituksessakin uskotaan Dufvan robottikiekon tuloksiin?
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Miksi sama henkilö joka on ns. bannittu monella nimimerkillä jo palstalla, voi uudella nimimerkillä jatkaa kirjoittelua pitkäänkin? Eipä muuten väliä, mutta tämän takia tietty palsta ja sen taso on huomattavasti heikompaa tasoa.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eagle kirjoitti:
Miksi sama henkilö joka on ns. bannittu monella nimimerkillä jo palstalla, voi uudella nimimerkillä jatkaa kirjoittelua pitkäänkin? Eipä muuten väliä, mutta tämän takia tietty palsta ja sen taso on huomattavasti heikompaa tasoa.

En välttämättä itkisi heti täällä, vaan laittaisin ignoreen. Tai raportoisin viestejä, ja uskoisin että modet hoitaa hommansa. =)
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
OneBigRed kirjoitti:
En välttämättä itkisi heti täällä, vaan laittaisin ignoreen. Tai raportoisin viestejä, ja uskoisin että modet hoitaa hommansa. =)

Ihan vain kiinnosti tietää syy, ei sillä itse asialla niin väliä juuri tuon ignore-toiminnon takia.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
niin ...

... en välttämättä ymmärrä aina modejen logiikkaa.
 

Cube

Jäsen
Voitaisiinko tältä palstan mitättömältä turenkinlaiselta hiireltä eli nimim. ervatsalolta poistaa nyt vihdoinkin kirjoitusoikeudet? Tiedän toki, että kyseessä on moderaattoreiden hyvä kaveri, mutta joku taso voisi silti olla ihan jees.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
HN kirjoitti:
Yksi Jatkoajan hauskimmista kirjoittajista, nimimerkki art ho, on näköjään potkittu pois palstaa piristämästä. Tätä ovat arvon moderaattorit perustelleet sääntöpykälillä 4 ja 5, mutta sekä kyseisiin pykäliin että art ho:n viestihistoriaan perehtyneenä en ymmärrä moderaattorien logiikkaa. Ensinnäkin: art ho ei rikkonut kyseisiä sääntöjä, ja toiseksi: niitä kuitenkin rikotaan palstalla päivittäin ilman minkäänlaisia sanktioita.

Pitipä oikein itsekkin katsoa sekä pykälät että kirjoittaja, kun otit asian esille. Ja pitää olla(kerrankin) samaa mieltä. Olisi mukava saada jonkunlaista perustelua vai oliko tässä nyt jotain modejen kiintiöpoistamista, kun samaan aikaan näkee paljon selkeämpää sääntöjen rikkomista kokoajan?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Cube kirjoitti:
Voitaisiinko tältä palstan mitättömältä turenkinlaiselta hiireltä eli nimim. ervatsalolta poistaa nyt vihdoinkin kirjoitusoikeudet? Tiedän toki, että kyseessä on moderaattoreiden hyvä kaveri, mutta joku taso voisi silti olla ihan jees.
Miksi vitussa pitäisi? koska sinulle tuli paha mieli ervatsalon vits(e)istä?
 

Cube

Jäsen
dana77 kirjoitti:
Miksi vitussa pitäisi? koska sinulle tuli paha mieli ervatsalon vits(e)istä?
Tuliko? Hitsi, hyvä että kerroit. Sääli, ettet minua tunne, eivätkä viestini aikasempiin "tragedia"-ketjuihinkaan ole ilmeisesti jääneet mieleen (no enpä sitä todellakaan odottaisikaan). Jos nyt sääntöihin vedotaan, niin pykälät 7 ja 9 varmaan kävisivät ervan poistoon. Vai oletko eri mieltä? Jos ko. nimimerkki ei ole trolli, niin kuka sitten?
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Cube kirjoitti:
Jos ko. nimimerkki ei ole trolli, niin kuka sitten?

Sinä.

Mutta asiaan, mistä nykyään löytyy linkki keskustelun sääntöihin? Oli ennen keskustelun etusivulla mutta ei ole enää.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Cube kirjoitti:
Miten?


Löytyy "Rekisteröidy"-namiskan takaa.

Kyllä tuo sinun henkilökohtaisuuksiin menevä ajojahtisi Ervaa kohtaan menee jo yli ja rikkoo palstan sääntöjä, jos tarkemmin analysoidaan...ei täällä ole taidettu ennenkään kenellekään joukolla tai lynkkausporukalla pelikieltoja äänestää.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
dana77 kirjoitti:
Miksi vitussa pitäisi? koska sinulle tuli paha mieli ervatsalon vits(e)istä?

Kyllä mua hieman ihmetyttää se, että näitä voi joku pitää vitseinä?

Muutenkin täällä vapaalla puolella saa kyllä sanoa, että kaikki kristityt on vastuussa muslimien tappamisesta ja Irakin sodan rahottamisesta, sanoa "ahneilla on paskanen loppu", kun ihmisiä kuolee helikopteriturmassa...

Sitten mua taas uhkailtiin pelikiellolla, kun nahistelen Jani Haapalaisen ja muiden huippujen asemasta KooKoon joukkueessa nimimerkin Ice Hockey kanssa. Keskustelu oli kenties kärjistynyttä, mutta ei sentään loukannut ketään tai ollut tällä tavalla pröystäilevästi mautonta.

Ymmärän toki, että kyseessä on vapaan keskustelun mekka - silti järki käteen. Varsinkin kun tietyt nimimerkit ne aina jaksavat yllättää...

Niinhän se on, että suhdetoiminta tuntuu jylläävän tälläkin.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
HN kirjoitti:
Yksi Jatkoajan hauskimmista kirjoittajista, nimimerkki art ho, on näköjään potkittu pois palstaa piristämästä. Tätä ovat arvon moderaattorit perustelleet sääntöpykälillä 4 ja 5, mutta sekä kyseisiin pykäliin että art ho:n viestihistoriaan perehtyneenä en ymmärrä moderaattorien logiikkaa. Ensinnäkin: art ho ei rikkonut kyseisiä sääntöjä, ja toiseksi: niitä kuitenkin rikotaan palstalla päivittäin ilman minkäänlaisia sanktioita.

Ilmeisesti täällä ei hjuumori miehiä suvaita? Toki art ho:n viestit rikkovat mainittuja sääntöjä useasti, jos niitä halutaan tulkita kuin piru raamattua, mutta kyllä vastaavat kevennykset ovat ennen jatkiksessa olleet sallittuja. Nazi namiskuukkelia kiristetty taas hieman?

Ja toiset nimimerkit ne vaan juo pepsiä ja mountain dew:tä sekä jankkavaat tyhjänpäiväisyyksiä monen sivun verran, eikä nakki napsahda...
 

Cube

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Kyllä tuo sinun henkilökohtaisuuksiin menevä ajojahtisi Ervaa kohtaan menee jo yli ja rikkoo palstan sääntöjä, jos tarkemmin analysoidaan...ei täällä ole taidettu ennenkään kenellekään joukolla tai lynkkausporukalla pelikieltoja äänestää.
Niin varmaan meneekin. Jatkuva sisällön puute, hauskuuden yliyrittäminen ja totaalinen kieltäytyminen oikeasta keskustelusta keskustelupalstalla on laskenut tolerenssini ajan kuluessa nolliin. Jos ervan ainoana tarkoituksena on saada ihmiset vittuuntumaan - ja ilmeisesti näin on - niin rasti ruutuun vain minun kohdallani.

Mutta mutta - jos asenteeni rikkoo palstan sääntöjä, niin sittenpähän rikkoo. Bannia vaan mulle. Mutta kyllä täällä muitakin henkilökohtaisuuksiin meneviä ajojahteja harrastetaan, parhaillaankin. Ihan arvostettujenkin kirjoittajien toimesta. Käy vaikka katsomassa NHL-puolta.

Ja höllääs nyt sitä vyötä vähän sinäkin.
 
Golden AWe kirjoitti:
Kyllä tuo sinun henkilökohtaisuuksiin menevä ajojahtisi Ervaa kohtaan menee jo yli ja rikkoo palstan sääntöjä, jos tarkemmin analysoidaan...ei täällä ole taidettu ennenkään kenellekään joukolla tai lynkkausporukalla pelikieltoja äänestää.

Vaikka lainauksessa ei 'minua' tarkoitetakaan, niin sivustaseuranneena on hyvä kysyä, että mitä sääntöpykäliä tämä "henkilökohtaisuuksiin menevä ajojahti" rikkoo?

Ja mitä pykäliä tämä mukaniinvitunhauska mies rikkoo? Joku taisi ylempänä jo luetellakin ne sääntökohdat.

Muutenkin on hassua, että kun kerrankin joku uskaltaa sanoa jotain painavaa Suurelle ja Mahtavalle, niin heti ollaan joukolla lynkkaamassa tätä. Tässähän tuntee itsensä ihan neuvostoliittolaiseksi.

Eniten vituttaa tämä tiettyjen tahojen massiivinen perseennuoleminen. Tämä toteutuu luonnollisesti myös moderaattorien toimesta. Oikeastaan nämä laaditut säännöt koskevat vain tiettyä osaa porukasta. Tämä on yksi (ehkä suurin) syy, miksi palstan taso on laskenut viime aikoina pelottavan alas.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Cube kirjoitti:
Sääli, ettet minua tunne, eivätkä viestini aikasempiin "tragedia"-ketjuihinkaan ole ilmeisesti jääneet mieleen (no enpä sitä todellakaan odottaisikaan).
Eivät valitettavasti ole jääneet. Tämä tosin on sikäli hyväkin asia että kun ei liikaa tuijottele ihmisten nimimerkkejä niin tärkeämmäksi asiaksi muodostuu se mitä sanoo kuin se että kuka sanoo. Huumorin ymmärtäminen tosin noin vaikeutuu huomattavasti.

Kerro silti toki mikä pointtisi oli, sillä viestihistoriasta sen selvittäminen ei mikään pieni tehtävä ole. Tuollaisen kohdan sieltä bongasin, mutta siellä oli niin myös paljon mielipiteitä joihin yhdyn täysin:
"olen muuten todella eläinrakas ihminen. Olen mm. monessa yhteydessä todennut, että pakon edessä saattaisin ennemmin tappaa ihmisen kuin vaikka koiran. Mielummin en kuitenkaan kumpaakaan."
Cube kirjoitti:
Jos nyt sääntöihin vedotaan, niin pykälät 7 ja 9 varmaan kävisivät ervan poistoon. Vai oletko eri mieltä? Jos ko. nimimerkki ei ole trolli, niin kuka sitten?
Tuo seiska kohta on niin tulkinnallinen kuin vain voi. Juuri äsken täällä jatkoajassa oltiin yhtä mieltä että netissä pitää saada kertoa juutalais-vitsejä. Mitä taas ysi-kohtaan tulee ("Trollaaminen on kiellettyä.Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet kuohumaan"). Minä uskon tarkoitus oli yrittää vitsailla asialla, jota kirjoittaja ei kokenut niin _hirveän_ vakavaksi. Sellaista Ervan kirjoitushistoria ainakin antaisi ymmärtää.

Ervaan pätenee (hieno sana btw) sama sanonta, kuin jota suurin idolini Jari Sarasvuo käytti: maailman suurimmat maalipaikkohen tuhlaajat ovat olleet Pele ja Wayne Gretzky eli ne jotka yrittävät eniten. Ervan vitsi ei nyt todellakaan uponnut, mutta historiassa on myös iso kasa JA:n parhaita lohkaisuja.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
teroz kirjoitti:
Muutenkin täällä vapaalla puolella saa kyllä sanoa, että kaikki kristityt on vastuussa muslimien tappamisesta ja Irakin sodan rahottamisesta, sanoa "ahneilla on paskanen loppu", kun ihmisiä kuolee helikopteriturmassa...

Sitten mua taas uhkailtiin pelikiellolla, kun nahistelen Jani Haapalaisen ja muiden huippujen asemasta KooKoon joukkueessa nimimerkin Ice Hockey kanssa. Keskustelu oli kenties kärjistynyttä, mutta ei sentään loukannut ketään tai ollut tällä tavalla pröystäilevästi mautonta.
En tiedä kuka on Jani Haapalainen tai mikä tämä mainitsemasi KK on, mutta miksi ihmeessä avoimessa keskustelussa EI saisi sanoa että kaikki kristityt on vastuussa muslimien tappamisesta tai Irakin sodan rahottamisesta? Tokihan nämä väitteet ei paikkaansa pidä tai ainakin niissä yleistetään kohtuuttomasti, mutta silti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös