Cube kirjoitti:
Sääli, ettet minua tunne, eivätkä viestini aikasempiin "tragedia"-ketjuihinkaan ole ilmeisesti jääneet mieleen (no enpä sitä todellakaan odottaisikaan).
Eivät valitettavasti ole jääneet. Tämä tosin on sikäli hyväkin asia että kun ei liikaa tuijottele ihmisten nimimerkkejä niin tärkeämmäksi asiaksi muodostuu se mitä sanoo kuin se että kuka sanoo. Huumorin ymmärtäminen tosin noin vaikeutuu huomattavasti.
Kerro silti toki mikä pointtisi oli, sillä viestihistoriasta sen selvittäminen ei mikään pieni tehtävä ole. Tuollaisen kohdan sieltä bongasin, mutta siellä oli niin myös paljon mielipiteitä joihin yhdyn täysin:
"olen muuten todella eläinrakas ihminen. Olen mm. monessa yhteydessä todennut, että pakon edessä saattaisin ennemmin tappaa ihmisen kuin vaikka koiran. Mielummin en kuitenkaan kumpaakaan."
Cube kirjoitti:
Jos nyt sääntöihin vedotaan, niin pykälät 7 ja 9 varmaan kävisivät ervan poistoon. Vai oletko eri mieltä? Jos ko. nimimerkki ei ole trolli, niin kuka sitten?
Tuo seiska kohta on niin tulkinnallinen kuin vain voi. Juuri äsken täällä jatkoajassa oltiin yhtä mieltä että netissä pitää saada kertoa juutalais-vitsejä. Mitä taas ysi-kohtaan tulee ("Trollaaminen on kiellettyä.Tällä tarkoitetaan viestejä, joilla pyritään tietoisesti saamaan lukijoiden ja kanssakirjoittajien tunteet kuohumaan"). Minä uskon tarkoitus oli yrittää vitsailla asialla, jota kirjoittaja ei kokenut niin _hirveän_ vakavaksi. Sellaista Ervan kirjoitushistoria ainakin antaisi ymmärtää.
Ervaan pätenee (hieno sana btw) sama sanonta, kuin jota suurin idolini Jari Sarasvuo käytti: maailman suurimmat maalipaikkohen tuhlaajat ovat olleet Pele ja Wayne Gretzky eli ne jotka yrittävät eniten. Ervan vitsi ei nyt todellakaan uponnut, mutta historiassa on myös iso kasa JA:n parhaita lohkaisuja.