Mainos

Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan toimitukselle ja moderaattoreille

• 202 449
  • 1 499
Tila
Viestiketju on suljettu.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Pee
Anteeksi, "vilpertti", otsikossa nyt vain sattui lukemaan, että "Kysymyksiä ja kommentteja Jatkoajan TOIMITUKSELLE ja moderaattoreille". Näin ollen lienee sangen loogista, että voin antaa palautetta myös toimitukselle, mutta näemmä sitten en.
EI OLE! ;)
joo sori, kannattais hankkia silmät täälläpäin, hehe... "kello oli niin paljon jnejne"

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kirjoitusoikeuksien poistaminen palstan toimivuuden takia

Juokaa kuravettä!!!

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Kirjoitusoikeuksien poistaminen palstan toimivuuden takia

Viestin lähetti secord
Juokaa kuravettä!!!

Niinpä, mikäs päivä tänään olikaan? :-).

Kyllä kun aamulla heräsin ja menin koneelle lukemaan uutisen niin syke nousi, hetken päästä ymmärsin kuitenkin jujun ja aamukahvit lensi näppikselle. Hauska pila tosiaan. Ajatelkaa nyt jos arvonnassa olisi tullut esille JHag:in, Seniorin, Oloneuvoksen y.m. nimet, olisi palstan taso laskenut päivässä aika roimasti. Tosin tuolloin olisi myös "paska palvelin" tosin korjaantunut heti sillä näiden herrojen kirjoitukset taitavat olla noin 50% tänne kirjoitetusta tekstistä :-).

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuravettä ? Itse ainakin olen saanut yv:llä tiedon kirjoitusoikeuksien menetyksestä eli arpa on osunut kohdalle. Uudessa hakemuksessa vanha kirjoittaja pääsee edelle. Asia varmistetaan siten että pitää laittaa koneen ip-osoite mukaan jotta voidaan katsoa että ei ole huijareita mukana.

Miten tuollainen ip-osoite katsotaan kun en noista tietokoneista paljoa ymmärrä. Se on ilmeisesti koneelle joku tunnus vai ? Osaako kukaan neuvoa. Pitäisi varmaan tuonne tietokone-expertit ketjuun laittaa.

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti kapa76
Kuravettä ? Itse ainakin olen saanut yv:llä tiedon kirjoitusoikeuksien menetyksestä eli arpa on osunut kohdalle.

Minä myös sain vastaavan ilmoituksen. Meneekin iltapäivä siinä, että kopioin "parhaimmat" kirjoitukseni täältä omalle kovalevylle.

No jospa tänne vielä joskus pääsisi takaisin. Ainakin toistaiseksi tämä on kuitenkin viimeinen viestini tänne, joten kiitokset kaikille keskustelusta ja onneksi on muutamien kanssa vaihdettu puhelinnumeroita, joten pidetään yhteyttä vastakin.

Morjens!

Oiva

Edit: miten se IP-numero selvitetään? Kuten Kapa76, niin minäkään en tajua koneista paskaakaan ja siksi tarvitsisin apua tässä asiassa, niin voin joskus päästä tänne palstalle takaisinkin.

Viimeksi muokattu:

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Kapa ja Oiva !

Heh heh....;-)

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori nyt että "pilasin" jutun :-). Oiva ja kapa76 kuitenkin ovat juonessa mukana tai sitten JA:n väki on vienyt pilan niinkin pitkälle että ovat vielä lähetelleet yksityisviestejä niin että jotkut pässit menisivät lankaan.

Miksiköhän aiheesta ei olisi avattu ketjua mikäli tämä totta olisi. Ja onkin selvää ettei kenenkään "hyvän" kirjoittajan oikeuksia poistettaisi vaikka arpa toisin sanoisikin.

Nyt voi hyvällä omatunnolla vielä pilata pilan kun kello on yli 17 jolloin asianomaisille olisi pitänyt tieto kohtalosta kantautua.

Mutta, helvetin hyvä läppä tosiaan.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Viestin lähetti lintu
Sori nyt että "pilasin" jutun :-). Oiva ja kapa76 kuitenkin ovat juonessa mukana tai sitten JA:n väki on vienyt pilan niinkin pitkälle että ovat vielä lähetelleet yksityisviestejä niin että jotkut pässit menisivät lankaan.

Tämäkin party pooper pyytelee anteeksi, mutta niin hyvä läppä että meinasin siihen itsekin langeta! Samaa mietin, että joko Oiva ja Kapa mukana tai sitten modet menny hieman pidemmälle joidenkin kohdalla.

nimim. yksityisviestejä vilkuillut

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Arvoisat moderaattorit!

Miksi kirjoitusoikeuksia on myönnetty myös tyhmille ja toistaitoisille kirjoittaille? Miksei laatua malteta pitää kriteerinä?

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Tunkki
Arvoisat moderaattorit!

Miksi kirjoitusoikeuksia on myönnetty myös tyhmille ja toistaitoisille kirjoittaille? Miksei laatua malteta pitää kriteerinä?

Kysyy tällaista ja kuitenkin osoittaa heti itse kuuluvansa jos ei kumpaankin, niin ainakin toiseen itse mainitsemaansa "ihmisluokkaan". Mitenkäs nyt näin? Eihän tämä ollut provoketju, vai?

Minä taas olen niin tyhmä, että vastasin moderaattoreiden puolesta. Anteeksi, ei tule toistumaan.

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Riittääkö Hämiksen pokeri taas?

Haluaisin ihan rakentavassa hengessä kysellä miten Hämiksen moderaattorit ovat tällä kertaa aikoneet jättää omat poikansa ilman penaltteja TPS-HPK- ketjusta?

Entä miten vaikeneminen asiasta ja tekemättömistä päätöksistä on tällä kertaa tarkoitus hoitaa?

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Pressiboxi:

Tuollaisia tekstejä varten on olemassa tarkoitukseesi huomattavasti paremmin sopiva ketju. Sen nimi on muistaakseni Provoketju. Et voi olla niin yksinkertainen, ettet ole tutustunut moderaattoreiden jakaantumiseen eri joukkueiden edustuksen suhteen ja siihen, että he tietääkseni ovat jäävejä antamaan penalttia "omilleen". Mainostamaasi rakentavaa henkeä en löytänyt vielä viidennelläkään lukukerralla. Tällä kertaa en pysty laittamaan sitä omaan piikkiini, vaikka kuinka yritän.

Keskustelupalstoissa on se loistava ominaisuus, että Turun murre ei erotu kirjoitetussa tekstissä.

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Ossi
Keskustelupalstoissa on se loistava ominaisuus, että Turun murre ei erotu kirjoitetussa tekstissä.

Viestin lähetti Ossi
Tuollaisia tekstejä varten on olemassa tarkoitukseesi huomattavasti paremmin sopiva ketju. Sen nimi on muistaakseni Provoketju.

Tee niin kuin sanon, älä...

L

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Miksi tavalliset rivikoirjoittajat astuvat tässä ketjussa jumalten tontille. Miksei moderaattorit itse vastaa kysymyksiin?

Tunkki:
Nyt vastaamme. Me emme ole täällä palstalla jatkuvasti valvomassa kaikkea, vaan meillä on myös oma elämä olemassa.
Teemme tätä hommaa silloin kun me ehdimme.

Kirjoitusoikeuksista sen verran, että hakemuksia tulee kuukausittain sadoittain. Useimmilta kysytään ja vaaditaan perustelut, miksi juuri hänet pitäisi hyväksyä Jatkoajan keskustelupalstalle.
Toisinaan virheitä tapahtuu kaikille, myös meille. Olemme inhimillisiä, koska olemme ihmisiä.

Mikäli joku kirjoittaja ei ole kirjoitusoikeuksien arvoinen, poistamme hänen oikeudet.
Lisäksi me määrittelemme pitkälti sääntöjen mukaan, mitkä ovat kriteerit poistaa joku kirjoittaja. Meillä on myös mahdollisuus soveltamiseen, mikäli tarvetta on. Jokainen tapaus käsitellään aina erikseen, eikä mitään tarkkaa taulukkoa ole.

Pressiboxi:
Hämiksen moderaattorit?
Viime aikoina saadun palautteen mukaan olemme HIFK-moderaattoreita..
"Rakentavassa hengessä" kysytty kysymys, jossa samassa lausessa väitetään Moderaattoreita Hämiksen moderaattoreiksi, ei kyllä kuulosta siltä mitä sen pitäisi olla.

Moderointi ei ole helppoa, ja sitä tehdään vapaaehtoisesti.
Joskus käsiteltävät asiat kestävät kauemmin, joskus vähän vähemmän. Moderaattoreilla on toki oma suosikkiseura, mutta HPK ei todellakaan ole missään ylivertaisessa asemassa. Lisäksi jokainen moderaattori jäävää itsensä, mikäli käsiteltävä tapaus niin vaatii.

Olemme kyllä havainneet tuon välieräketjun ja siinä olleista kirjoittajista on kyllä keskusteltu. Kuten aikaisemmin tässä viestissä on sanottu. Joskus moderointi kestää kauemmin, joskus vähemmän. Teemme päätökset niistä lähiaikana, ja ilmoitamme kyllä, mikäli tarvetta on.

Teidänkin ystävälliset Moderaattorit

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Moderaattorit ovat niinkuin tuomareita. Eikö tuomareidenkin sanota olevan jonkun yhden tietyn seuran puolella? Jep. Kyllähän ne kaikki maksettuja on. Koko porukka on täynnä Nivala Cowboysien kannattajia. Samalla tavalla kun tuomaritkin suosii Jokereita etc. Asiaakin oli. Jatkoajan toimitukselle.

Olen ymmärtänyt, että jatkoaika kokeen jonkinlaisen ulkoasullisen muutoksen lähiaikoina. Onko uutisten arkistointiin tulossa muutoksia? Nimittäin jos tahtoo lukea jonkun tietyn joukkueen tai tietyn pelaajan uutisia, niin se on aika hankalaa. Hakumoottori olisi luultavasti kaikkein paras vaihtoehto tähän ongelmaan. Voisi hakea uutisia tai kolumneja jostain tietystä pelaajasta, seurasta tai jopa jonkun toimittajan kaikki kolumnit.

Nythän esimerkiksi Mestiksen kaikki vanhemmat uutiset ovat peräkkäin arkistoissa ja jotain tiettyä juttua sieltä ei kovin helposti löydy (Tiedän mitä etsin, mutta en löydä). Olisi myös hyvä jos jokaisen seuran sivulle voisi laittaa jonkun napin, josta voisi lukea kaikki seuraa koskevat uutiset ja kolumnit vaikka jatkoajan perustamisesta lähtien jos tahtoo.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Jaska85
Nimittäin jos tahtoo lukea jonkun tietyn joukkueen tai tietyn pelaajan uutisia, niin se on aika hankalaa.

Pelaajien kohdalla ei niinkään hankalaa. Pelaajaa koskevat uutiset olen ainakin minä löytänyt linkitettynä tuolta pelaajakortin alaosasta. Vaan parempaa arkistoa minäkin kaipailen. Lisäksi sitä, että aiempien kausien tilastot olisivat saatavilla. Esimerkiksi tuosta joukkueiden värikoodillisesta tuloslistasta on niin helppo katsoa aiemmat tulokset, että olisi mukava nähdä ne esim. toissa kaudeltakin. Toivottavasti uudistuksessa on moisia asioita huomioitu.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitetaan vaikka tähän kommenttia, Jatkis oli IS:n urheilusivuilla esillä, hieno homma tekijät ja modet - jatkakaa hyvää työtä!

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Eikö Jatkoajan toimituksella ole käytössään Mike Riccin kuvan lisäksi kenenkään muun San Jose Sharks-pelaajan kuvaa, onko kyseessä kenties hyväkin sisäpiirin vitsi, vai miksi ihmeessä sivuston NHL-uutisia lukevat joutuvat lähes päivittäin katselemaan maailman rumimman jääkiekkoilijan pärstää milloin missäkin jutussa? Ärsyttää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.