Käsihän siinä murtui, joten suosittelen reissua optikolle.Eka kyllä näyttää siltä, ettei osu suoraan sormille.
Käsihän siinä murtui, joten suosittelen reissua optikolle.Eka kyllä näyttää siltä, ettei osu suoraan sormille.
Vastaan viiveellä, ja vastaan kysymyksellä. Jättäisitkö itse menemättä puolustamaan joukkuetoveria tällaisessa tilanteessa? Niin, niinpä. Jätkälle tuntui tulevan yllätyksenä, että omia puolustetaan näissä tilanteissa. Ehkä nyt sen IFK:n joukkueelle räksyttämisen vielä joten kuten ymmärsi, mutta kun osansa sai yleisökin, niin viimeistään siinä olisi ollut fiksumpaa pitää jo turpa kiinni.Pakko on hieman kysyä tästä lisää.
Jos olet vetänyt taklauksen (minkä tiedät itsekkin olleen paha) ja sua tullaan porukalla ryöpyttämään - tästä lähdet luistelemaan kohti suihkua/pukukoppia ja sinulle räksytetään koko sen matkan IFKn vaihtoaitiosta. Olet edelleen tunnekuohussa tapahtuneesta tilanteesta. Olisitko itse vain turpa kiinni ja ottaisit kaikki "saatanat perkeleet" vaan tylysti vastaan ja poistuisit pukukoppiin?
Niin, en itsekkään ottaisi.
No eihän se tullut hänelle yllätyksenä. Oli heti valmis, että nyt tulee runtua tuosta niitistä.Vastaan viiveellä, ja vastaan kysymyksellä. Jättäisitkö itse menemättä puolustamaan joukkuetoveria tällaisessa tilanteessa? Niin, niinpä. Jätkälle tuntui tulevan yllätyksenä, että omia puolustetaan näissä tilanteissa. Ehkä nyt sen IFK:n joukkueelle räksyttämisen vielä joten kuten ymmärsi, mutta kun osansa sai yleisökin, niin viimeistään siinä olisi ollut fiksumpaa pitää jo turpa kiinni.
No juu, nämä on näitä. Kyllähän se on selvää, että kun rapatessa roiskuu niin suukin käy, puolin ja toisin. Ja myönnetään nyt, että kyllä se yleisön osaltakin voi reagoinnista pidättäytyminen tehdä tiukkaa. Sen tiedän omastakin kokemuksesta, tosin laji oli eri. Saatiin piirisarjamittelössä vierasottelussa poikkeuksellisen fanaattiselta yleisöltä paljonkin kuittailua, ja monesti kyllä teki mieli sanoa takaisin. No sain onneksi pidettyä suuni ja vastauksen huuteluunkin sain annettua parhaalla mahdollisella tavalla, eli tekemällä maalin. Tuntui aika hyvältä pistää se yleisö vähäksi aikaa hiljaiseksi ;)No eihän se tullut hänelle yllätyksenä. Oli heti valmis, että nyt tulee runtua tuosta niitistä.
Tunteet pinnassa niin näitä sattuu. Rapatessa roiskuu. Se, jos sulle jotain huudetaan ja sul on tunteet pinnassa niin kyllä siinä aika usein tulee itsekkin takaisin huudeltua. Olitpa jääkiekon pelaaja tai et.
Jutin sanoin mennään eteenpäin ja toivotaan, että Halttunen on pian kunnossa.
KooKoon Andersson taklasi Seväsen laitaan 2min jäähyn arvoisesti. Seväselle tuli tästä Kiven mukaan aivotärähdys. Oliko jossain tietoa meneekö tämä kurinpitoon vai jääkö tuo temppu 2min jäähyn arvoiseksi?
"Anderssonille matsi tuotti ristiriitaista tulosta, sillä toisessa erässä hän iski poikittaisella mailalla Ässien Roni Sevästä. Tuomio oli kahden minuutin jäähy selästä taklaamisesta. Ässien päävalmentajan Karri Kiven mukaan maila osui Sevästä päähän ja isku aiheutti aivotärähdyksen."
"Head up boy" voisi tuomari todeta ja levitellä käsiään.Hyvin samantapainen tuo Karlssonin taklaus Hyryyn kun Sissonsinkin. Hyry on häiritty ja katselee kiekkoa eikä odota yhtään että joku voisi tulla vastaan. Karlsson ei nosta käsiä, mutta toisaalta osuu leukaan ja ansaitusti ulos. On saatana jos jo toinen pelaaja lähtee kuuden pelin huulille tilanteesta missä ei voi puhua mistään törkeästä vahingoittamisesta.
Paitsi ettei edes hidastusten mukaan osu päähän.Löytyy paljonkin yhtäläisyyksiä kyllä noissa. Isomman jengin junnu vs KalPan kokeneempi ulkomaalaispakki. Junnu tulee tilanteeseen pää todella alhaalla jonka johdosta muuten aika puhdas taklaus osuu päähän.
Nämä on näitä kanssapelaajan kunnioituksen liittyviä kysymyksiä. Onneksi valtaosa nykykiekkoiljoista jättää nämä maalin takana vastapalloon vedot kokonaan tekemättä. Jos kuitenkin päätät vetää vastapalloon, pitää olla erityisen tarkkana, ettet osu suoraan päähän. Noissa tilanteissa voimat ovat liikesuunnista johtuen tosi kovat.Hyry on häiritty ja katselee kiekkoa eikä odota yhtään että joku voisi tulla vastaan.
Minä katsoin, että osuu olkapäällä ihan suoraan päähän ja vielä tarkemmin leukaan.Paitsi ettei edes hidastusten mukaan osu päähän.
Katsotkohan oikeaa hidastusta? Ei tuo oikeastaan edes osu muualle kuin naamaan.Paitsi ettei edes hidastusten mukaan osu päähän.
Jaa. Minusta on vittumainen tapa, kun vetää kanssapelaajaa vastapallosta suoraan päähän. Tämä siis riippumatta kanssapelaajan asennosta. Noissa pitää olla taklaajan tarkkana, koska on kuitenkin tupla voimat pelissä.Onhan tuo vittumainen tapa kun kassiensa nousemista pitää kesken pelin tarkistella.
Mielestäni taklattavan pitää olla tarkkana.Jaa. Minusta on vittumainen tapa, kun vetää kanssapelaajaa vastapallosta suoraan päähän. Tämä siis riippumatta kanssapelaajan asennosta. Noissa pitää olla taklaajan tarkkana, koska on kuitenkin tupla voimat pelissä.
Vittumainen tapa itsensä kannalta pelata pää munissa. Varsinkin kun takaaja taklaa puhtaasti ja ei nosta käsiään.Jaa. Minusta on vittumainen tapa, kun vetää kanssapelaajaa vastapallosta suoraan päähän. Tämä siis riippumatta kanssapelaajan asennosta. Noissa pitää olla taklaajan tarkkana, koska on kuitenkin tupla voimat pelissä.
Ilmeisesti itse et katsonut oikeaa hidastusta. Pää osui ehkä Karlssonin selkään mutta ei minnekään muualle.Katsotkohan oikeaa hidastusta? Ei tuo oikeastaan edes osu muualle kuin naamaan.
Ilmeisesti itse et katsonut oikeaa hidastusta.
Suoraan päähänhän tuo tuli kuin voi.
Kyllähän tuo päähän lasahtaa.
Osui päähän
muuten aika puhdas taklaus osuu päähän.
Karlsson ei nosta käsiä, mutta toisaalta osuu leukaan ja ansaitusti ulos.
Et ilmeisesti jaksanut yhdestäkään lukea ensimmäistä riviä pidempään.Ei kyllä mää luulen, että mulla on oikea hidastus kuten ilmeisesti muillakin. Tarkastahan vielä toisen kerran.
Niin, että sinun suositus on seuraavaa: hiihdä pää munissa niin sun ei tarvii pelätä taklausta.Jaa. Minusta on vittumainen tapa, kun vetää kanssapelaajaa vastapallosta suoraan päähän. Tämä siis riippumatta kanssapelaajan asennosta. Noissa pitää olla taklaajan tarkkana, koska on kuitenkin tupla voimat pelissä.
Itseasiassa ei ole yhtään eri asia.On täysin eri asia osuuko se näädän pää selkään vai tuleeko siihen päähän olkapää tai kyynärpää.
Nyt tilanne oli jälkimmäinen eli ei päähän kohdistunut taklaus.