Monta päätaklausta Wilson on jakanut ison kieltonsa jälkeen?
Vai tulkitsinko tän nyt ihan väärin
No mielestäni kyllä. Siinähän puhuttiin vastustajan mörön noutamisesta ja turpaan saamisen uhasta eikä pelikielloista.
Minusta tämä silmä silmästä hammas hampaasta logiikka ontuu aika paljon. Siis tavallaan ymmärrän sen ja itsekin toisinaan ajattelen niin, esim. jotain raiskaajaa kohtaan on aika vaikeaa tuntea armoa.
Mutta silti, jos tuolla linjalla mentäsiin/jatkettaisiin, niin mihin se ikinä loppuu? Miten voi tuomita jonkun jostain - jos tekee itse samaa? Ja aiemmin oli goonimeininki, eikö silloin tapahtunut törkeyksiä muka? No mielestäni kyllä tapahtui ihan samoin - silloin vain oli vielä sen lisäksi se et päät sai osumaa turpaan vedoista jne. .. parempi? No minun mielestä ei.
Ja sitten juuri se, että nyt "mäntylä sai mitä ansaitsi" .. ? no eikö samalla logiikalla nyt seuraavassa pelissä Taavin sitten pidä saada mitä ansaitsee? Joku ajaa täydellä höyryllä yli ja taklaa sen ensiviikolle ja sairaalaan? ja sitten taas se taklaaja, turpaan ja sairaalaan vittu ajoi Taavin sairaalaan.
Huomaako tässä kukaan muu sitä mikä minusta ontuu? Mihin se ikinä loppuu?
Eikö kuitenkin olisi parempi, kuten mitä yhteiskunta ja säännöt ja lait ja niiden noudattaminen ja "armo/oikeus" yrittää ja mihin ne pyrkii, että tuomitaan siitä teosta ns. fiksummin ja pyritään oikeasti lopettamaan sellaiset järkevämmin, sillä tavalla ettei ruokita sitä itse lisää.
Vähän kuin se, että älä mene sinne lapsen tasolle samanlaiseksi, vaan käyttäydy aikuisen tavoin ja hoida homma fiksummin.
Kärjistetysti turpaan vedoista halutaan eroon, keinona turpaan vetäminen.. "et saatana aja muiden yli autolla" ja ajetaan siitä ajajasta autolla yli. Mielestäni on aika heikolla pohjalla, ja tätä näkee juuri siellä hiekkalaatikolla kun lapataan lapiolla sitä toista päähän joka löi lapiolla itseä päähän. Mihin se koskaan loppuu jos joku ei lopeta sitä lapiolla päähän lyömistä vaikka itse saikin?