En halua nähdä Tyrväistä Liigassa enää, joten ainakin aloitan oman boikottoni. Lahti-energia, Korlux, Versowood, Lem-Kem Oy, CCM... enempää en googlen avustuksella pelipaidasta irti saanut.
Zinzino ainakin.
Pitää ostaa taas Möllerin kapseleita.
En halua nähdä Tyrväistä Liigassa enää, joten ainakin aloitan oman boikottoni. Lahti-energia, Korlux, Versowood, Lem-Kem Oy, CCM... enempää en googlen avustuksella pelipaidasta irti saanut.
Toivottavasti joku pistää kaverin kylmäksi kaukalossa.
Tätä en muistanutkaan, jospa Tyrväinen otti vain kuivaverianalyysin...Zinzino ainakin.
Pitää ostaa taas Möllerin kapseleita.
Haluatkos kenties applodit tästä, että päätit nostaa 9 päivää vanhan täysin vitsillä heitetyn viestini tähän keskusteluun? Miten tämä liittyy tämän päivän Tyrväisen taklaukseen? Mutta vastauksena kysymykseesi niin tämä ei kelpaa paremman puutteessa enkä ole ylpeä Tyrväisen taklauksesta. Kaikenlaisia piipertäjiä sieltäkin löytyy.Lainataa tuolta toisesta osiosta viimeviikon tiistailta 11.10.2016:
Kertonee ainakin tämän kirjoittajan mielipiteen Tyrväisestä. Ja vielä saikin sen mitä halusi tosin kohde väärä koskien ketjua johon kirjoitti. Kelvannee paremman puutteessa? Ylpeä Antista?
Hauskaahan se on, että oman suosikkijoukkueen pelaajan sikailulta suljetaan silmät kääntämällä keskustelu vastustajan pelaajan tapaan muistuttaa.
Ei mun pitänyt mitään veikata, mutta veikkaan silti, että viisi peliä. Kolme peliä taklauksesta ja kaksi uusijan lisää.
Kohdistui kyllä, mutta sitä minä en kiistänytkään. Kohdistua ja kohdistaa on kaksi täysin eri asiaa rangaistuksellisesta näkökulmasta katsottuna.No kun ylös se nimenomaan kohdistui. Taklattava irti laidasta, niska edellä suoraan plekseihin. Ei mitään puolusteltavaa tuossa.
Taklattavan vastuuta ei pidä unohtaa, mutta ei myöskään liioitella. Kyllähän tuollainen ylinopeus vähentää taklattavan vastuun aikalailla nollaan, ei tätä tilannetta voi mitenkään verrata normaalin taklauksen vastaanottoon kun millisekunti aikaisemmin ei näkökentässä ole vastustajaa 10m säteellä.Tästä päästäänkin lempiaiheeseeni, eli taklattavan vastuu. Kuten Ari Vallinkin toteaa, niin Lehtivuoren tekeminen on vähintäänkin kyseenalaista, kun pää maassa katselee vain kiekkoa eikä ollenkaan katsele ympärilleen tilanteessa, jossa hyvin todennäköisesti tulee mies taklaamaan. Tyrväinen olisi toki voinut jättää ajamatta (ja olisi varmaan pitänytkin), mutta kyllä niiden taklattavienkin pitäisi seurata muutakin kuin kiekkoa. Kiekollinen pelaaja nyt kun on se ainoa pelaaja kentällä, ketä saa sääntöjen mukaan taklata.
Jossain pitää mennä raja omien puolustelun suhteen, mutta Matikaisella tällaista rajaa ei ole. Matikainen on varmasti ainoa ihminen maailmassa, joka olisi hyväksynyt esimerkiksi Bertuzzin ja McSorleyn päällekarkaukset. Ei voi loputtomasti puolustella hullun ylilyöntejä, sanoisi vaan että ei kommentoi tilannetta kun ei ole nähnyt vielä uusintaa tjsp. Aivan vitun säälittävää toimintaa Matikaiselta.Ja ne jotka kitisee Matikaisen kommenteista, niin suosittelen tutustumaan lajiin vähän tarkemmin. Ei kenenkään päävalmentajan kuulu tuollaisessa tilanteessa heittää omaa pelaajaansa bussin alle, vaan heidän takana seistään tilanteessa kuin tilanteessa, vaikka se kuinka olisi moraalisesti väärin. Sitäpaitsi Matikainen totesi myös lehdistötilaisuudessa tyyliin, "mun pitää puolustaa mun pelaajia." Mielestäni rivien välistä pystyy lukemaan jo, että Matikainenkaan ei hyväksy tapahtunutta.
Oikein kylmäksi asti? Eikö ole jännä ajatus, että joku pelaaja saisi toteuttaa tuollaisen fantasian, kuin sinulla on?
Noh, tunnekuohussa läikkyy kirjoittelijoillakin.
Omasta puolestani Tyrsky voisi saada sopivan pituisen palkattoman tauon liigaotteluista.
Niin, ei varmaan kuulu tuomita pelaajaa, jos on tuollaisen roolin ja tehtävänkuvan itse määritellyt. Se vasta olisi selkärangatonta.Ja ne jotka kitisee Matikaisen kommenteista, niin suosittelen tutustumaan lajiin vähän tarkemmin. Ei kenenkään päävalmentajan kuulu tuollaisessa tilanteessa heittää omaa pelaajaansa bussin alle, vaan heidän takana seistään tilanteessa kuin tilanteessa, vaikka se kuinka olisi moraalisesti väärin. Sitäpaitsi Matikainen totesi myös lehdistötilaisuudessa tyyliin, "mun pitää puolustaa mun pelaajia." Mielestäni rivien välistä pystyy lukemaan jo, että Matikainenkaan ei hyväksy tapahtunutta.
Todella brutaali taklaus, vetää ihan sanattomaksi. Tuntuu jääkiekon seuraajana, että ainoa tapa estää tällaisten tapausten kohdalla, on boikotoida sponsoreita. Raha se on, mikä se Lahdessakin pyörittää sirkusta. Täällä oli joku ketjukin sille, mutta en sitä nähnyt aikasemmin niin tärkeänä. En halua nähdä Tyrväistä Liigassa enää, joten ainakin aloitan oman boikottoni. Lahti-energia, Korlux, Versowood, Lem-Kem Oy, CCM... enempää en googlen avustuksella pelipaidasta irti saanut.
Kuten tämä ihmiskyrpä totesi juuri lauantaina: jos näkee vastaanottajan olevan huonossa asennossa, ajaa silti täysiä päin.Tyrväinen tekee on se, että ajaa liian kovaa huonosti valmistautuneeseen pelaajaan