Dragan Dabic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Miten itse pelaisit tilanteen Justinin näkövinkkelistä?
Miten itse pelaisit tilateen pakin vinkkelistä?
Miten itse pelaisit tilanteen Justinin näkövinkkelistä?
Samalla logiikalla Kangasniemen Iikka saisi ajella kavereita polviin koska ei pienempänä asialle mitään voisi...
Hauskaa silti nähdä Pelicans-fanit välillä tuolla puolella pöytää.
No itse ainakin pyrkisin pitämään olkapään ylhäällä, niin minulla olisi mahdollisuus ottaa taklaus vastaan. Jos kiekko ei silloin pysyisi hallussa olisi aika luovuttaa ja ajatella myös omaa turvallisuutta, sillä pelkästään kanssa pelaajat eivät ole vastuussa omasta turvallisuudestani, vaan siihen voi myös itse vaikuttaa. Käytännössä tämän toteuttaminen nopeassa tilanteessa on tietenkin eri juttu.Miten itse pelaisit tilanteen Justinin näkövinkkelistä?
Taas nähtiin miten suomalaisjunnut eivät osaa pitää päätään ylhäällä ja sitten tulee ulkomaalaiset taklaa. Ulkomaalaiset olisivat osanneet pitää päätään ylhäällä.
Hauskaa silti nähdä Pelicans-fanit välillä tuolla puolella pöytää.
Kunnioittaisin hieman vastustajaa enkä ajaisi tuoööaisella voimalla. Tässä tilanteessa paljon vähempikin olisi riittänyt maalin estämiseksiMiten itse pelaisit tilateen pakin vinkkelistä?
On siellä virkistävästi myös Siiskonen ja Blood saaneet pelikieltoa päähän kohdistuneista taklauksistaan. Tyrväisen järjesttömän taklauksen lisäksi.Se ettei Lehtivuori joskus osannut pitää päätään ylhäällä Tyrväisen osuessa kohdalle oli piristävä poikkeus, mutta valitettavasti yksittäinen sellainen.
On siellä virkistävästi myös Siiskonen ja Blood saaneet pelikieltoa päähän kohdistuneista taklauksistaan. Tyrväisen järjesttömän taklauksen lisäksi.
Pelicansin peleissä on kirjaimellisesti sattununut pitkin kautta mutta kauden loppua kohden ovat olleet itse lähinnä ottavana osapuolena. No, sitä saa mitä tilaa.
Eikö muuten Pelicans edes kuitannut tuota mitenkään?
Tää on kyl ihan totta. Kaveri tuntee kyllä taklauskykynsä, miksi täytyy taklata miehestä läpi? Eihän näissä ole mitään vastustajan kunnioittamista.Ensi reaktio tuossa taklauksessa oli, että olipa hurja kova ja puhdas pommi. Pääosumaa ei varsinaisesti haeta, vaan teknisesti puhdasta taklausta. Ainoa mikä tuossa itseäni vähän harmittaa on se, että miksi Finleyn pitää taklata vielä miehestä läpi noissa tilanteissa? Saisi tuolla koolla, vauhdilla ja yllätysmomentilla kaverit kymmenen kertaa kymmenestä silti katolleen. Ei ehkä lähtisi kaverit sairaalaankaan joka kerta. Hodari varmasti odottaa sitä samaa reaktiota pakilta, kuten aina ennenkin eli ei enää tule tuollaista pommia vaan joku runkoon kiinni huitomaan kiekkoa lavasta. Hänen olisi pitänyt tietää, että Finley on jäällä. Aivan kuten jokaisen pitää huomioida Antti Tyrväisen tai vaikkapa Juho Keräsen jäällä olo.
Blood kävi erän päätteeksi summerin soitua tuuppaamassa jonkun IFK-pelaajan selästä laitaan. Syntyi pientä sähinää ja nokkapokkaa, Blood uskollisena kilpparissa ja lopputuloksena aloittivat Gene-Matin kanssa kolmannen erän jäähyaition puolelta. Eli todellisuudessa ei mitään kuitteja eikä ylilyöntejä.Eikö muuten Pelicans edes kuitannut tuota mitenkään?
Yksi syy voi olla kiire. Pääsee paljon nopeammin pysäyttämään, kun ei itse turhia jarruttele.Ainoa mikä tuossa itseäni vähän harmittaa on se, että miksi Finleyn pitää taklata vielä miehestä läpi noissa tilanteissa?
Tappara, HPK ja Kärpät eivät ole tällä kaudella saaneet ensimmäistäkään pelikieltoa. Ongelma ei kuitenkaan ole se, että taklataan se päähän vaan se itku kun omia taklataan kun kaudella on useampaankin kertaan vähätelty oman joukkueen tekoja.Varmasti mutta onko liigassa yhtään porukkaa kellä näitä ei olisi? Liigassa taklataan päähän varmaan kerran kierroksella mutta vain Pelicansin kohdalla se nähdään jonain suurena ongelmana.
Eihän näissä ole mitään vastustajan kunnioittamista.
Miten ihmeessä Pelsuilta ei tullut mitään kuittia tästä?
Tappara, HPK ja Kärpät eivät ole tällä kaudella saaneet ensimmäistäkään pelikieltoa. Ongelma ei kuitenkaan ole se, että taklataan se päähän vaan se itku kun omia taklataan kun kaudella on useampaankin kertaan vähätelty oman joukkueen tekoja.
Tuosta kuitista, kuka sieltä Pelicansilta olisi kaivanut kuittivihkon esiin? Tyrväisen Antti on mukakova jätkä joka ei taida lähteä Finleyn kanssa hippasille, ehkä Blood olisi voinut kaivaa vihkoa esiin, mutta ei kaivanut.
Blood kävi erän päätteeksi summerin soitua tuuppaamassa jonkun IFK-pelaajan selästä laitaan. Syntyi pientä sähinää ja nokkapokkaa, Blood uskollisena kilpparissa ja lopputuloksena aloittivat Gene-Matin kanssa kolmannen erän jäähyaition puolelta. Eli todellisuudessa ei mitään kuitteja eikä ylilyöntejä.