Pavlikovsky
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Toki. Jos Turussa jaksetaan pitää tulta yllä ja puhua siitä, että juuri yhdelle joukkueelle Lahdessa tapahtuu ja sattuu, pitää vääristymät korjata. On jotenkin huvittavaa, että nuo huutelut tulevat juuri Turun suunnalta - joukkueen, joka on sikaillut ehkä eniten tämän kauden liigassa.
Lahtelaista "järjenjuoksua" parhaimmillaan. Ihan tiedoksi sullekin, että esim. Kojon tapausta ei olisi tullut lainkaan jos tämä eräs polvipyöveli ei olisi jahdannut vastustajan kultakypärää jatkuvasti rottailuillaan vittu kuin ei muuta osaisi niin kuin ei taida osatakaan. Sitten ei pysty itse vastaamaan moiseen itse takaisin vaan kyyristyy omaan poteroonsa. Sitten Lahdesta itketään, kun joku käy vähän ojentamassa heidän kultapottaansa, eihän siihen saa koskea. Huikea oli se Byersin vaihtoaitiosta ryntäyskin, rapakon takaa rahdattu puukäsi juoksi toisen hätiin toista "kovanaamaa" varten kuin David Hasselhoff Baywatchissa pelastuskapula kädessä, mutta lyhyeen loppui sekin vääntö, eiköhän siinäkin olisi alkanut Byersilla maila heilumaan jos ei Jonne olisi ottanut isännän otteita käyttöön.
Tällaiset täysin peliä/pelaajia kunnioittamattomat teot ja provosoivat pikkusikailut vain lisäävät lisäämistään noita tempauksia ja Pelsu saa ihan itseään syyttää, koska on ainaisesti tässä aloittava osapuoli. Todella säälittävää, että tuollaista katsotaan vielä sormien läpi. Mutta kun rosteri on täynnä kaiken maailman tyrväisiä ja vartiaisia, jotka koohottavat kuin ravihevoset, niin lienee ihan turhaa muuta odottaa.
Case closed mun puolesta. Luulin, että vain Jyväskylässä ollaan noin vauhtisokeita omille virheille, mutta Lahti on jo oma lukunsa.