Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 98 231
  • 387

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Eckerö Linen matkustajat joutuivat menemään autokannen kautta laivaan eikä edes syytä kerrottu. Iltasanomiin on kuitenkin pitänyt soitella. Ei helvetti sentään.
Jännää, kun nimenomaan tänään minulla oli tarkoitus käydä Tallinnassa, Eckerö Linen uudella Finlandialla. Onneksi sain hyvän työvuoron tähän väliin, niin ei tarvinnut kokea tuota tapahtumaa. Mutta joka tapauksessa minä menen aina sillä aamun vuorolla, joten vaikutusta ei olisi kai ollut ja matka olisi sujunut hyvin. Ei ole ensimmäinen ongelma Eckerö Linella sanotaan viiden vuoden aikana. Voisi sanoa, että Eckerö Linella on ollut enemmän ongelmia kuin muilla Tallinnan laivoilla. Silti ainakin nyt helmikuussa käyn nappaamassa S-Bonukset kotiin Eckerö Linen laivoilla, kun helmikuussa tulee muutenkin sen verran paljon S-bonusostoja. Samalla näkee uuden laivan, Finlandian. Ja 12€:n matka on voimassa ainakin maaliskuun alkuun asti Eckerö Linen nettiasiakkaille.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun matkustin äskettäin kotimaan lennolla ATR-72 -potkurikoneella Flyben siivin. Lentokoneeseen nimittäin kavuttiin sisään sekä poistuttiin ulos peräaukon kautta. Kertakaikkisen rivoa tuollainen, ei minkäänlaista häpyä. Mielestäni näin räikeä symbolisen tajun ylenkatsominen on omiaan rappeuttamaan yleistä makua. Asetelma rohkaisee avoimesti harjoittamaan anaaliseksiä ja homosuhteita. Kuinka likaiseksi tunsinkaan itseni, vaan mitäpä minusta. Lennolla oli sentään naisia, ja lapsiakin. Turmeluksella ei ole rajoja.
 

ferro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NY Rangers, Liverpool, 49ers
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin, kun Suomen Kansallisooppera mainostaa bella figura balettia rinnat paljaina olevilla naisilla. Miksi tämä ei turmele lapsia, kuten kaiken maailman alusvaatemainoksilla sanotaan olevan tapana? Ai niin tämähän on taidetta. Kyllähän se Ville 5v varmasti ymmärtää eron.

Ei sillä, ihan nätit tissit on kyllä mainoksessa, tosin meinasin ojaan päätyä, kun ohitse ajoin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin kun lauantaina olin unohtanut ostaa herne-maissi-paprikaa ja ajoin lähi Siwaan. Eihän siellä myyty kuin herneitä pakasteena ja maissia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun huomasin, että tämän ketjun avausmeemi oli kirjoitettu väärin.

Kyllä ei mielensäpahoittaja ikinä käytä sanaa "taas" tuossa lauseessa.

P.S. Turhaa tuhlausta olisi sellainen.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tässä maassa (voi olla, että muissakin mutta pysytään Suomessa) pahoitetaan mieltä niin paljon, ettei muuta enää ehditä tekemäänkään. Nämä mielensäpahoittajat ovat yleensä täysin turhalla asialla ja voivat minun puolestani suksia...
Pitäisi luoda ketju, jossa toivotetaan hauskaa matkaa kera suksien.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei, mä nyt 12 tuntia myöhässä ilmoitan omasta mielenpahoituksestani.

Tuota MTV3:n julkkis-Diiliä ja ainakin kuvittelin että seuraavaa eli eilistä jaksoa mainostettiin tv:ssä viikonloppuna jollain pätkillä jossa oltiin kaikesta päätellen hallilla IFK:n matsissa.

Osittain tuon takia rojahdin eilen lenkin jälkeen ja muksun nukahdettua väsyneenä sohvalle Diilin pariin, ja vitut siellä ollut jälkeäkään mistään IFK:sta tai lätkämatsista.

Eli mitä ihmettä MTV3, kusetitteko tahallaan jotta tulisi pettymys ja paha mieli, vai tuliko väärän jakson mainospätkiä ulos? Vai kuvittelinko minä ihan omiani ja mitään IFK:ta ei missään kuvissa näkynytkään.

Aivan sama saatana.

Ei kun nythän mä hiffasin! MTV3 varmaan veti koko jakson pikapäätöksellä pois ohjelmistosta, kun jääkiekko on nyt niin paskaa ja kauheaa hirviöhommaa ettei edes Seiska-lehdelle enää kelpaa.
 

Kynäilijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota MTV3:n julkkis-Diiliä ja ainakin kuvittelin että seuraavaa eli eilistä jaksoa mainostettiin tv:ssä viikonloppuna jollain pätkillä jossa oltiin kaikesta päätellen hallilla IFK:n matsissa.

Eli mitä ihmettä MTV3, kusetitteko tahallaan jotta tulisi pettymys ja paha mieli, vai tuliko väärän jakson mainospätkiä ulos? Vai kuvittelinko minä ihan omiani ja mitään IFK:ta ei missään kuvissa näkynytkään.

Olet vain yksinkertaisesti sekoittanut ohjelmat. Seuraavaa Top Chef-jaksoa on mainostettu jäähallikuvilla eikä Diiliä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet vain yksinkertaisesti sekoittanut ohjelmat. Seuraavaa Top Chef-jaksoa on mainostettu jäähallikuvilla eikä Diiliä.
Tämä selvä, ja niinhän se olikin Top Chefin mainos kun nyt tarkemmin mietin.

Kun en noita kokkiohjelmia katsele niin ajattelin pätkän nähdessäni, että pitää varmaan vilkuilla tuota mainostettua jaksoa. Sekoittui sitten Diiliin kun ei sitäkään niin ole tullut katseltua.

Ei mulla ole ollenkaan paha mieli enää.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olet vain yksinkertaisesti sekoittanut ohjelmat. Seuraavaa Top Chef-jaksoa on mainostettu jäähallikuvilla eikä Diiliä.

Semir jahtaa Peltosta lihakirves kourassa? Tuossahan ois ainekset paremmallekkii kokkisodalle.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja sitten saadaan taas hetken päästä lukea lehdistä, että se olikin hevosenlihakirves.

Ja sitten tehdään pääuutinen siitä, että kyseistä hevosenlihakirvestä ei ollut asianmukaisesti desinfioitu ennen jahtaamista. Siitähän olisi voinut saada vaikka jonkun tartunnan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Sopinee tähän ketjuun, tällaisena klassisena mielesäpahoittamisena, tuon alkuperäisen kirjan hengessä:

olen pahoittanut mieleni siitä, että hiihdon mm-kisoissa on nykyään naurettavan "yhdistelmähiihto" kisa- muotona.

Kaipaan vanhaa kunnon "takaa-ajoa": ensin pertsalla väliaikalähdöt ja seuraavana päivänä takaa-ajo-kilpailu.

Oi niitä aikoja, kun Dählie, Myllylä ja Smirnoff kamppailivat kullasta ja kunniasta!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sopinee tähän ketjuun, tällaisena klassisena mielesäpahoittamisena, tuon alkuperäisen kirjan hengessä:

olen pahoittanut mieleni siitä, että hiihdon mm-kisoissa on nykyään naurettavan "yhdistelmähiihto" kisa- muotona.

Tästähän muuten alkuperäinenkin mielensäpahoittaja pahoitti mielensä.

P.S. Kyllä ei ennen ollut hiihtokisoissa takaa-ajolähtöjä, kun ei ollut edes mitään vapaata tyyliäkään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä ei ennen ollut hiihtokisoissa takaa-ajolähtöjä, kun ei ollut edes mitään vapaata tyyliäkään.
Olen kyllä aikamoisen pahalla mielellä, kun puhutaan vapaasta hiihtotyylistä ja silti ne kaikki sivakoivat ihan samalla tyylillä. Kukaan ei erotu joukosta, vaikka tyyli on vapaa. Tomppelit.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen kyllä aikamoisen pahalla mielellä, kun puhutaan vapaasta hiihtotyylistä ja silti ne kaikki sivakoivat ihan samalla tyylillä. Kukaan ei erotu joukosta, vaikka tyyli on vapaa. Tomppelit.

Joo, en oo yhtää freestyleriä bongannu näissä kisoissa. Kusetusta ja herkkäuskoisten pettämistä tällainen termittäminen. "Luistelusivakat" pitäis olla kisan nimi, eikä mikään "vapaan hiihtotyylin kilpailut". Perkule!

Tänään en ole kyllä muilta osin (enkä tuostakaan pahemmin) mieltäni pahoittanut. Upea keli ja talvilomaviikko, niin ulkoilupäivähän tämä on ollut enimmiltä osin. Tai siitä voi jo alustavasti mieltä pahoittaa kun kaukalossa alkaa jäät pikkuhiljaa näin upeilla keleillä sulamaan enkä ole minkään harrasteseuran jäsen että pääsis lätkimään hallille, kun useamman vuoden tauon jälkeen on taas hokkarit löytyny ja useamman höntsäilykerran jälkeen tuntuu vihdoin löytyneen jopa luistelutaito edes jollain tasolla...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Harmittaa vietävästi, kun peli nimeltä jalkapallo on nimeltään jalkapallo. Vihreän veran shakki se on, sillä nimellä sitä kuuluisi kutsua, eikä millään tolkuttomalla raajan ja pelivälineen yhdistelmänimellä. Pääpallo nimenä välttäisi myös jos väärässolijat välttämättä pallon lajin nimeen haluaisivat. Tehdäänhän siinä myös päällä maaleja ja kaikki maalit johtuvat siitä, että päätä on käytetty, vaikka maali tehtäisiin jalalla.

Jos naapurini vielä kertaakaan mainitsee lapsenlapsensa menneen jalkapalloturnaukseen, niin lopetan naapurini tervehtimisen. Pitkään olen jo kulmat kurtussa ja vain sekunnin murto-osan häntä vilkaisten tervehtinyt vaan ei ole älynnyt vihjettäni. Jos ei ala jalkapallopuheet loppumaan, niin lopetan senkin vähän nyökkäämiseen. Eiköhän pane naapurin miettimään. Jahka sen silmäpussit kasvavat, niin huomaan, että nyt on alettu miettiä mitä sitä suusta on päästetty.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun taas kerran hyvät huomenet toivotin postilaatikolla lähitalon lähemmäs 100-päisen lessuperheen isälle. No vastasiko mies tällä kertaa tervehdykseeni?

Kyllä ei vastannut!
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites nämä muut kerrat? Nyt ollaan Suomessa. Ei täällä tervehditä vaan katsellaan kengän kärkiä ja jonkun jutellessa katsotaan kuin lehmä uutta navetan ovea. Suomalaiset on ahdasmielistä porukkaa...
Meillä on töissä varsin omaperäinen sankari tässä mielessä.

Monta vuotta ollaan oltu samassa talossa duunissa, tosin työn puolesta ei pahemmin ole tekemisissä oltu. Joka tapauksessa, tämä nelikymppinen heppu ei tervehdi, hädin tuskin katsoo kohti ja on aivan saatanan hiljainen jurottajaluonne aina kun hänet tuolla näkee.

Mutta avaapas facebook, niin armotonta läppää, kommentointia joka asiaan ja jatkuvaa ilakointia muutenkin. Päivityksiä sinne varmaan 10-20 päivässä, välillä varmaan 10 pariin tuntiin, ja tosiaan siis armottomalla huumorilla siellä menee ja muille huutelee vähän väliä jotain kommentteja.

Ja sitten taas aamulla töissä tulee vastaan, ei katso kohti tai tervehdi, muuta kuin kerran ehkä viidestä kohtaamisesta sieltä saa pienen nyökkäyksen kun aloitteen tekee ja häntä tervehtii.
 

ReijoRotta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Metsänreuna since 1975!!
Nyt ollaan Suomessa. Ei täällä tervehditä vaan katsellaan kengän kärkiä ja jonkun jutellessa katsotaan kuin lehmä uutta navetan ovea. Suomalaiset on ahdasmielistä porukkaa...

Olen kyllä törmännyt suomessa useinkin ilmiöön, että tervehdykseen vastataan vähintään epämääräisellä örähdyksellä tai murahduksella. Toki monesti kumpikaan ei tee aloitetta, joten silloin on ihan ookoo mennä kuuromykkänä.

Kyllä ei paljon vaatisi että edes nyökkäyksen saisi vastaukseksi. Oli varmaan kiire siittämään maapallolle lisää tervehtimistaidottomia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös