Kyllä minä niin mieleni pahoitin

  • 97 785
  • 387

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Jatkoajassa näitä mieliä on pahoiteltu ainakin täällä:

 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa tosiaan tuollainenkin ketju oli jo, ei vaan osunut harhailevan katseeni kohdalle. Tämänhän voi sitten yhdistää vaikka siihen. Ehkä löydän myös vastauksia tähän kovasti mieltäni askarruttavaan ilmiöön.
 

johnnywee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Mielestäni tässä on ajankohtainen aihe, josta olisi mukava saada mielipiteitä esiin.

1. Onko "mielenpahoittamisella" saatu aikaan historian valossa hyviä asioita vai tulkitaanko aiheellinen kritiikki kenties liian helposti juuri mielen pahoittamiseksi?

2. Milloin on tarpeellista pyytää julkisesti anteeksi? Onko julkisella anteeksipyynnöllä suuri merkitys vai onko koko anteeksipyytely vain paineen alla tuotettua sanahelinää?

3. Mikä saa sinut loukkaantumaan? Jokainen meistä kuuluu väkisinkin johonkin ryhmään. Millainen ryhmän arvostelu saisi sinut loukkaantumaan?
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tärkeää on muistaa että riippumatta asiasta itse ei olla koskaan se mielensäpahoittanut taho. Ne on aina muut jotka pahoittavat mielensä. Itse vaan nostetaan aiheellisia kysymyksiä, huvitutaan, kritisoidaan, huomataan oivaltavia analogioita. Ite pahoitit!
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
On edellen syytä muistaa itsekritiikki muiden (varsinkin tiedostavien ja oikeamielisten) edessä. Muista ruoskia kunnolla itseäsi totuuskomission/troikan edessä. Voit ehkä ja jopa saada synninpäästön ennen kuolemaasi, mutta muista, että olet yhä luokkavihollinen ja petturi.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tärkeää on muistaa että riippumatta asiasta itse ei olla koskaan se mielensäpahoittanut taho. Ne on aina muut jotka pahoittavat mielensä. Itse vaan nostetaan aiheellisia kysymyksiä, huvitutaan, kritisoidaan, huomataan oivaltavia analogioita. Ite pahoitit!
Niin, mistä luulet sen johtuvan, että mielet pahoitetaan muiden puolesta? Betoniporsaat, Suvivirret, joulujuhlat, sketsiviihde jne.
Toisten tyhmyyttä ja muiden viisautta?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Niin, mistä luulet sen johtuvan, että mielet pahoitetaan muiden puolesta? Betoniporsaat, Suvivirret, joulujuhlat, sketsiviihde jne.
Toisten tyhmyyttä ja muiden viisautta?

Ymmärsitkö sinä nyt ihan oikein tuon Danan postauksen?

*****

Avauspostaukseen:

1. On saavutettu avoimen keskustelun kautta. Aiemmin on vain luultu niin, hymistellessä vallan päällä

2. Kriisinhallinta on tärkeä taito yritysten johdossa ja lastenkasvatuksessa. Eli kyllä kannattaa. Ja etenkin kuunnella ja ottaa huomioon.

3. En juuri ryhmänä, mutta yksilönä viimeksi kun läheiset eivät malttaneet kuunnella kun kerrankin löysin helvetin hyvän gospelin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Niin, mistä luulet sen johtuvan, että mielet pahoitetaan muiden puolesta? Betoniporsaat, Suvivirret, joulujuhlat, sketsiviihde jne.
Toisten tyhmyyttä ja muiden viisautta?
Minä en usko että mieliä useimmiten pahoitetaan toisten vuoksi. Minä itse kannatan kirkon ja valtion erottamista ja täten sitä että joulujuhlat ei ole tunnustuksellisia tilaisuuksia, joissa syrjittäisiin ketään uskonnon takia. Ihan sama vaikka maassa ei olisi yhtään muslimia.
Betoniporsaista luopuminen lienee ihan urbaanilegenda. Sitten jäljelle jää vähemmistöjen pilkkaaminen tms koulukiusaaminen. Eihän se kieltämättä minulta ole pois jos jotakuta muuta kiusataan, mutta en sitä siihen puuttumista oikein suostu ainakaan pelkäksi tyhmyydeksi kategorisoimaan. Moraalikäsityksestähän tuo kai viime kädessä kumpuaa, että näkee vähemmistöjen suojelun tärkeänä vaikkei itse sellaiseen kuuluisi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä en koskaan voisi kuvitella loukkaantuvani minkään ryhmän puolesta. Sen sijaan yksilöiden puolesta voisin, jos vaikka lapsilleni vittuiltaisiin aiheetta. Mutta ryhmät, kuuluminen johonkin... se on niin sou lääst siison.
 
K

Kiekkokatsoja

Niin, mistä luulet sen johtuvan, että mielet pahoitetaan muiden puolesta? Betoniporsaat, Suvivirret, joulujuhlat, sketsiviihde jne.
Toisten tyhmyyttä ja muiden viisautta?
Muoti-ilmiö. Maailmanpelastus operaatio. "Suvaitsevaisuus".
Nyt ollaan niiiiiin suvaitsevaisia yms.. mutta todellisuudessa ei suvaita edes eriävää mielipidettä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kyllä minä niin mieleni pahoitin (Hyvän) Mielen maantietovisasta.

Siä on nyt vähän sama homma menossa kun siinä jossa hyvien perheiden kiltit pojat, Jontte ja Miko, ovat rakentaneet talo-yhtiön pihalle hienon ja sympaattisen lumilinnan leikkipaikaksi. Sitten sinne hyäkkää tyättömän demariperheen vittumarkoteinit Yge ja Spöde, ryyppäämään ja sotkee linnan seinät kusella piirretyillä vitunkuvilla ja häriökäyttäytyy sekä vittuilee pihan kunnon lapsille. Joulumielihän tästä kärsii, perkele.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Kyllä minä niin mieleni pahoitin (Hyvän) Mielen maantietovisasta.

Siä on nyt vähän sama homma menossa kun siinä jossa hyvien perheiden kiltit pojat, Jontte ja Miko, ovat rakentaneet talo-yhtiön pihalle hienon ja sympaattisen lumilinnan leikkipaikaksi. Sitten sinne hyäkkää tyättömän demariperheen vittumarkoteinit Yge ja Spöde, ryyppäämään ja sotkee linnan seinät kusella piirretyillä vitunkuvilla ja häriökäyttäytyy sekä vittuilee pihan kunnon lapsille. Joulumielihän tästä kärsii, perkele.

Asiallista kieltä pittää käyttää!

Enkä myönnä ainakaan olevani demari, se on vissi!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin. Ensin Johnnhyä moititiaan liian läheisistä väleisistä palstalla viihtyvän rouvan kanssa kun omakin rouva olis.

Sit vielä ojennetaan kielenkäytöstä! Ja vielä nöösipoju yrittää. Jonnhhyä ei tökitä! Hän on lähes loundgemainen pyhimys. Q kääntyy haudassaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä minä niin mieleni pahoitin (Hyvän) Mielen maantietovisasta.

Siä on nyt vähän sama homma menossa kun siinä jossa hyvien perheiden kiltit pojat, Jontte ja Miko, ovat rakentaneet talo-yhtiön pihalle hienon ja sympaattisen lumilinnan leikkipaikaksi. Sitten sinne hyäkkää tyättömän demariperheen vittumarkoteinit Yge ja Spöde, ryyppäämään ja sotkee linnan seinät kusella piirretyillä vitunkuvilla ja häriökäyttäytyy sekä vittuilee pihan kunnon lapsille. Joulumielihän tästä kärsii, perkele.

Kyllä. Jotkut näkee jonkin verran vaivaa laatiessaan näitä eri visoja ja paikalle ratsastaa nopeasti näitä mistään mitään tietämättömiä toistohuumori-torspoja, jotka luulevat olevansa jotenkin huvittavia heitellessään samoja letkautuksia sadannen kerran visaan ku visaan. Eihän nää mitään maailman vakavimpia juttuja oo, eikä tää koko palsta muutenkaan. Joskus itsekin (laadukkaita, huom!) visoja laatineena näen ton kuitenkin pienimunaisten pätemisenä ja säälittävänä touhuna. Asiallinen kritiikki ja huumori ovat asia erikseen. Kiitokset visajärjestäjille ja iso lampaanperse spedeilijöille.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Pahoitan joka kerta mieleni, kun radiosta kanavalta, YLE Puhe, tulee musiikkia.

Mitä vittua sitä ryminää ja räminää, ryskettä ja pauketta pitää sinne tunkea, kun kaikki muut kanavat ovat sitä varten. Haluan kuunnella tylsiä asiaohjelmia politiikasta ja taloudesta ja vaikka mistä, mutta en minkäänlaista musiikkia, silloin kun kanavan valitsen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pahoitan joka kerta mieleni, kun radiosta kanavalta, YLE Puhe, tulee musiikkia.

Mitä vittua sitä ryminää ja räminää, ryskettä ja pauketta pitää sinne tunkea, kun kaikki muut kanavat ovat sitä varten. Haluan kuunnella tylsiä asiaohjelmia politiikasta ja taloudesta ja vaikka mistä, mutta en minkäänlaista musiikkia, silloin kun kanavan valitsen.
On se kyllä vähän vittumaista. Mutta mainitsemastasi epäkohdasta huolimatta Puhe on silti paras radiokanava. Mulla autoradiossa on aina päällä Puhe. Paitsi silloin, kun Radio Suomesta tulee Pekka Laineen Ihmemaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Kale

ace

Jäsen

Pahoitin mieleni Laurin puolesta joka on elänyt umpiossa eikä tiennyt että koronapassin kanssa saattaa joutua esittämään myös henkkarit. Lauri selkeästi pahoitti myös tapahtuneesta mielensä koska päätti avautua tapahtuneesta somessa ja varmaan tiesi että uutiskanavat häntä seuraavat ja asiasta kirjoittavat.

Pahoitin mieleni myös koska Laurilta tämän vääryyden johdosta toppatakki jäi ostamatta ja joutuu nyt raukka palelemaan Levin lomallaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo

Pahoitin mieleni Laurin puolesta joka on elänyt umpiossa eikä tiennyt että koronapassin kanssa saattaa joutua esittämään myös henkkarit. Lauri selkeästi pahoitti myös tapahtuneesta mielensä koska päätti avautua tapahtuneesta somessa ja varmaan tiesi että uutiskanavat häntä seuraavat ja asiasta kirjoittavat.

Pahoitin mieleni myös koska Laurilta tämän vääryyden johdosta toppatakki jäi ostamatta ja joutuu nyt raukka palelemaan Levin lomallaan.
Onneksi Lauri kuitenkin armahti järkkärin eikä todistanut henkilöllisyyttään laulamalla.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Pahoitin mieleni, kun yrittäjä heitti ohjeiden mukaisesti ja mielestäni täysin oikein toimineen henkilökuntansa bussin alle.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
– Pyöröovien jälkeen minulta kysyttiin koronapassia jonka näytin ja sen jälkeen minulta vaadittiin myös henkkareita, joita en näyttänyt, koska minulla ei niitä ollut, kun en kanna henkkareita urheillessani mukanani, Tähkä kertoo Instagramissa.

Miksi henkkarit ei ollut mukana, olikin helvetin olennainen tieto.

"Ai sori hei! Niinku sä oot nyt urheilemassa..? Joo hei tuu vaa sisään ja ostoksille. Sori tosiaan, ei tajuttu heti että oot urheilemassa. Sillon ei tietenkään kanneta henkkareita mukana eikä varsinkaan niitä missään koskaan kysytä. Koska näkeehän sen että äijä on urheilee hei"
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
– Pyöröovien jälkeen minulta kysyttiin koronapassia jonka näytin ja sen jälkeen minulta vaadittiin myös henkkareita, joita en näyttänyt, koska minulla ei niitä ollut, kun en kanna henkkareita urheillessani mukanani, Tähkä kertoo Instagramissa.

Miksi henkkarit ei ollut mukana, olikin helvetin olennainen tieto.

"Ai sori hei! Niinku sä oot nyt urheilemassa..? Joo hei tuu vaa sisään ja ostoksille. Sori tosiaan, ei tajuttu heti että oot urheilemassa. Sillon ei tietenkään kanneta henkkareita mukana eikä varsinkaan niitä missään koskaan kysytä. Koska näkeehän sen että äijä on urheilee hei"
Ja voi että kun ei parka järkkäri tiennyt, että koronapassissa mainittu Jarkko Suo onkin Lauri Tähkä maskin takana. Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ja voi että kun ei parka järkkäri tiennyt, että koronapassissa mainittu Jarkko Suo onkin Lauri Tähkä maskin takana. Kyllä minä nyt mieleni niin pahoitin.
Järkkäri luuli että häntä jekutetaan, Jarkon oikea silmä nikkasi kun väitti olevansa Lauri Tähkä.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Järkyttävää. Veturirahat olisi olleet kasassa, mutta ei kelpaa. Täytynee perustaa yhdistys.

Ilta-Sanomat:
"VR laittaa tänään maanantaina huutokaupattavaksi kymmenen kappaletta Sr1-mallisia vetureitaan.

Veturit on valmistettu alun perin 1970–1980-luvuilla. Ne on mahdollista ostaa kappaleittain niin sanottuna romurautana.

Veturit myydään vain yrityksille ja yhdistyksille suunnatussa huutokaupassa yhdessä Huutokaupat.com-verkkopalvelun kanssa. Pohjahinta on 9 000 euroa kappaleelta."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös