Maikkarilla on se yksi nuori urheilutoimittaja, joka Tulosruudussakin voisi kertoa suupielet korvasta korvaan levittyvän hymyn kera Michael Schumacherin jääneen loppuelämäkseen vihannekseksi. En muista jannun nimeä.
Ettei kyseessä vaan olisi Toni Immonen?
Vakavasta ilmeestä huolimatta juuri tuota jannua tarkoitin.Ettei kyseessä vaan olisi Toni Immonen?
Näin taisin todella tehdä - ja vielä keskellä kirkasta päivää!ed. Työnnyit sit Ikävänkantaja siihen väliin.
Ehdoton ja pyhä velvollisuuteni herrasmiehenä on pyytää tässä tilanteessa naiselta kohteliaasti anteeksi. Siispä: nöyrimmät pahoitteluni, parahin LL!
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun kävin tänään Siwassa.
...
Käyn huomenna Siwasta varastamassa ne kaikki. Jos kiinni jään, niin todistatte sitten, että roskiin olin niitä viemässä enkä itselleni hävyttömyystarkoituksiin hankkinut!
Ai natsitko niitä tähtiä rintapielissään pitivätkin.Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun tällaisia natsipaitoja lastemme päälle pukevat.
Zaran lasten paita herättää vihaa Ruotsissa:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun tällaisia natsipaitoja lastemme päälle pukevat.
Zaran lasten paita herättää vihaa Ruotsissa:
Ihan aiheesta, järkyn ruma paita.
Ei siinä ole mitään erikoista, että myynnissä on rumia paitoja. Kalevan Prismassakin myydään Tapparan fanipaitoja.