Kai se vapaana ja hengissä on. Joensuussa?
Tässä linkki jonnekin Wikipediaan, josta kai näkee, että Teemu on elossa ja Joensuussa?
Silloin, kun Teemu sai puoleksi vuodeksi monoa Lapin yliopistosta, niin olin Rovaniemellä ja Lapin yliopistolla varsin usein, lähes joka arkipäivä. Tuli sitten sen episodin jälkeen hänen Youtubetilinsä stalkattua. Haulla teemu löytyy se Youtube-tili vieläkin.
Kylähulluista puhuen, isäni veli on koko kylän tuntema kylähullu. Asunut palvelutalossa sen jälkeen, kun äitinsä passitettiin vanhainkotiin v. 2003. Hauska mies, kysyy minulta aina tavatessamme, että
onko "Käyttäjänimettömällä" moooRRRsianta, onko, onko, onko "Käyttäjänimettömällä" moooRRRsianta. Sen jälkeen kysyy, että onko minulla savulenkkiä hänelle ja sitten usein noiden päätteeksi valittaa sitä, ettei ole edes viinan tippaakaan. Mystisiä vihkoja hänellä oli ainakin 1980-luvun alkupuolella, muistan ne, kun niissä oli koko vihkot täynnä ykkösiä ja nollia. Tiedä mitä bittijonoista olisi paljastanut, ei hän kyllä lukeakaan osaa eikä kellosta osaa aikaa sanoa. Kello kyllä on aina ranteessa, esittelee kelloaan monille, paitsi isälleni, joka heti vittuilee, että paljonkos se kello nyt on ja setäni siinä sitten sisäänsä tupisee jotakin.
Lisäksi hän muistaa usein tavatessamme sanoa, että jos joku minulle vittuilee, niin sanoa hänelle asiasta, hän kun omien sanojensa mukaan entinen painija, heristää sitten nyrkkiä siinä ja kertoo, että antaa tulla vaan, sano vaan, niin kyllä hän näyttää. Siinä sitten hampaat kitisevät ja nyrkki on ojossa posken vieressä ja mentaalihenkselit paukkuvat!
Kerran, taisi olla vuosi 1999, pesin autoani setäni ja siis mummoni pihalla. Sen jälkeen ei auto käynnistynyt, niin kylähullu setäni osasi heti sanoa vian, että
virranjakajassa on vettä, vettä on virranjakajassa, on vettä, on. No niinpä oli, sen kun kuivasi, niin auto käynnistyi. Oli ikänsä seurannut autoremppoja vierestä, niin jotakin oli oppinut.
Hieno mies tuo setäni.
LISÄYS: Teemu on näemmä aktiivinen täällä:
Youtube-tilinsä.