Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Jos parempaa Rock n Rollia löydätte Hurriganesin jalanjäljillä saa linkata. Oon nähny jätkät monta kertaa livenä mutta Ile Kallio toi siihen vielä sen napsun lisää.
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama.
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama. Tämä 19-vuotias supertähti julkaisi toissapäivänä varsin mestarillisen, 16 kappaletta sisältävän ja lähes tunnin pituisen albumin. Kyseessä on hänen toinen albuminsa. Uskallan väittää, että tämä tulee olemaan Z-sukupolven yksi merkittävimpiä albumeita. Tässä albumin nimikkobiisi ja sen hieno musiikkivideo. Iskee todella kovaa.
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama. Tämä 19-vuotias supertähti julkaisi toissapäivänä varsin mestarillisen, 16 kappaletta sisältävän ja lähes tunnin pituisen albumin. Kyseessä on hänen toinen albuminsa. Uskallan väittää, että tämä tulee olemaan Z-sukupolven yksi merkittävimpiä albumeita. Tässä albumin nimikkobiisi ja sen hieno musiikkivideo. Iskee todella kovaa.
Olihan tämä siisti nähdä Lappeenrannassa viime lauantaina. Nostalgiaa ja nuorenin ainakin 20 vuotta.
Veti ainakin keikan LPRHC-festeillä alkuperäisellä kokoonpanolla. En tiedä jatkosta, mutta kova oli meininki! Toivottavasti jatkaa keikkailua.Mitä ihmettä? Onko Lehtivihreät tehny comebackin????!!!
Toivotaan näin. Keikat, uudet levyt, oma radio-ohjelma, mikä vain kelpaa näiltä. Toi 190477-095X ja mä on kyllä parhaimpia biisejä, mitä on koskaan tehty.Veti ainakin keikan LPRHC-festeillä alkuperäisellä kokoonpanolla. En tiedä jatkosta, mutta kova oli meininki! Toivottavasti jatkaa keikkailua.