Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 022
  • 21 665

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En enää löytänyt viestiä, josta tämän esityksen bongasin (mielestäni joku sen juuri tänne palstalle linkkasi, muta jatkan sitten tässä ketjussa).... Mutta onhan hienoa tuo Princen kitarointi tässäkin kappaleessa, jota olen nyt mota kertaa putkeen kuunnellut:



 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK



Luukas Oja. Sekin esiintyy toivottavasti toteutuvassa Kesärauhassa.

Mutta miten helvetissä kirjaimellisesti sekunteja ennen tätä postausta tajusin bändin nimen kaksoismerkityksen? Vaikka debyyttilevyllä on bändin nimikkobiisi niin, että nimi on kirjoitettuna yhteen?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kasarirokkia.

Whitesnake: Here I go Again AT Donington 1990. Kohta siirryn Axl Rosen johdattaman Guns N' Rosesin paratiisikaupunkiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Smack.

Junnuvuosilta tuttu orkesteri, ja tulihan sitä diggailtua siinä Hanoi Rocksin ohessa. Mutta vasta myöhemmin ymmärsin, miten suuri vaikuttaja Smack on ollut. Gunnareiden Slash on nimennyt Smackin yhdeksi suosikkibändikseen, ja Axlhan on ihan selvä kopio Smackin Claudesta. Ja Rane Raitsikka on yksi suurimpia suomalaisia rock-ikoneita tätä nykyä. Hieno mies.

Laitan vain yhden tuhnuisen pätkän, koska tämä on juuri se, miten Smackin muistan 80-luvulta. Kunnon rokkia ja hassuja eläinasuja. Ihan helvetin kova edelleen. Tehkää itsellenne palvelus ja kuunnelkaa bändin tuotantoa.

Jarkko Jokelaisen Smack-historiikki myös toki työn alla. Vaikuttaa todella hyvältä.


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mojo

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Äsken Emma Gaalan päättänyt Pyhimys feat. Eino Grön - Hyvät hautajaiset, säväytti. Eikka on jumaliste laulellut Olavi Virran ja Tapio Rautavaaran kanssa, nyt lavalla Pyhimyksen kanssa! Hattu päästä, Porin kuningas.

..Äsken studioversio ilmestyi Spotifyyn. Pyhimyksen juttu on kyllä useimmiten toimivaa settiä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki

Hyvää parodiaa junttidiskosta. Letkeä tunnelma ja kunnon juomalaulu, kyllä kelpaa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.

No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.
Ei siellä ole ainakaan vielä läheskään kaikkia mitä on CD-levyinäkin julkaistu. Mutta hyvä alku kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös