Mainos

Kuuntelussa juuri nyt

• 2 000 854
  • 22 821

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pearl Jam julkaisi muutama päivä sitten yli kaksisataa bootleggia Spotifyssä. Niitä on nyt tullut seulottua jonkin verran. Hienoja taltiointeja.

No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin. Tätä uutista olen odottanut. Jotenkin olen pervosti miettinyt, että kuuntelen vielä kaikki nuo viralliset bootlegit.
Ei siellä ole ainakaan vielä läheskään kaikkia mitä on CD-levyinäkin julkaistu. Mutta hyvä alku kuitenkin.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sekalainen seurakunta doom muusikoita päätti näköjään lähteä tekemään Pink Floyd cover levyn. Toimii aika hyvin, kun ei lähdetty millekään funeral doom linjalle, vaan enempi Iommin palvontaa. Jos haluaa jumitusta, niin voi pistää videon pyörimään 0.75 nopeudella. Audio laatu kärsii, mutta onpahan vielä enemmän ganjan hajuinen kokonaisuus.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy