Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 881 312
  • 21 523

ace

Jäsen
Maailman kovin keulahahmo ja mielipideautomaatti Dee Snider julkaisi toissapäivänä toisen sooloalbuminsa Twiated Sisterin jälkeen.

Edellinen For The Love of Metal oli ja on saatanan kova, mutta myös uutukainen Leave a Scar näyttää vaativan useamman kuuntelukerran ennenkuin aukeaa.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama. Tämä 19-vuotias supertähti julkaisi toissapäivänä varsin mestarillisen, 16 kappaletta sisältävän ja lähes tunnin pituisen albumin. Kyseessä on hänen toinen albuminsa. Uskallan väittää, että tämä tulee olemaan Z-sukupolven yksi merkittävimpiä albumeita. Tässä albumin nimikkobiisi ja sen hieno musiikkivideo. Iskee todella kovaa.



 

Durden

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama.

Olen altistunut Billie Eilishille parin vuoden ajan, kun vaimo on alusta asti häntä kuunnellut, ja osaava laulajahan hän on. Ihan mutulla Billie näyttää viehtyneet tuohon kuiskaamalla laulamiseen enenevissä määrin, ja vaimon mielestä jo liikaakin... uutukaista en ole kuunnellut.

Minä taas luukutan "Osaavia metallibändejä" ketjusta bongattua Bloodred Hourglassia. Hyvin on Mikkelin poikien Bodom vaikutteinen poljenta toiminut, mitä pari päivää olen kuunnellut.



 
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama. Tämä 19-vuotias supertähti julkaisi toissapäivänä varsin mestarillisen, 16 kappaletta sisältävän ja lähes tunnin pituisen albumin. Kyseessä on hänen toinen albuminsa. Uskallan väittää, että tämä tulee olemaan Z-sukupolven yksi merkittävimpiä albumeita. Tässä albumin nimikkobiisi ja sen hieno musiikkivideo. Iskee todella kovaa.



Tältä tiedän vain Bad Guyn. Plussaa siitä ettei ihan peruspoppia ole vaan rohkeasti toteuttaa sitä todennäköisesti omaa linjaansa. Ei toi ensikuulemalla kuitenkaan huippuhyvä biisi ollut, kenties ajan kanssa. Hienoa että nää nuoret menestyy ja uskaltaa ja haluaa ottaa vähän tommosta erilaista linjaa kuin autotuneautomixit.

Itse kuuntelen ja katselen pienissä kaljoissa Ghostia jälleen. Tää on kyllä mitä mainion bändi.


 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Forbidden Tomb/Nansarunai - Split

No on kyllä helvetin rujo äänimaailma tällä splitillä. Forbidden Tombin osuus tuo mieleen jotkut kellaritallenteet tai legendaariset rehearsal äänitykset joissa on laitettu kasettisoitin nauhoittamaan musiikkia. Nansarunain osuus on ilmeisesti nauhoitettu samalla kasettisoittimella, mutta yhtye on ollut viereisessä huoneessa.



 

M10

Jäsen
Olen ehkä jatkoajan ainoa Billie Eilish fani, mutta ihan sama. Tämä 19-vuotias supertähti julkaisi toissapäivänä varsin mestarillisen, 16 kappaletta sisältävän ja lähes tunnin pituisen albumin. Kyseessä on hänen toinen albuminsa. Uskallan väittää, että tämä tulee olemaan Z-sukupolven yksi merkittävimpiä albumeita. Tässä albumin nimikkobiisi ja sen hieno musiikkivideo. Iskee todella kovaa.




Et ole ainoa. Olen kuunnellut tässä pari pv tuota uutta albumia ja paranee kuuntelu kuuntelulta. Laadukasta poppia, Billie on lahjakas mimmi.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suurin kiima Kesärauhaa kohtaan laantui Supergrassin peruutuksen myötä, lisää aikataulujen laadinnassa selkeästi minua vastaan tehdyn salaliiton myötä (*) ja vielä lisää nykyisen koronatilanteen myötä, mutta eiköhän silti vähintään Mew soittamassa And the Glass Handed Kitesia pidä käydä katsomassa.





(*) Perjantaina miltei kaikki kiinnostavat (Mewiä lukuunottamatta) niin aikaisin ettei ehdi paikalle ja vielä Lasten Hautausmaa Mewin kanssa päällekkäin ja lauantain lähes alusta loppuun vuorotahti "päällekkäisistä esiintyjistä molemmat kiinnostaa/kumpikaan ei kiinnosta".
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Aloin kuuntelemaan kaikkea kivaa 1977-1980 välin punkkia Suomesta ja sitten muistin että Pelle Miljoona & N.U.S. klassikosta Väkivalta ja Päihdeongelma on aika kova live veto Sielun Veljiltä. Pitihän tämä kaivella. Ismolla meni selkeästi kovaa tähän aikaan. Rytmiryhmä vain takoo monotonisesti eteenpäin. Hieno veto.



 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun eilen kuunneltiin perus punkkia niin nyt on menty sinne hardcoren suuntaan. CMX:n varhaistuotantoa ja Valse Tristeä lähinnä. Aikamääre on laajentunut ihan 90-luvulle saakka. Voisi laittaa jotain muutakin räimettä soimaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Radio Rockilta kuulin eilen ekaa kertaa tään biisin ja on tullu kuunnteltua aika paljon siitä lähtien.



 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitä ihmettä? Onko Lehtivihreät tehny comebackin????!!!
Veti ainakin keikan LPRHC-festeillä alkuperäisellä kokoonpanolla. En tiedä jatkosta, mutta kova oli meininki! Toivottavasti jatkaa keikkailua.
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
Veti ainakin keikan LPRHC-festeillä alkuperäisellä kokoonpanolla. En tiedä jatkosta, mutta kova oli meininki! Toivottavasti jatkaa keikkailua.
Toivotaan näin. Keikat, uudet levyt, oma radio-ohjelma, mikä vain kelpaa näiltä. Toi 190477-095X ja mä on kyllä parhaimpia biisejä, mitä on koskaan tehty.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers


On edelleen ja pitkästä aikaa niin upea piisi. Eikä pelikään kehno ollut. Oli muuten ensimmäinen videopeli-musiikki joka voitti Grammyn.

Kommenteista:

"Hey Chris, I need you to sum up the last 10,000 years of human civilization in a 3 minute song" "Sure, no problem"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös