Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 900 632
  • 21 720

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoin kuunteluteemaani vuoden 2000 unohdetut levyt. Käsittelyyn Smashing Pumkinsin Machina/The Machines of God cd ja siitä voi todeta että olisi parempi levy, jos olisi tiputettu n. viisi turhinta kappaletta pois. Ei jaksa koko 70 minuutin pituuttaan kantaa. Mutta parhaat biisit ovat oikein hyviä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vile Creature - Cast of Static and Smoke

Tähän yhtyeeseen törmäsin ja havaitsin sen nopeasti hyväksi. Ei kenenkään yllätykseksi tämä on roolia johon on sekoitettu sludgea ja kokeellisia elementtejä. Yhtyeellä on myös erittäin hienot www-sivut. Tämän jälkeen voisi ottaa sen uusimman levyn kuunteluun.

 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus


Itse asiassa ei ole.

Vexi Salmi (sanoittaja):
Tarkoitin kappaleen satiiriseksi kuvaukseksi mainiosta maasta, jossa ulkomaalaisille pitäisi jakaa mitali meidän ’ryynästen’ ja ’horttanaisten’ keskuudessa elämisestä. Yleisö kuunteli vain laulun kertosäkeen, ja suurin osa ymmärsi sen täysin päinvastoin, ulkomaalaisvastaisesti. Väärinkäsityksen takia kappaletta ei enää sijoitettu kokoelmalevyille.
 

redpecka

Jäsen
On selvää, että Kauko Röyhkä on jännä persoona ja hyvä kirjoittaja.

Luolanaisessa on niin paljon samaistuttavaa antautumista rohkean ja selviytyväisen muorin otteessa. Minä niin ihailla ja rakastaa myös.




Plus nuo kissat taustalla saavat pienet redpeckat ihan sekaisin. "Tää maa on valtava eikä missään näy valoa. Tää on niin valtava maa ja mä ihailen sun rohkeutta.."
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
What did become in the end of winners and losers
Of the postures that we took to look like men?

Whatever befell Doctor Dee and Edward Kelley
What tortured Austin Spare till he no longer cared?



 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös