Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 893 305
  • 21 671
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Sadetta. YouTubesta löytyy pitkäkestoisia sadevideoita. Ne rentouttavat eivätkä nosta vireystasoa liian tarmokkaasti.
Spotifystakin muuten pääsee kuuntelemaan luontoääniä, jos joskus on sellainen fiilis. Olen tainnut joskus kuunnellakin sieltä sateen ropinaa. Rentouttava ääni kieltämättä.
 

redpecka

Jäsen
Toivottavasti kukaan ei ole unohtanut Kissin jäsenten sololevyjä. Ace Frehley on tietty paras, mutta itse diggaan myös Gene Simmonsin plattasta. Muista ei tarvinne puhua, vaikkakin toki mielenkiintoisia. Kuuntelin tässä äsken tuota Genee... paremmin markkinoituna olisi rollareitten ykklöshitti...ö Vai oliko tässä että Gene vähän liikaakin yritti markkinoida ja matkia kun toiset olivat taas vissiin ihan oikeesti rokkareita.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Toivottavasti kukaan ei ole unohtanut Kissin jäsenten sololevyjä. Ace Frehley on tietty paras, mutta itse diggaan myös Gene Simmonsin plattasta. Muista ei tarvinne puhua, vaikkakin toki mielenkiintoisia. Kuuntelin tässä äsken tuota Genee... paremmin markkinoituna olisi rollareitten ykklöshitti...ö Vai oliko tässä että Gene vähän liikaakin yritti markkinoida ja matkia kun toiset olivat taas vissiin ihan oikeesti rokkareita.

Itselleni on jäänyt peräti yksi biisi näistä sooloiluista mieleen.

Ace Frehley - New York Groove


 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Jotenkin sopii tähän maailman aikaan:





"Tässä ajassa on kaikuja menneistä tuomiopäivistä
näissä hetkissä enää muistikuva järjen häivistä
ajan seireeninlaulu kutsuu mukaan - vastusta
sillä tähän petoon uskoville ei ole tarjolla pelastusta

Jos kiittämättömyys on maailman palkka, tyhmyys on luottokortti
jos ilkeys on jotain mistä olla ylpeä, aukeaa taas leirin portti
ja jos sivistymättömyys on uusi musta
on siinä aikamme totuus, jonka päälle kusta

Ei nälkää itsetuholle
ei aikaa tyhjälle uholle
ei romantiikkaa rappiossa

Kaiken erilaisen vihaaminen on vain mielipiteen ilmaus
väkivallan ja kuoleman ihannointi pelkkä retorinen filmaus
millainen matka on sanoista tekoihin
kun puheet loppuu ja alkaa työt
lihasmuistissa yhä uudet kristalliyöt

Ei nälkää itsetuholle
ei aikaa tyhjälle uholle
ei romantiikkaa rappiossa
ei tyylivoittoa järjen tappiossa"
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Lineaariteeveen vannoutuneena käyttäjänä törmäsin setämiehekkäästi uuteen bändiin menneiltä vuosikymmeniltä:

Muse. Teemalta livekonserttitaltioinnin näyttöön törmäsin ja viehätyin. Alkoi kiinnostamaan, luultavasti tutkin sunnuntaina enemmän.
Kiva tajuta, että jotain aina jää katveeseen, huomaamatta ja ehkä jopa tajuamatta.

Muse. Tuntuu hyvältä bändimusiikilta.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ällällä alkavaa tuoretta suomirokkipunkkia.

Linkopiiltä taas hyvä biisi (Takiainen) pian ilmestyvältä albumilta. Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun miesjäsen pääsee ääneen. Soittivat ne tämän jo kuun alkupuolella G Livelabissa, mutta silloin päävokalistina oli jompikumpi mimmeistä, en ole varma kumpi, mutta varmaan se oli kitaristi-laulaja Eeva,kuten useimmissa biiseissä.





Lapsuus on saanut debyyttilevynsä ulos kahden EP:n jälkeen. Ensimmäinen biisi on siltä ja jälkimmäinen viimevuotiselta EP:ltä.






 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on viimeksi paukkunut tehosoitossa Hypnomen, CMX, Syd Barrett, Jethro Tull, 22 Pistepirkko, Chuck Berry sekä Robert Plant. Eli nuorisomusiikissa edelleen ajan hermolla.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Tonight Aliven Underworld saapui mulle eilen postissa ja tällä hetkellä tuo soi kajareista toista kertaa. Mua ei haittaisi, vaikka Tonight Alive ei enää ikinä julkaisisi uutta musiikkia, koska tämä levy hipoo modernin ajan pop rock-albumina omissa papereissa lähes tulkoon täydellisyyttä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
You're my heart, you're my soul...
Juttu on vaan että en tätä kappaletta itse valinnut vaan se raikaa naapurin ämyreistä (muutaman sadan metrin päästä). Ei tämä nyt mistään huonoimmasta päästä ole naapurin musiikkivalinnoista ole mutta... voisi sitä viettää aikaansa omassa pihassa ilman naapurin musiikin pakkosyöttöä.


 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Timo Rautiaisen albumi Rajaportti. Mm. Jarkko Martikaisen nerokkaita sanoituksia ja Rautiaisen sävellyksiä. Ei voi mennä vikaan.

Elegia

 

SilentMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Giants, Minnesota Timberwolves
Toivottavasti kukaan ei ole unohtanut Kissin jäsenten sololevyjä. Ace Frehley on tietty paras, mutta itse diggaan myös Gene Simmonsin plattasta. Muista ei tarvinne puhua, vaikkakin toki mielenkiintoisia. Kuuntelin tässä äsken tuota Genee... paremmin markkinoituna olisi rollareitten ykklöshitti...ö Vai oliko tässä että Gene vähän liikaakin yritti markkinoida ja matkia kun toiset olivat taas vissiin ihan oikeesti rokkareita.

Vanhan liiton KISS-diggarina en ole koskaan ymmärtänyt Genen sooloa, ihan järkyttävää poppia, vaikka alku onkin mahtava. Minun mielipidettäni ei tosin kannata noteerata, koska Peterinkin soolo uppoaa kuin veitsi voihin...
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä ollaan vähän pienessä pierussa ja kuunnellaan kaikkien aikojen parasta rock kappaletta . Se ei ole Led Zeppelinin Strairway to heaven joka on äänestetty monta kertaa parhaaksi vaan Deep Purplen Child in time joka on saanut huomattavasti vähemmän radio aikaa. Molemmat on helvetin hyviä mutta Deep Purple vie voiton kaikkien aikojen parhaan kitara soolon ansiosta.

 

redpecka

Jäsen
Vanhan liiton KISS-diggarina en ole koskaan ymmärtänyt Genen sooloa, ihan järkyttävää poppia, vaikka alku onkin mahtava. Minun mielipidettäni ei tosin kannata noteerata, koska Peterinkin soolo uppoaa kuin veitsi voihin...
Ehkä joo jos luulee että nää levyt olis Kissiä ja Kissille tehty aikoinaan. En minäkään näistä joskus sata vuotta tykännyt, mutta jälkeen päin kun voi kuunnella ilman sitä Kissin odotus-/painolastia niin.. Mielenkiintoisia, kuten totesin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös