Nyt soi sitten TikTak päässä. Millä siitä nyt pääsee eroon...Korvamadostahan pääsee helposti eroon. Sanot vaan aivoillesi "Hei lopeta", ja taputat käsiäsi nopeasti kaksi kertaa yhteen. Toimii aina.
Nyt soi sitten TikTak päässä. Millä siitä nyt pääsee eroon...Korvamadostahan pääsee helposti eroon. Sanot vaan aivoillesi "Hei lopeta", ja taputat käsiäsi nopeasti kaksi kertaa yhteen. Toimii aina.
Tämä All Out Life taisi olla jokin lahja faneille, kun ei tulevalta albumilta löydy. Tai sitten Slipknotilta tuli painovirhe omalla facebook seinällään, kun ei kyseistä kappaletta siinä ollut. Itse tykkään kyllä tästä uusimmasta. Sikäli vain kun pyritään menemään Iowa tasolle raskaudessaan, on tämä All Out Life juuri sitä muttei löydy kuitenkaan albumista.Slipknotin uusin kipale Unsainted. All Out Life oli omaan korvaan kovempi tältä tulevalta albumilta, mutta ei ole huono tämäkään.
Slipknot - Unsainted [OFFICIAL VIDEO]
The National on julkaissut tänään uusimman levynsä I Am Easy To Find. Vähän on äänimaailmaa taas päivitetty edellisestä levystä. Pitää kuunnella vielä ainakin muutaman kerran lisää ennen tiukan mielipiteen muodostamista.
Olen ollut jo pitkään kyseisen yhtyeen olemassaolosta tietoinen, ja olen ihmetellyt, että miten bändin nimi lausutaan. Jos nyt vaikka menisi levykauppaan, niin kysyisikö että onko teillä sitä Sunn Oota muutamilla oikeanpuoleisilla suluilla?Sunn O)))) - Life Metal
Hypnoottisen hitaita riffejä. Fiilis vähän sama kuin mannerjäätikön valuminen.
Ei ole oikein itselleni vielä iskenyt. Pistin sitten omasta mielestäni yhtyeen parhaan levyn High Violetin soimaan. Järjettömän kova levy, ei voi muuta sanoa.Kolme biisiä koeajettu tältä ja täytyy sanoa, että helvetin lupaavalta kuulostaa. Edellinen levy jäi jostain syystä kylmäksi omalla kohdallani, mutta nyt tältä uudelta albumilta esimerkiksi kappale Rylan edustaa sitä taattua The National laatua johon ihastuin. Kaihon ja melankolian kauniiden sävyjen mestarit.
Ei ole oikein itselleni vielä iskenyt. Pistin sitten omasta mielestäni yhtyeen parhaan levyn High Violetin soimaan. Järjettömän kova levy, ei voi muuta sanoa.
Aviana, kansalle vielä melko tuntematon vasta vuonna 2016 perustettu bändi länsinaapuristamme Ruotsista oli The Word Aliven ensimmäinen lämppäri eli avasi siis toisin sanoen illan lauantaina Nosturilla. Aviana oli myös se bändi noista neljästä jota mä en juurikaan ennen tuota keikkaa ollut kuunnellut paria biisiä lukuunottamatta. Nyt lauantain jälkeen kuitenkin bändin striimatuin kipale Spotifyssa eli Solar sekä elokuussa ulos tulevan sophomore albumin eka sinkku Heavy Feather ovat olleet aktiivisessa soitossa. On se kivaa kun keikalta tarttuu mukaan uusia kuunneltavia bändejä.
Myös toinen lämppäri Of Virtue voitti sydämeni viimeistään siinä kohtaa kun bändin laulaja Tyler Ennis (heh, täysnimikaima Toronton pelaajan kanssa) tuli jutusteltuamme yhteiskuvaan ja antoi mulle kangaskassinkin. Tää heidän tuorein sinkku Thanks For Nothing jonka myös tietysti soittivat siellä sekä Suffer etenkin jytäävät erittäin kivasti kuulokkeista. Tää oli muuten Of Virtuen ensimmäinen ikinä Suomen keikka mutta kovasti kyllä lupailivat tulla uudelleen :) Hieno bändi ja upeita tyyppejä myös siviilissä.
Määrittele hihhulibändi.Ihan vaan mielenkiinnosta, ovatko nämä kaikki bändit ns. hihhulibändejä?
No nyt löytyy jo Spottaristakin. Eka biisi kuunneltu, ei ennustella vielä mitään. Ihan kiva biisi oli. Jotenkin tää kuulostaa jo nyt alun perusteella raikkaammalta kuin kaikki Boxerin jälkeen.The National on julkaissut tänään uusimman levynsä I Am Easy To Find. Vähän on äänimaailmaa taas päivitetty edellisestä levystä. Pitää kuunnella vielä ainakin muutaman kerran lisää ennen tiukan mielipiteen muodostamista.
Tuo koko levy on ollut Spotifyssa perjantaista eteenpäin.No nyt löytyy jo Spottaristakin. Eka biisi kuunneltu, ei ennustella vielä mitään. Ihan kiva biisi oli. Jotenkin tää kuulostaa jo nyt alun perusteella raikkaammalta kuin kaikki Boxerin jälkeen.
Niin niin, sitä juuri tarkoitin. Mulla oli vaan toka biisi vasta menossa, kun kirjoitin viestin. Nyt on kolmas kierros levystä menossa. Ei tää ihan Alligator tai Boxer ole, mutta paljon toimivampi kuin mitä tässä välissä ovat saaneet aikaan.Tuo koko levy on ollut Spotifyssa perjantaista eteenpäin.