Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 896 676
  • 21 696

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten sä nämä piritorin jokerifanit oikein suututit? Minä olen käynyt kerran, ajattelin että laivan piipahtaessa Helsingissä sieltä saisi helpolla pilveä seuraavalle legille, mutta harmikseni tarjolla oli vain piriä ja subua. Eivät silloin uhoilleet tai aukoneet päätä, vaan olivat peruskansalaista asiallisempia. Jotain väärää olet tainnut epähuomiossa sanoa.
Mitä myydäänkö piritorilla piriä? En olisi uskonut. Minä luulin että ne ihmiset muuten vain nojailevat siellä seiniin ja hilluvat.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Kaveri vuosia sitten suositteli ja ei tullut silloin otettua haltuun. Noh, nyt on korjattu asia. Eli Woods Of Ypresiä tullut viime päivinä kuunneltua.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Draama-Helmin Kukkuu. Paras biisi+video-yhdistelmä, jonka olen nähnyt vuosiin, vuosikymmeniin. Okei, musavideoita tulee nähtyä nykyään harvoin, mutta silti.

Kukkuu on hurmaava, hauska, mystinen, transsimainen ja omaperäinen. Kukkuu koskettaa jotain alitajunnassa piilevää luontokaipuuta (vaikkei taida sinällään luonnosta kertoakaan).

Sanalla sanoen: Helmi on ihana. Helmin muotokieltä on kuvattu kokeilevaksi räpiksi tai räpin ja runonlausunnan yhdistelmäksi.

Jos Tapparan maalilaulu olisi pakko vaihtaa, ehdottaisin Kukkuuta. Okei, ei ole ihan tyypillinen maalilaulu, mutta zorbakseen uppoaisi; keinuisin nirvanaan. Luonto herää, kesäkuinen käki kukkuu vastarannalla. Jengi vastaisi: Kukkuu, ja maalivalokin tuotaisiin takaisin.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Shearwater. Jonkun kategorisoinnin mukaan alt/indietä. Minusta tämä on puhtaasti poppia, tosin melko mahtipontista sellaista. Yllättävää tai ei, aika toimivaa sellaista.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Tätä biisiä jotenkin voisi toistaa vaikka vuorokauden putkeen (harvinaisuus).

Rainbow - Stargazer
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Tuli kuunneltua uusin RHCP levy ' The Getaway'.
Oli kyllä väsynyt levy. Tasaisen harmaata ja paksua basson näppäilyä. Yksi-kaksi ihan ok biisi - muuten ei mitään erikoista.
 

gasp

Jäsen
Tästä bändistä en ollut ennen kuullutkaan mutta kun kuulin Radio Rockin Jussi69:n ohjelmassa tämän biisin, niin lähti kuunteluun. Jäätävää tykitystä.

Hellyeah - Hellyeah - YouTube

Surkea äänenlaatu tuossa youtube-versiossa. Spotifyssä parempi.
 

M10

Jäsen
Sammal niminen yhtye. Jotenkin olen tästä innostunut. Nykymusiikin keskellä aika raikas tuulahdus oikeaa soittoa.

Suomen paras yhtye tällä hetkellä. Jos muuten haluaa tehdä heräteostoksia ja ylipäänsä vielä ostaa CD:itä tai älppäreitä, niin Svart Recordsilla alessa Sammaleen tuotantoa (CD:t 3e, LP:t kympin).

Nyt kuitenkin kuuntelussa uusin Gojira, ja voi kyllä todetta, että melkoiseksi kuraksi mennyt tämäkin hieno bändi. Kauas on tultu The Linkistä ja From Mars To Siriuksesta.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jos muuten haluaa tehdä heräteostoksia ja ylipäänsä vielä ostaa CD:itä tai älppäreitä, niin Svart Recordsilla alessa Sammaleen tuotantoa (CD:t 3e, LP:t kympin).
No jopas on! 9 eurolla koko tuotanto. Yleensä ostan vinyyleitä, mutta nyt on liikaa hintaeroa hopeiseen.

Edit. Jos tuo uusinkin olisi ollut kympin niin vinyylit olisin ostanut. Ja kiitos vinkistä...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös