Kas, Brian soittaa kuin Ritchie ja laulaa paremmin kuin Graham. Hyvä esitys.The Brian May Band - Since You've Been Gone (Live At The Brixton Academy) - YouTube
Erittäin hyvä coverin coveri.
Kas, Brian soittaa kuin Ritchie ja laulaa paremmin kuin Graham. Hyvä esitys.The Brian May Band - Since You've Been Gone (Live At The Brixton Academy) - YouTube
Erittäin hyvä coverin coveri.
Hirvittävä russofobi! Kantelen sinusta jollekin!Silmien välliin ryssää.
Joskus takavuosina julkaistiin cd-levyllinen sota-ajan propagandasävyisiä kupletteja, josta linkin takana oleva esityskin on peräisin. Levyjä myytiin joskus poistohintaan tavarataloissa, olisinko Anttilasta omani löytänyt muutamalla kolikolla.
Miten sä nämä piritorin jokerifanit oikein suututit? Minä olen käynyt kerran, ajattelin että laivan piipahtaessa Helsingissä sieltä saisi helpolla pilveä seuraavalle legille, mutta harmikseni tarjolla oli vain piriä ja subua. Eivät silloin uhoilleet tai aukoneet päätä, vaan olivat peruskansalaista asiallisempia. Jotain väärää olet tainnut epähuomiossa sanoa.Lopettivat päänaukomisen ja pari narria lähtikin jo käpälämäkeen.
Mitä myydäänkö piritorilla piriä? En olisi uskonut. Minä luulin että ne ihmiset muuten vain nojailevat siellä seiniin ja hilluvat.Miten sä nämä piritorin jokerifanit oikein suututit? Minä olen käynyt kerran, ajattelin että laivan piipahtaessa Helsingissä sieltä saisi helpolla pilveä seuraavalle legille, mutta harmikseni tarjolla oli vain piriä ja subua. Eivät silloin uhoilleet tai aukoneet päätä, vaan olivat peruskansalaista asiallisempia. Jotain väärää olet tainnut epähuomiossa sanoa.