Sammal niminen yhtye. Jotenkin olen tästä innostunut. Nykymusiikin keskellä aika raikas tuulahdus oikeaa soittoa.
No jopas on! 9 eurolla koko tuotanto. Yleensä ostan vinyyleitä, mutta nyt on liikaa hintaeroa hopeiseen.Jos muuten haluaa tehdä heräteostoksia ja ylipäänsä vielä ostaa CD:itä tai älppäreitä, niin Svart Recordsilla alessa Sammaleen tuotantoa (CD:t 3e, LP:t kympin).
DEPECHE MODE Stripped live in Barcelona - YouTube stripped ..ramu suomessa mutta toki orginaalina
Devotionaalilla varmasti oli lääkitykset kohdillaan, mutta se on silti huikea setti!Itsellä kuuntelussa In Your Room Devotional Tour-videolta. Hurjassa vireessä oli bändi silloin, tokihan dopingitkin olivat mitä olivat. Nykyään suoraan sanoen vähän nyppii tuon Gahanin laulumaneerit. Kova bändihän DM on toki aina.
Kiitti vinkistä, tuoltahan löytyi vaikka mitä mielenkiintoista. Heitetään oma suositus, joka löytyy myös tuolta alesta: Malady. Kelvannee Sammalen ystäville aika taatusti.Svart Recordsilla alessa
Heinäkuun aikana olen nähnyt The Hearingin kahteen kertaan livenä ja sitä myötä on tullut hankittua nuo albumit. Dorianin fyysinen versio on tosin vielä hankkimatta. Aika paljon näitä on tullut viime päivinä kuunneltua ja etenkin Adrian on hieno levy. Vielä näillä kesän keikoilla siltä soitettiin säästeliäästi biisejä uudelta levyltä (perjantaina Konepajan Brunossa tuli Backwards, Rehealsal ja Color Code) - Ringa esitteli innokkaasti loppuunkaluttua syntetisaattoria ja pedaaleja, mutta syksyllä on välineet ilmeisesti kunnossa uusiakin biisejä varten. Backwardsin lisäksi olen erityisen kiintynyt I Dream of Demianiin ja kahdeksan minuuttiseen Kabeldoniin. (Youtube-linkkejä.)The Hearing julkaisi uuden Adrian nimeä kantavan levyn viime perjantaina ja sitä on kuunneltu aika paljon lähiaikoina. Äänimaailma on huomattavasti rikkaampi kuin debyytillä, joka oli hyvin minimalistinen äänimaailmaltaan. Nyt on otettu rohkeammin eri äänimaailmoja mukaan. Ringa Mannerin ääni sopii tähän musiikkiin erinomaisesti.
The Hearing – Backwards (Official music video) - YouTube