Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 898 341
  • 21 709

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole koskaan ollut mikään erityinen Dire Straitsin ystävä. Money For Nothing on mielestäni myös aika kulunut biisi. Silti, pakko myöntää että Wembleyn '85 keikan versio kyseisestä biisistä on erittäin kova veto. Intensiivinen rummuilla pohjustettu intro on jo komea ja koko biisin ajan bändi kuulostaa todella terävältä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Dr. Feelgoodin Singles: The UA Years on kyllä kattava levy kokoamaan yhdelle äänitteelle yhtyeen kovimmat sinkkuhitit, joitra riittää. Wilko Johnsonin skeban kuritus ja laulaminen on kyllä tällaisessa kapakkamaisessa bluesrockissa aivan uniikki tapauksensa, oli jo tuolloin ja on edelleen.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
A Tribe Called Quest - The Low End Theory
Black Crowes - Shake Your Money Maker
Blackberry Smoke - Whippoorwill
Cowboy Junkies - The Trinity Session
Dusty Springfield - Dusty in Memphis
Gram Parsons - Grievous Angel
Janis Joplin - Pearl
Lucinda Williams - Car Wheels on a Gravel Road
Miles Davis - In a Silent Way
Spiritualized - Ladies And Gentlemen We Are Floating In Space
The Allman Brothers Band - Eat a Peach
The Walkabouts - Nighttown
Willie Nelson - Stardust
 

Saasta

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Taas pitää tulla hehkuttamaan Battle Beastia. Aivan huikea tämä uusi Touch in the Night. Tuo alun kasarifiilis saa karvat nousemaan pystyyn. Tämähän on ihan silkkaa poppia, mutta se on jumalauta soikoon sitä ainoata ja oikeata kasaripoppia!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Taas pitää tulla hehkuttamaan Battle Beastia. Aivan huikea tämä uusi Touch in the Night. Tuo alun kasarifiilis saa karvat nousemaan pystyyn. Tämähän on ihan silkkaa poppia, mutta se on jumalauta soikoon sitä ainoata ja oikeata kasaripoppia!
Sinänsä ihan hauska kappale itsetarkoituksellisine synaosuuksineen - ja ennen kaikkea melkoinen Sandra - Samantha Fox - Kim Wilde - Bonnie Tyler -akselin kasaritribuutti(?) nimeään (In the Heat of the Night + Touch Me) myöten.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jotenkin olen onnistunut ylenkatsomaan Death Hawksin, suomalaisen, psykedeelisellä synkällä liekillä leikkivän rockbändin, mutta ei toi pöllömpää olekaan. Tuskin se kaupaksi menee, mutta mulle maistuu. https://www.youtube.com/watch?v=_L3yxnSdM34&hd=1.
Olen tainnut tuosta sanasen kirjoittaakin, mutta jatketaan silti. Minulle tuo toka levy oli pieni pettymys hienon debyyttilevyn jälkeen. Kyllähän se vieläkin toimii, mutta jää silti aika kauas tuosta ekasta. Ehkä vain odotin liikaa. Ja paskat, mulla on absoluuttinen maku. Keskinkertainen levy se Death&Decay vain on.

Livenä en ole vielä onnistunut näkemään. Lähden kyllä heti, jos kohdalle osuu. Kehuja olen kuullut.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Olen tainnut tuosta sanasen kirjoittaakin, mutta jatketaan silti. Minulle tuo toka levy oli pieni pettymys hienon debyyttilevyn jälkeen. Kyllähän se vieläkin toimii, mutta jää silti aika kauas tuosta ekasta. Ehkä vain odotin liikaa. Ja paskat, mulla on absoluuttinen maku. Keskinkertainen levy se Death&Decay vain on.

Livenä en ole vielä onnistunut näkemään. Lähden kyllä heti, jos kohdalle osuu. Kehuja olen kuullut.
Mä taas tykkään molemmista levyistä, toisella on deepimpää meininkiä, ykköslevy on kyllä hyvä myös. Taisit seota sen verran, että toi Death&Decayhan on niiden eka levy, kakkoslevy on nimikkolevy. Livenä on nähtävä kyllä, juu vittu. Olisivat olleet lämppäämässä Graveyardia (joka oli ihmeen paska, ehkä mixattu ihan perseelleen tai sitten olin väärässä paikassa) Turussa viime vuonna, mutta jätin lämppärin väliin, voi voi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mä taas tykkään molemmista levyistä, toisella on deepimpää meininkiä, ykköslevy on kyllä hyvä myös. Taisit seota sen verran, että toi Death&Decayhan on niiden eka levy, kakkoslevy on nimikkolevy. Livenä on nähtävä kyllä, juu vittu. Olisivat olleet lämppäämässä Graveyardia (joka oli ihmeen paska, ehkä mixattu ihan perseelleen tai sitten olin väärässä paikassa) Turussa viime vuonna, mutta jätin lämppärin väliin, voi voi.
Noinhan ne ovatkin joo. Tsekkasin vain nopeasti allmusicista levyjen nimet ja debyytillä ei ollut vuosilukua, joten se oli listattu jälkimmäisenä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Ill Bill - What's wrong with Bill?

Jenkkiräpin parempaa osastoa. Tyylikäs levy.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Joulupukki toi raskaan lahjan nimittäen Slipknotin uusimman .5: The Gray Chapter -albumin, heh, on kyllä niin joulumusaa! ;)
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Vesa-Matti Loirin kokoelmalevy on tällä hetkellä soitossa ja onhan se kovaa kamaa johtuen Loirin uskomattomasta karismasta. Naurava kulkuri saa aina hyvälle mielelle.
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Topi Sorsakoski & Agents - In Beat.

Perkele ko kuulostaa suomalainen musiikki hyvältä. Ei tällasta tehdä enää koskaan. Vinyylinä tietenkin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Löysin muutama päivä sellaisen yhtyeen kuin Polyphia, jonka musiikkia voisi lähimmäksi verrata jonkinlaiseksi Animals as Leadersin ja God is an Astronautin sekasikiöksi. Taitavaa soittoa ilman, että fiilikseltä hirveesti viedään pohjaa pois. Sytyn varsinkin bändin kitarointiin. Esimerkkinä vaikkapa yhtyeen kappale James Franco.

https://www.youtube.com/watch?v=b_wZYKs7ZaE
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eaglesin järeä Best Of on kuuntelussa. Eagles on kyllä mielenkiintoinen bändi. Yhtye, joka on aina tallannut täysin omia polkujaan, jossa vaikuttaa mestaritason sekä priimustason soittajia sekä lauluntekijöitä, mutta missä osataan myös toisenlainen elämä kohuineen ja sekoiluineen, joka ei ole tavalliselle kantribändille ihan arkipäivää. Eagles on aina tajunnut markkina-arvonsa ja se näkyy konserttien pilettien hintana, mutta miksei rahastaisi, kun kuolematonta hittiä riittää levyltä toiselle. Valtavaa potentiaalia olisi edelleen kirjoittaa huikeaa biisimatskua, mutta Take It Easyn veivaaminen taitaa sittenkin olla Henleyn ja Freyn juttu ennemmin nykyään. Eagles-dokumentti kannattaa tsekata ehdottomasti, joka tuli taannoin yleltä. Siitä dokumentista selviää tämän yhtyeen mielentila ja ajattelumaailma monellakin tapaa.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Fruscianten John, on kyllä aivan huikea, silloin kun ei herskapäissään tee hirvittävää paskaa. Tykkään kyllä ihan älyttömästi, nyt kuuntelussa The will to Death-levy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös