ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Ja sinä hetkenä ilman täytti Going to Californian sulosävelet
Kuluvan vuoden osalta kevyesti odotetuin julkaisu omalla kohdallani, enkä näe ainoatakaan syytä miksei kyseessä tulisi olemaan ylivoimaisesti vuoden paras albumi. Varsinkin kun kuluva vuosi ei ole tarjonnut Solstafirin uutukaista lukuunottamatta edes yhtään 4,5 tähden albumia.
Ylipäinsä kun jotain metalligenreä miettii, niin siellä on se ylituotettu ja tukkoonahdettu harmaa massa joka kaikki kuulostaa toisiltaan. Ja sitten on Primordial, joka kuulostaa Primordialilta.
Sinänsä ihan hauska kappale itsetarkoituksellisine synaosuuksineen - ja ennen kaikkea melkoinen Sandra - Samantha Fox - Kim Wilde - Bonnie Tyler -akselin kasaritribuutti(?) nimeään (In the Heat of the Night + Touch Me) myöten.Taas pitää tulla hehkuttamaan Battle Beastia. Aivan huikea tämä uusi Touch in the Night. Tuo alun kasarifiilis saa karvat nousemaan pystyyn. Tämähän on ihan silkkaa poppia, mutta se on jumalauta soikoon sitä ainoata ja oikeata kasaripoppia!
Olen tainnut tuosta sanasen kirjoittaakin, mutta jatketaan silti. Minulle tuo toka levy oli pieni pettymys hienon debyyttilevyn jälkeen. Kyllähän se vieläkin toimii, mutta jää silti aika kauas tuosta ekasta. Ehkä vain odotin liikaa. Ja paskat, mulla on absoluuttinen maku. Keskinkertainen levy se Death&Decay vain on.Jotenkin olen onnistunut ylenkatsomaan Death Hawksin, suomalaisen, psykedeelisellä synkällä liekillä leikkivän rockbändin, mutta ei toi pöllömpää olekaan. Tuskin se kaupaksi menee, mutta mulle maistuu. https://www.youtube.com/watch?v=_L3yxnSdM34&hd=1.