Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 924 843
  • 21 893

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hmm...How the west...lienee nimenomaan sen cd-paketin nimi? Eipä tuossa DVD:ssä lue muuta kuin DVD ;) Mutta yhtäkaikki, Zeppelinin tuotannosta huikea paketti.

Johnny Winterin tuotantoa on kasattu kokoelmalle nimeltä The Best of...persoonallista. Mutta sisältö on ihan kattavaa ja albiino tulittaa varsin mainiosti niin kuin hän vain sen osaa
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
The Cardigans: Long Gone Before The Daylight

Todella hyvä levy. Olin tsekkaamassa keikan takatukka-Tampereella ja se oli kaikki odotukseni ylittävä pläjäys. Kukaan muu ollut katsomassa keikkaa?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kivikylmä mainosti tuossa jokin aikaa sitten 'No Sleep 'till Hammersmith'iä ja kun sisääntulobiisinäkin soi nykyään moottoripää, olen näiden innoittamana veivannut 'Bomber'-biisiä semmosen kolmekymmentäkuusi kertaa putkeen. Vasen lonkka on jo melko kipeä. Minulla ei ole elämää. Voi kun olisi jo tiistai...
 
Anathema : A Natural Disaster

Anathema ei pettänyt tälläkään kertaa! Jotenkin synkempi kuin pumpun edellinen kiekko, vaikka eipä A Fine Day To Exitkään mitään sirkusmusiikkia sisältänyt.

Myös Opethin Deliverance ja Talk Talkin Spirit Of Eden soivat juuri nyt ahkerasti, sopivat meinaan mainiosti juuri tähän vuodenaikaan.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Lautasella taas Erkki ja Wonderful Tonight..*niisk*
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uusin löytö, Iced Earthin Tribute to the Gods pyörii nyt soittimessa. Levy toimii kyllä alusta lähtien kympillä. Jokainen biisi kuullostaa juuri Iced Earthilta, eikä miltään muulta, bändi on onnistunut hyvin tällä levyllä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re:Play 3 (nyt löytyy kaikki kolme sarjaa näitä trancecovereita vanhoista hiteistä)
 

ace

Jäsen
CD:nä viimepäivinä on pyörinyt ainoastaan Tampereelta Epe'siltä ostettavissa/tilattavissa oleva Costello Hautamäen soolo 13 reasons to rock

DVD:nä on ahkerassa katsonnassa ollut The 69 eyes: Helsinki Vampires
 

Rok

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat
Viestin lähetti ace
CD:nä viimepäivinä on pyörinyt ainoastaan Tampereelta Epe'siltä ostettavissa/tilattavissa oleva Costello Hautamäen soolo 13 reasons to rock
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?

Meikkiksen CD-soittimessa on viime aikoina pyörinyt ahkerimmin Social Distortionin White light, white heat, white trash -levy. Erinomainen tuotos, joka tuntuu vain paranevan kuuntelun myötä.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viestin lähetti Rok
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?

Soittivat yhden biisin Hard Rock Clubissa joku viikko takaperin. Voi herranjestas. Kierrä kaukaa. Hyvin kaukaa. Elvis on huomattavasti kannatettavampi Costello.

Toiseen kappaleeseen vastaan virnistämällä tietäväisesti.


Meikkis muuten kaivoi eilen pienessä nousuhiprakassa esiin vanhoja demoviritelmiä, kun kerran verkkarijuopottelin. Eipähän tarvitse sitten sitäkään taas pariin vuotreen tehdä :-)
 

ace

Jäsen
Viestin lähetti Rok
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?



No en nyt ihan noin jyrkästi levyä tyrmäisi. Biisit ovat kitarapainotteisia rokkipoljentoja. Mukana on sekä Costin itsetekemiä sävellyksiä, että covereita muiden biiseistä. Everton lienee viittaa viestissään Larger than life biisiin, joka on jonkun poikabändin alunperin tekemä. Vaikka biisi ei suosikkeihini kuulukkaan, on siitä onnistuttu sovittamaan aika jyräävä versio.
Popeda fanina olen aina tykännyt Costin esittämistä biiseistä Popedan keikoilla ja levyillä, mutta täytyy myöntää että tällä soololevyllä laulupuoli on aika vaisua. Costin ääni kuulostaa jotenkin heppoiselta. Levyn pääpaino onkin luonnollisesti asetettu kitarointiin, ja siinähän Costi on huippumies.
Ehkä levyä voi kuitenkin suositella vain vannoutuneimille Popeda/Costello faneille.
 

Cube

Jäsen
Asetin itseni joulukuuhun saakka kestävään levynostokieltoon, joten nyt on ollut aikaa pysähtyä ja kuunnella vähän tarkemmin, että mitä kaikkea sitä taas onkaan tullut hankituksi. Viikonloppuna soittimessa pyörähtivät mm. seuraavat (huippu)levyt:

Ephel Duath - The Painter's Palette
Magyar Posse - We Will Carry You Over the Mountains
The Mars Volta - De-loused in the Comatorium
Opeth - Morningrise
Porcupine Tree - In Absentia

Näillä pärjäisi pitkälle ensi vuoteen.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Backyard Babies - Stockholm Syndrome
Blink 182 - Blink 182

Blinkiltä on karsiutunut pois tätä kileiposkessa meinikiä. Hieman
totisempaa meininkiä, mikä ei välttämättä ole paha asia.

Mikähän Tukholma syndrooma monilla on kun Musella ja Blinkillä on Stockholm Syndrome nimiset biisit uudella platalla, ja vielä Backyard Babiesin levyn nimi on samainen...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Anathema : A Natural Disaster

Anathema ei pettänyt tälläkään kertaa! Jotenkin synkempi kuin pumpun edellinen kiekko, vaikka eipä A Fine Day To Exitkään mitään sirkusmusiikkia sisältänyt.

Haa. Kerropas hieman lisää tuosta lätystä. Are You There? -biisin olen tuolta kuullut, ja sehän on todella rauhallinen biisi, saman kuuloinen kuin A Fine Day to Exitin pari vikaa raitaa. Onko siis koko tämä uusi levy samantyylistä vai rankempaa? Sopiiko hyvin A Fine Day to Exitin seuraajaksi, eli koko ajan rauhallisempaan suuntaan muuttuneeseen jatkumoon? Vai olisiko vähän rankempaakin taas vaihteeksi? Nimimerkillä Alternative 4 on aika pirun kova levy.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ruoska

Ostin tänään Ruoskan singlen "Dramstadt" ja ihastuin pahemman kerran. Luin toisaalta levyn arvostelun, ja sitä kehuttiin antaen 9/10 arvosanaksi. Miten on, jatkoaikalaiset, onko Ruoskasta Suomen Rammsteiniksi? Itse ihastuin totaalisesti ja aion ostaa lisää materiaalia pikemmiten, kun vain vastaan tulee.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Zen Cafe: Jättiläinen. Laadukas kokoelmalevy, jonka kakkoslevyn materiaali osaksi ennestään tuntematonta. Pakkohankinta jokaiselle yhtyeestä pitävälle.

Liquid Tension Experiment 2. Mielenkiintoista instrumentaalimusiikkia erittäin taitavasti soitettuna. Tekijöiden nimet kertovatkin kaiken olennaisen.
 
Viestin lähetti Vteich
Haa. Kerropas hieman lisää tuosta lätystä. Are You There? -biisin olen tuolta kuullut, ja sehän on todella rauhallinen biisi, saman kuuloinen kuin A Fine Day to Exitin pari vikaa raitaa. Onko siis koko tämä uusi levy samantyylistä vai rankempaa? Sopiiko hyvin A Fine Day to Exitin seuraajaksi, eli koko ajan rauhallisempaan suuntaan muuttuneeseen jatkumoon? Vai olisiko vähän rankempaakin taas vaihteeksi? Nimimerkillä Alternative 4 on aika pirun kova levy.


Eipä AND kovin radikaalisti AFDTE:stä eroa.

Kun ajattelee edellisen levyn Release- ja Barriers-biisejä, niin saa jo jonkinlaisen kuvan tästä uudesta.

Kitarasoundi on ajoittain painavampi kuin edellisellä kiekolla, mutta ei levyllä mitään raskasta riffittelyä siltikään kuulla. Koneita (lähinnä rumpu-) tuntuisi olevan hieman enemmän, mutta ei levy mitään diskoa (saati sitten Discoa) kuitenkaan ole. Suurin osa levyn rummuista on soitettu ihan oikeasti, kuitenkin.

Mukana on tietenkin edellisen levyn Panic-biisin tavoin yksi nopea ralli, Pulled under at 2000 meters a second nimeltään, joka mielestäni onkin levyn parhaimistoa.

Toki hitaammatkin biisit kuten Are You There?, Electricity ja nimiraita toimivat komiasti. Ainoana turhana kappaleena voinee pitää levyn puoliväliin sijoitettua instrumentaalia.

Kyllä minä tätä suosittelisin, jos Anathema on ennenkin kiinnostanut.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Re: Ruoska

Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Ruoskan singlen "Dramstadt" ja ihastuin pahemman kerran. Luin toisaalta levyn arvostelun, ja sitä kehuttiin antaen 9/10 arvosanaksi. Miten on, jatkoaikalaiset, onko Ruoskasta Suomen Rammsteiniksi? Itse ihastuin totaalisesti ja aion ostaa lisää materiaalia pikemmiten, kun vain vastaan tulee.

Uusin levy on kyllä aivan helvetin loistava. Kannattaa ostaa jos tykkäsi tosta sinkusta. En usko, että tulet pettymään. Jotenkin aluksi itse kavahdin bändiä, jonka nimi on Ruoska ja levyttää Kråklundille, mutta niin ne ennakkoasenteet kaatuvat.
 
Suosikkijoukkue
KärppäKerho, Leafs, Slovensko
Helmiä ja sikoja-soundtrack
Annihilator: Refresh the Demon
Dragonforce: Valley of the Damned
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Tiktak: Ympyrää

Hirveän moni ei ole tätä maininnut täällä, jostain kumman syystä.. =) Verrattuna aikaisempaan materiaaliin iso parannus, todella iso. Olen vielä itse siinä iässä (vuoden heitä vanhempana), että sanoituksetkin osuu joskus kohdalleen. Niin ja tietty onhan minulla henkilökohtainen sidoskin bändiin, muttei siitä sen enempää. En varsinaisesti voi kenellekään suositella (nehän sanois mua ihan mamoks), mutta itse kyllä diggailen. Tavastian keikalle vaan seuraavaksi.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Kyllä tuo Pärden mainitsema uusi TikTak uppoaa näin hieman vanhempaankin,ei siinä mitään. Samaa voin sanoa keskiviikkoisesta Robbien keikasta. Ei perkele, jätkä on kyllä sen luokan showmies, että pois alta. Kenenkään en ole kuullut kesän keikkoja haukkuvan. Hommasin Live Summer 2003 levyn ja on se DVDkin ostettava kunhan saapuu hyllyyn...

Kenties yksi kaikkien aikojen suurimmista vaikuttajista allekirjoittaneen hevitaipaleella on ollut PITCHSHIFTER (R.I.P. 1989-2003), ja jos joku yhtye oli uusiutumiskykyinen niin edellä mainittu. Tupla live- ja remix-albumi 'Bootlegged, Distorted, Remixed & Uploaded'

Infoa jos jutakuta kiinnostaa (syytä olis, setä pyytää £16 postikuluineen)

http://www.psirecords.com/main_pages/live_remix_album.html

Ai niin ja KORNin Take a look in the mirror:in promo soi kannettavassa...
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: Ruoska

Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Ruoskan singlen "Dramstadt" ja ihastuin pahemman kerran. Luin toisaalta levyn arvostelun, ja sitä kehuttiin antaen 9/10 arvosanaksi. Miten on, jatkoaikalaiset, onko Ruoskasta Suomen Rammsteiniksi? Itse ihastuin totaalisesti ja aion ostaa lisää materiaalia pikemmiten, kun vain vastaan tulee.

Ruoska uppoaa ja hyvin uppoaakin. Bändin levy Kuori on ollut kestokuuntelussa tässä viimeisen kuukauden. Rammstein viittauksista en nyt sitten pahemmin osaa sanoa mitään...

Tällaista on ollut viime aikoina kuuntelussa:

Fuel - Natural Selection
Static-X - Shadow Zone
Ill Nino - Confession
Sevendust - Seasons
Dream Theater - Train Of Thought
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Ostin perjantaina RHCP:n Greatest Hits And Videos-kokoelman. Loistavaa kuunneltavaa, suosittelen. Levyn mukana on vielä jopa 16 videon DVD.

Pakko oli ostaa myös Bruce & E-Street Bandin DVD Live In Barcelona, että pääsee uudestaan kesän keikkojen tunnelmiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös