Ei saatana. Äsken kuulin yllä mainitun kipaleen radiosta ensimmäistä kertaa, ja olen edelleenkin syvästi järkyttynyt. Sanattomaksi menee tuollaisen... hmm... taiteen... edessä.Viestin lähetti Arnold
-Pizza Enrico - Mita sina sanoa (CDS)
Viestin lähetti Arnold
-Ruoska - Riisu (CD) (Ihan jees tämä tosiaan on, mutta ei silti niiiiiiiin hyvä. Lisää koneita kehiin vaan, kun kerran Rammsteinia matkitaan)
Viestin lähetti Rok
Ei saatana. Äsken kuulin yllä mainitun kipaleen radiosta ensimmäistä kertaa, ja olen edelleenkin syvästi järkyttynyt. Sanattomaksi menee tuollaisen... hmm... taiteen... edessä.
Viestin lähetti Johannes
Ostin perjantaina RHCP:n Greatest Hits And Videos-kokoelman. Loistavaa kuunneltavaa, suosittelen. Levyn mukana on vielä jopa 16 videon DVD.
Viestin lähetti leivoja
Mikähän Tukholma syndrooma monilla on kun Musella ja Blinkillä on Stockholm Syndrome nimiset biisit uudella platalla, ja vielä Backyard Babiesin levyn nimi on samainen...
Viestin lähetti Moto
Koostuukos tuo DVD siis promovideoista vai jostain livesetistä? Hieman olen harkinnut tuon levyn ostamista (olettaen tietysti, että siinä ei ole kopiosuojausta, Warnerin levyissä ei kai yleensä ole) ja promovideo-DVD:stä voisikin pulittaa hieman ylimääräistä. Sen verran iso ero kuitenkin tavallisen ja DVD:llisen hinnassa ainakin tuolla CDONissa.
Viestin lähetti Snakster
Tukholma syndroomalla tarkoitetaan ilmiötä, jossa kidnapatut ihastuvat tai ainakin alkavat pitää kaappaajistaan. Ensimmäisen kerran kyseinen ilmiö havaittiin Tukholmassa joskus 70-80 luvun taitteessa muistaakseni beirutilaisten lentokonekaappeiden kaapatuiltaan saaman sympatian myötä.
Kyllä vain. Tuo esitys löytyy levyltä A Change of Seasons (1995). EP:llä on yksi pitkähkö studiossa äänitetty kappale, A Change of Seasons, ja loppuosa on live-äänitys lontoolaiselta jazz-klubilta. Tutustumisen arvoista tavaraa tämäkin.Viestin lähetti Morrow10
Dreathea on tehnyt hienon coverin Deep Purple klassikosta "Perfect strangers".
Viestin lähetti Footless
Zen Cafe - Jättiläinen
ja varsinkin Piha ilman sadettajaa, johon en varmaan kyllästy ikinä.
Tuokin on totta. Mulle tolla biisillä ja sen sanoilla on henkilökohtainen merkitys, ja sen takia se osuu niin saatanan hyvin just tällä hetkellä. Joskus vuosienkin päästä tuo varmaan muistoja mieleen.Viestin lähetti sopuli
On kyllä todella hauska biisi. Harvoin on mikään bändi yhtä kieli poskessa ja onnistuneesti tehnyt kappaletta, jossa toistaa omia maneerejaan fraasejaan. Kun tähän vielä lisätään, että kappale tuli uutena kappaleena kokoelmalevylle, niin osuvampaa saumaa ei voi olla.
Näinköhän? Kyseinen syndroomahan tunnetaan maailmalla myös Helsinki syndromena..Viestin lähetti tant gredulin
Tämähän kuitenkin tapahtui Ruotsissa, joten ehkä huolestuminen oli turhaa...