Sledge Hammer!
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Olen tässä kuunnellut Ozzyä ja Priestiä. Kohta varmaan ammun itseni.
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?Viestin lähetti ace
CD:nä viimepäivinä on pyörinyt ainoastaan Tampereelta Epe'siltä ostettavissa/tilattavissa oleva Costello Hautamäen soolo 13 reasons to rock
Viestin lähetti Rok
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?
Viestin lähetti Rok
Minkäs tyyppistä tämä Costin soolomatsku on?
Viestin lähetti cosmic_rodeo
Anathema : A Natural Disaster
Anathema ei pettänyt tälläkään kertaa! Jotenkin synkempi kuin pumpun edellinen kiekko, vaikka eipä A Fine Day To Exitkään mitään sirkusmusiikkia sisältänyt.
Viestin lähetti Vteich
Haa. Kerropas hieman lisää tuosta lätystä. Are You There? -biisin olen tuolta kuullut, ja sehän on todella rauhallinen biisi, saman kuuloinen kuin A Fine Day to Exitin pari vikaa raitaa. Onko siis koko tämä uusi levy samantyylistä vai rankempaa? Sopiiko hyvin A Fine Day to Exitin seuraajaksi, eli koko ajan rauhallisempaan suuntaan muuttuneeseen jatkumoon? Vai olisiko vähän rankempaakin taas vaihteeksi? Nimimerkillä Alternative 4 on aika pirun kova levy.
Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Ruoskan singlen "Dramstadt" ja ihastuin pahemman kerran. Luin toisaalta levyn arvostelun, ja sitä kehuttiin antaen 9/10 arvosanaksi. Miten on, jatkoaikalaiset, onko Ruoskasta Suomen Rammsteiniksi? Itse ihastuin totaalisesti ja aion ostaa lisää materiaalia pikemmiten, kun vain vastaan tulee.
Viestin lähetti Arnold
Ostin tänään Ruoskan singlen "Dramstadt" ja ihastuin pahemman kerran. Luin toisaalta levyn arvostelun, ja sitä kehuttiin antaen 9/10 arvosanaksi. Miten on, jatkoaikalaiset, onko Ruoskasta Suomen Rammsteiniksi? Itse ihastuin totaalisesti ja aion ostaa lisää materiaalia pikemmiten, kun vain vastaan tulee.